Problem ze skrzynia
Problem ze skrzynia
Witam serdecznie mam problem ze skrzynia w moim audi a6 c5 2,5 tdi 150 km, sprawa wygląda następująco gdy samochód jest zimny skrzynia działa jak szalona zmienia biegi super itp ale gdy już się konkretnie rozgrzeje zaczyna szarpać, samochód jedzie jak zamulony no i do tego dzisiaj wyskoczył objaw tego typu ze jechałem autostrada dość jej dałem w tyłek i później skrzynia nie przerzucała biegów dawałem gaz auto nie chciało w ogóle jechać nawet na ręczne przerzucanie biegów jak zmieniłem nic nie dawało efektu, i teraz pytanie czy może być sterownik uszkodzony czy tez skrzynia się kończy, na kompie nie ma żadnych błędów a do tego jak się auto rozgrzeje to śmierdzi w kabinie czy to może być smród spalonego oleju ze skrzyni i zapomniałem dodać że skrzynie remontowałem 4 miesiące temu i nie jestem pewien czy mechanik wymienił filtr oleju w skrzyni jeżeli ktoś miał podobne objawy niech napisze będę wdzięczny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Według mnie mechanik zalał skrzynię tanim olejem i po rozgrzaniu skrzynia głupieje. Było na forum kilka takich przypadków. Do Twojej skrzyni leje się ZF Lifeguard Fluid 5 lub Mobil ATF LT 71141. Wymień olej oraz filtr i zobaczy czy będzie lepiej. Ewentualnie możesz jechać na reklamację do warsztatu, który robił Ci skrzynię.
a powiedz mi ten smród w kabinie może być spowodowany tym ze olej w skrzyni się pali i przez to ze nie był wymieniony filtr oleju
bo masakra co się dzieje skrzynia w ogóle nie chce pracować jak należy po rozgrzaniu, ale jak przejadę tak do 50 km to jest ok później zaczynają się cyrki
[ Dodano: 2017-10-14, 22:48 ]
i ile litrów oleju wchodzi do takiej skrzyni pojadę do znajomego na warsztat sam sobie to wymienię

[ Dodano: 2017-10-14, 22:48 ]