Witajcie.
Wkoncu kupiłem moje wymarzone audi 1.9 tdi kod awx, avant rok 2003.
Autko sprowadziłem z Holandi z licznikowym przebiegiem 290000.
Stan śliczny wizualny, techniczny się okaże , do polski wróciłem na kołach , prowadziła się pięknie .
Ale zauważyłem jeden problem.
podczas zmiany biegów, jak zejdzie obrotomierz poniżej 1500obr, to jak przekracza 1500obr to drży tłumni, czuć to w aucie i jest taki głuchawy dźwięk, trochę mnie to irytuje.
Na biegu jałowym jak ustawie 1500obr, to pięknie słychać jak wydech wpada w metaliczny rezonans.
i zauważyłem że jak ruszam to przez chwile przesuwa sie jakby lewarek od zmiany biegówi wraca.
Troche mnie to martwi w czym jest problem.
Czy to cos poważnego
Silnik odpala z rana bez problemu pracuje równo, na gorącym też ok.
Co myslicie?
[ AWX 1.9 131 KM] Leki problem z rezonansem tłumika przy 150
[ AWX 1.9 131 KM] Leki problem z rezonansem tłumika przy 150
Ostatnio zmieniony 01 lis 2017, 18:27 przez husa66, łącznie zmieniany 1 raz.
To zacznę od tych wieszaków, jak się naczytałem o problemach co maja ludzie z tym drżeniem to jestem w lekkim szoku, ale wątpię że to od wieszaków, myślę aby wspawać drugi łącznik. Dzisiaj byłem na kanale i silniczek fajnie pracuje nie lata i wydech drży, chyba drugi łącznik pomoże.
[ Dodano: 2017-11-07, 17:01 ]
Zmieniłem prawą poduszkę pod skrzynią , ale dalej mam rezonans przy przyspieszaniu.
Po przekroczeniu 2 tys. Obr. Wibracj ustają.
Myślę że to dwumasa tak też twierdzi mój znajomy mechanik.
Ale nie objawia sie stukami przy gaszeniu, ani pulsacją sprzegła to sam już głupieje.
Zauważyłem że jak jade spokojnie poniżej 1800obr. To też odczówam takie zabujaanie silnika . Jak by gubił prace nie wiem może faktycznie dwumasa.
Miał ktoś. Oś takiego.
[ Dodano: 2017-11-07, 17:01 ]
Zmieniłem prawą poduszkę pod skrzynią , ale dalej mam rezonans przy przyspieszaniu.
Po przekroczeniu 2 tys. Obr. Wibracj ustają.
Myślę że to dwumasa tak też twierdzi mój znajomy mechanik.
Ale nie objawia sie stukami przy gaszeniu, ani pulsacją sprzegła to sam już głupieje.
Zauważyłem że jak jade spokojnie poniżej 1800obr. To też odczówam takie zabujaanie silnika . Jak by gubił prace nie wiem może faktycznie dwumasa.
Miał ktoś. Oś takiego.