005707- Oil Pressure Switch
Koledzy mam problem z tym błędem ale w a8d4 4.2tdi gdzie w tym silniku znajde ten czujnik ?
Wywala blad p164b00
Wywala blad p164b00
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Podaj VIN alb podeślij mi go na PW, to sprawdzę.
[ Dodano: 2020-01-05, 16:37 ]
Przyczyną może być sam czujnik ciśnienia oleju, ale najczęściej ten błąd powoduje uszkodzony zawór regulacji ciśnienia oleju. W przypadku A8 D4 4.2 TDI (kod silnika CDSB) znajduje się on z lewej strony silnika (stojąc przed autem z prawej strony). Na schemacie poniżej jest to numer 11. Sam zawór wkręcony jest w górną część miski olejowej (numer 5 na kolejnym schemacie).
Według instrukcji należy zdemontować lewą rurę układu chłodzenia, ale aby to zrobić trzeba wyjąć lewą turbinę. Możliwe, że nie trzeba aż tak rozbierać auta, ale niestety w przypadku V8 nie ma dużo miejsca na takie zabawy. Ciężko będzie pewnie znaleźć ten zawór . Poniżej masz paczkę z instrukcjami. Jeśli będzie potrzeba, to wrzucę brakujące instrukcje, które dotyczą demontażu turbiny.
https://www.dropbox.com/s/wgmiks6sfduvx ... 20CDSB.rar
Sam zawór ma oznaczenie 06E115243G lub nowszy numer 06E115243H i w ASO kosztuje ok. 230 zł.
[ Dodano: 2020-01-05, 16:37 ]
Przyczyną może być sam czujnik ciśnienia oleju, ale najczęściej ten błąd powoduje uszkodzony zawór regulacji ciśnienia oleju. W przypadku A8 D4 4.2 TDI (kod silnika CDSB) znajduje się on z lewej strony silnika (stojąc przed autem z prawej strony). Na schemacie poniżej jest to numer 11. Sam zawór wkręcony jest w górną część miski olejowej (numer 5 na kolejnym schemacie).
Według instrukcji należy zdemontować lewą rurę układu chłodzenia, ale aby to zrobić trzeba wyjąć lewą turbinę. Możliwe, że nie trzeba aż tak rozbierać auta, ale niestety w przypadku V8 nie ma dużo miejsca na takie zabawy. Ciężko będzie pewnie znaleźć ten zawór . Poniżej masz paczkę z instrukcjami. Jeśli będzie potrzeba, to wrzucę brakujące instrukcje, które dotyczą demontażu turbiny.
https://www.dropbox.com/s/wgmiks6sfduvx ... 20CDSB.rar
Sam zawór ma oznaczenie 06E115243G lub nowszy numer 06E115243H i w ASO kosztuje ok. 230 zł.
mat1324, wielkie dzięki za pomoc! Możliwe że to nie czujnik. Bo blad zaczelo mi wywalac po tym jak wymienialem pompe wody może któraś kostka nie laczy bo z tego co widze to rozpinalem kostki a jedna z nich jest od tego czujnika
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
Re: 005707- Oil Pressure Switch
Czujnik wymieniony problem nadal występuje gdzie szukać dalej ? Bo już jestem zalamany
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2021, 14:19
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żyraków
Re: 005707- Oil Pressure Switch
Hej. Doszleś do tego co jest przyczyną po wymiane tego zaworu za nadal wchodzi w tryb awaryjny. Bo mam to samo wymieniem juz 2 zawory i dalej mam to samo.
Dodano po 1 minucie 1 sekundzie:
Hej. Doszleś do tego co jest przyczyną po wymiane tego zaworu za nadal wchodzi w tryb awaryjny. Bo mam to samo wymieniem juz 2 zawory i dalej mam to samo.
Dodano po 1 minucie 1 sekundzie:
Hej. Doszleś do tego co jest przyczyną po wymiane tego zaworu za nadal wchodzi w tryb awaryjny. Bo mam to samo wymieniem juz 2 zawory i dalej mam to samo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 sty 2023, 19:30
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Plock
Re: 005707- Oil Pressure Switch
Powiedzcie panowie jak dobrać się do tego zaworu cisnienia
Trzeba rozkręcać przód cały czeby mieć dostęp silnik 2.7 Cana??
Jeszcze dla pewności to jest ten zawór zaraz obok czujnika cisnienia tak ?
Trzeba rozkręcać przód cały czeby mieć dostęp silnik 2.7 Cana??
Jeszcze dla pewności to jest ten zawór zaraz obok czujnika cisnienia tak ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 cze 2020, 20:06
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
Re: 005707- Oil Pressure Switch
Nie trzeba rozbierać przodu. Miejsca jest dość . Kwestia czy aluminiowy czujnik wyjdzie z akurat aluminiowej części bloku. U mnie nie wyszedł.
Po wymianie czujnika dalej ten sam błąd. Pojawia się tylko po przekroczeniu 2.5- 3 tyś obr.
Co jeszcze można spróbować na tego dziada?
Po wymianie czujnika dalej ten sam błąd. Pojawia się tylko po przekroczeniu 2.5- 3 tyś obr.
Co jeszcze można spróbować na tego dziada?
Re: 005707- Oil Pressure Switch
Witam panowie pojawił mi się błąd P164B00 Przełącznik ciśnienia oleju mam audi A6 C7 3.0 bitdi 313km Gdzie jest umiejscowiony ten regulator czy jak sie to fachowo nazywa albo numer części. Dziękuje za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 kwie 2024, 22:51
- Imię: Przemek
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: 005707- Oil Pressure Switch
Panowie i mnie dopadł ten sam problem. Zawór wymieniony i dalej występuje ten sam błąd. Udało się wam rozwiązać zagadkę co jest przyczyną? Będę wdzięczny za podpowiedź bo już nie mam pomysłu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 wrz 2022, 11:57
- Imię: robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: siedlce
Re: 005707- Oil Pressure Switch
witam ja mam podobny problem z tym zaworem tylko że ja mam usterkę elektryczną wymieniłem zawór i nadal jest błąd P164E