[A6 C6] Swap z 2.4 na 2.7 czy 3.0
[A6 C6] Swap z 2.4 na 2.7 czy 3.0
Witam kolegów. 2 lata temu kupiłem mój wymarzony samochód... A6 C6 Quattro. Teraz już wiem że pomyłką było kupno 2.4 V6 nie ze względu na awaryjność a na brak mocy i braku możliwości podniesienia jej , nie mam z tym samochodem żadnych problemów ale że lubię jeździć bardzo szybko trochę mi brakuje mocy pod nogą więc postanowiłem wymienić silnik na 2.7 biturbo ponieważ słyszałem że to jest najlepszy silnik na przekładkę. Nie chce was pytać o to ile on pali ani o opłaty związane z użytkowaniem,może tylko ile będzie kosztowała całość 😉Slyszalem tez o 3.0 tfsi... nie znam się na tym i nie wiem co jest lepsze . Moje pytanie to-który z nich i czy zna ktoś Porządna firmę która by się tego podjęła. Wydaje mi się że mam odpowiednią bazę na zrobienie z tego samochodu małej rakietki... nie chce zakończyć tylko na wymianie silnika, W przyszłym roku chciałbym trochę więcej .Moja piękność to Audi 2006 a6 c6 2.4 v6 quattro manual serwisowana jak należy po wymianie wszystkich hamulców tzn na sportowe. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o mechanikę I muszę polegać na naprawdę dobrym mechaniku. Proszę was o pomoc i polecenie mi jakieś dobrej firmy która mogłaby się tym zająć. Mieszkam pod Poznaniem Ale jeżeli chodzi o to mogę dojechać wszędzie. Z góry dziękuję wam wszystkim.[color=444444][/color]
Dzięki za odp... Trochę pracy już w niego włożyłem,wyglada tez fajnie wiec może 2.7 bt. . ? ! Nie chce kupować czegoś i znowu wymieniać części na nowe a panów którzy sprzedają nie bite lub z przebiegiem 150 tys jest 99% a jak każdy wie to jeden wielki stek bzdur.... wiec poczekam jeszcze i może ktoś się odezwie kto by mi to zrobił...
No i na tym rzecz polega.. chciałbym więcej niż 240... od tego chciałbym wystartować
[ Dodano: 2017-08-21, 21:22 ]
Poczekamy Zobaczymy
Dzięki

[ Dodano: 2017-08-21, 21:22 ]