Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ TIP+Q] Audi A6 c6 3.0 tdi Avant Quatro 2005 rok kończące

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
h02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 paź 2017, 20:13
Lokalizacja: Augustów

[ TIP+Q] Audi A6 c6 3.0 tdi Avant Quatro 2005 rok kończące

Post autor: h02 » 05 gru 2017, 11:38

Cześć jestem nowy w grupie Paweł z Augustowa (Podlaskie)
Mam problem w Audi a6 c6 3.0 Tdi Quatro Avant 2005 rok ponieważ sprzęgło Hydrokinetyczne mi się skończyło
(objawy falowanie obrotów ,na zimnym jeździ w miarę spoko ,jak osiągnie Temperaturę 90 to to po jakimś czasie są drgania i czasami przeciągnie bieg ,jak postoi 2 dni to słychać jakieś Chrobotanie jak by tam tarło się coś)

Skrzynia TIPTRONIC HKG

i Chciał bym zapytać
Czy ktoś w mojej okolicy regenerował sprzęgło lub naprawiał skrzynię i by mógł polecić jakiś serwis regeneracji skrzyń biegów??
Jak myślicie regeneracja czy lepiej szukać używki skrzyni ?
(problem w tym że każdy z All mów że jest dobra a różnie bywa i mam obawy
ponieważ albo 0 komentarzy albo 5 pozytywów a części 100 pozycji )
ktoś może robił Skrzynię w ASB Zdanewicz (Zagórze) ? i może dać jakąś opinię

emil1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 13 maja 2017, 19:44
Lokalizacja: Ełk

Post autor: emil1981 » 09 gru 2017, 17:22