005707- Oil Pressure Switch
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2013, 16:03
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sokolna
005707- Oil Pressure Switch
Hej,
Mam do was prośbę, podczas ostrzejszej jazdy zapałił mi się komunikat by nie przekraczać 2500rpm i oczywiście tryb awaryjny. Po zgaszeniu wszystko ok, więc sprawdziłem VAG'iem i pojawił się problem
005707- Oil Pressure Switch
P164b - 001 - Malfunction- Intermitten
szukałem na forach i ten problem został poruszony na forum Tourage i nie jest tak oczywisty problem, który naprawia się poprzez wymianę czujnika, pojawiają sie informację o przewodzie doprawadzającym olej i pompie oleju.
Macie jakieś doświadczenie z tym błędem? Czy to tylko mój przypadek?
Mam do was prośbę, podczas ostrzejszej jazdy zapałił mi się komunikat by nie przekraczać 2500rpm i oczywiście tryb awaryjny. Po zgaszeniu wszystko ok, więc sprawdziłem VAG'iem i pojawił się problem
005707- Oil Pressure Switch
P164b - 001 - Malfunction- Intermitten
szukałem na forach i ten problem został poruszony na forum Tourage i nie jest tak oczywisty problem, który naprawia się poprzez wymianę czujnika, pojawiają sie informację o przewodzie doprawadzającym olej i pompie oleju.
Macie jakieś doświadczenie z tym błędem? Czy to tylko mój przypadek?
- stefank
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 294
- Rejestracja: 04 gru 2015, 07:26
- Imię: Stefan
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Miałem dokładnie ten sam błąd i objawy.
Problem był nie w czujnikach niskiego i wysokiego ciśnienia oleju tylko w zaworze regulacji ciśnienia oleju (-N428-).
tu mój skan:
1 Fault Found:
005707 - Oil Pressure Switch
P164B - 001 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 160237 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.17
Time: 15:34:55
a tu manual do wymiany:
Na początek, można sprawdzić wtyczkę - ja wymieniłem zawór i po problemie już ponad rok.
Problem był nie w czujnikach niskiego i wysokiego ciśnienia oleju tylko w zaworze regulacji ciśnienia oleju (-N428-).
tu mój skan:
1 Fault Found:
005707 - Oil Pressure Switch
P164B - 001 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 160237 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.17
Time: 15:34:55
a tu manual do wymiany:
Na początek, można sprawdzić wtyczkę - ja wymieniłem zawór i po problemie już ponad rok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2013, 16:03
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sokolna
Właśnie odebrałem zawór z ASO ( koszt 206zł), na sobotę jestem umówiony z mechanikiem, coraz częście załącza mi się tryb awaryjny, w trasie do Berlina musiałem 3razy auto odpalać i jechać jak emeryt....
Dam znać czy wymiana rozwiązała mój problem.
[ Dodano: 2017-09-26, 00:23 ]
Jeszcze raz dziękuje za trafną diagnoze. Zawór wymieniony, traska do Berlina bez trybu awaryjnego, miejscami testowane pod dużym obciążeniem.
Temat do zamknięcia.
Dam znać czy wymiana rozwiązała mój problem.
[ Dodano: 2017-09-26, 00:23 ]
Jeszcze raz dziękuje za trafną diagnoze. Zawór wymieniony, traska do Berlina bez trybu awaryjnego, miejscami testowane pod dużym obciążeniem.
Temat do zamknięcia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 cze 2015, 21:13
- Lokalizacja: opole
Witam. Bardzo proszę o pomoc. Wyskakuje mi też błąd P164B powyżej 2500 obrotów i wchodzi w tryb awaryjny ( miga kontrolka świecy żarowej ) i nie pozwala już przekroczyć tych 2500 obrotów. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika błąd znika. Byłem dzisiaj w hurtowni motoryzacyjnej z wydrukowanym manualem który jest powyżej, celem kupienia tego zaworu regulacji ciśnienia oleju, ale tam mi powiedzieli na podstawie vinu że w moim silniku nie ma tego zaworu. Jakieś podpowiedzi o co chodzi, bo ja zgłupiałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Podaj VIN albo podeślij mi go na PW, to sprawdzę i podam Ci numer konkretnie do Twojego auta . Ludzie w sklepach motoryzacyjnych przeważnie potrafią szukać tylko filtrów, a gdy trzeba znaleźć coś trudniejszego, to twierdzą, że tego nie ma . Często nawet nie szukają po VINie, a jedynie po modelu, silniku i roczniku, ponieważ opcja dekodowania jest płatna.
[ Dodano: 2018-05-29, 15:51 ]
Na podstawie opisu auta w profilu, zawór będzie miał oznaczenie 059 115 243 B i w ASO kosztuje on ok. 210 zł . Każde poliftowe 2.7/3.0 TDI ma ten zawór .
[ Dodano: 2018-05-29, 15:51 ]
Na podstawie opisu auta w profilu, zawór będzie miał oznaczenie 059 115 243 B i w ASO kosztuje on ok. 210 zł . Każde poliftowe 2.7/3.0 TDI ma ten zawór .