Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Ksenony - jaki żarnik, żarówka, zmiana lamp jakie zamienniki

Elektryka
ODPOWIEDZ
wr4lter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Ksenony - jaki żarnik, żarówka, zmiana lamp jakie zamienniki

Post autor: wr4lter » 18 lis 2017, 17:52

Cześć, mam kilka pytań związanych z przednimi reflektorami. Wiem, że trochę już tutaj na ten temat było ale jak zwykle prosiłbym o bardziej łopatologiczne odpowiedzi z racji iż jest to moje pierwsze auto, przy którym cokolwiek robię, nie mam zbytnio doświadczenia z niektórymi rzeczami. Auto zakupiłem dopiero niedawno, kilka rzeczy trzeba ogarnąć i to jest jedna z nich. :(

Mianowicie w moim A6 2006r bardzo słabo świecą światła. Jeden klosz jest lekko pęknięty, drugi paruje. Polerowałem już je - niewiele to dało, ale nie o tym. Z góry zaznaczam, że jestem zielony w kwestii oświetlenia więc nie śmiejcie się ze mnie.

Przede wszystkim - z tego co już zdąrzyłem się dowiedzieć mam bixenony (soczewka daje zarówno na światłach mijania jak i drogowych). Czy w tych lampach są odbłyśniki? <wysmiewacz> Jeżeli są - zapewne to one mogą być przyczyną słabego światła?
Czy soczewka też się zużywa? Gdzieś czytałem, że tak. W takim razie doszedłby kolejny punkt do zrobienia. Poza tym przepala mi się jeden żarnik i świeci tylko prawa strona, jednak nadal bardzo słabo a tam żarnik niedawno był zmieniany.

Teraz pytanie banalne, ale jaka żarówka siedzi bliżej grilla? Ona świeci się razem z ksenonami na światłach mijania. Jest żółtej barwy, chciałbym ją zmienić na białą. W razie potrzeby wrzucę zdjęcie jak to wygląda.