Witam,
jestem nowy, szukałem trochę forum ale chciałbym zweryfikować, czy u mnie wina leży po stronie modułu komfortu?
Mam problem z podświetleniem wnętrza podczas jazdy lub ogółem zamkniętych drzwi (przy otwieraniu zapala się podświetlenie), nie działa mi zamykanie drzwi od środka, przez spory czas przy zamykaniu z centralnego migała tylko prawa strona, teraz nie łapie wcale centralnego i zamykam/otwieram przez kluczyk. Czy to objawy wskazujące na moduł do wymiany?
Za co konkretnie odpowiada moduł komfortu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Te objawy nie świadczą o uszkodzonym module. Może być jeszcze wiele innych usterek powodujących ten problem.
Moduł masz pod nogami kierowcy i często jest tak mokro, a zatem może coś nie łączyć.
Tak samo może być z przełącznikiem w drzwiach.
Ogólnie to miernik w rękę i do dzieła.
Masz niefabryczny alarm?
Moduł masz pod nogami kierowcy i często jest tak mokro, a zatem może coś nie łączyć.
Tak samo może być z przełącznikiem w drzwiach.
Ogólnie to miernik w rękę i do dzieła.
Masz niefabryczny alarm?
Na 100% nie powiem, bo kupując centralny był. Mam oryginalny kluczyk audi więc strzelam, że fabryczny.
W takim razie może trzeba zacząć od drzwi kierowcy, bo tylko tam nie łapało zamykania i otwierania z centralnego. Proponujesz grzebać coś przy tym module czy na tą chwile posprawdzać miernikiem gdzie leży problem?
W takim razie może trzeba zacząć od drzwi kierowcy, bo tylko tam nie łapało zamykania i otwierania z centralnego. Proponujesz grzebać coś przy tym module czy na tą chwile posprawdzać miernikiem gdzie leży problem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
To, że jest oryginalny kluczyk nie świadczy o oryginalnym alarmie. Jeżeli był dokładany to gdzieś wlutowane są sygnały. Po kilku latach cyna się utlenia i z takiego połączenia nie pozostaje nic. To tylko przypuszczenia, ale prawdopodobne.
Weź schemat do ręki i sprawdzaj połączenia.
Podłącz się pod komputer i zobacz błędy oraz czy moduł widzi sygnał z pilota.
Weź schemat do ręki i sprawdzaj połączenia.
Podłącz się pod komputer i zobacz błędy oraz czy moduł widzi sygnał z pilota.