Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

a6 c5 q avant 2.4 automat Pb+lpg 99 rok problem zodpaleniem

Elektryka
ODPOWIEDZ
Łukasz1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 12 maja 2013, 22:23
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

a6 c5 q avant 2.4 automat Pb+lpg 99 rok problem zodpaleniem

Post autor: Łukasz1981 » 02 sie 2017, 17:57

Wczoraj auto normalnie jeździło , pod wieczór jak wracałem do kolegi odpalił dopiero za hmmm 8-10 razem .
Dziś rano wsiadam odpalam, i jadę po bułki do pracy ... , wychodzę z bułkami i nie mogę uruchomić auta . Kilka prób i nic . Akurat za płotem 2 metry dalej jest mechanik ... i zaczynamy hmm naprawiać ... . Nie załącza się pompa paliwa , rozrusznik kręci .... pompa była zmieniana w styczniu tego roku . Do pompy nie dochodziło napięcie , bezpiecznik sprawdzony , po dalszej weryfikacji widać , że przekaźnik od pompy się nie załącza , z przekaźnika została ściągnięta obudowa , przekaźnik zamontowany w listwę - załączyliśmy go ręcznie - pompa zaczęła chodzić - i tak próbowaliśmy uruchomić auto - nie wyszło . Poszedłem po drugi kluczyk do domu , profilaktycznie kupiłem nowe baterie , włożyłem je ... i nic - nie odpalił. już chciałem brać auto na hol , aby go na plac zaciągnąć do mechanika ... próbowałem odpalić , i o dziwo odpalił . Na placu u mechanika auto zaczęło odpalać jakby nigdy nic ... kilka razy normalnie odpalił , ale przy następnych próbach znów kaplica . Sprawdzony komputerem wypluł niby błąd immobilizera , zero żadnych innych błędów silnika, skrzyni biegów automatycznej , nie ma błędu czujnika zderzeniowego. Błąd skasowany ... , ale auto dalej nie odpala , ma przyjechać gość z lepszym sprzętem , co by posprawdzać w trybie bardziej zaawansowanym . Podejrzenie pada na immobilizer , bo tak jakby odcinał zasilanie pompy , iskrę - ale nie jesteśmy pewni do końca.

Ma ktoś jakieś pomysły ??


tak jak poczytałem , to też podejrzenie pada na czujnik temperatury - auto jak ostygnie idzie odpalić , .. jak się rozgrzeje to nie koniecznie . Zauważyłem też , że jak jest bardzo mocno nagrzany to silnik jest troszkę zamulony . temperatura płynu trzyma równo na 90 stopniach , temperatura oleju przy mocnym rozgrzaniu silniku dochodzi do około 100 stopni w korkach przy temperaturze otoczenia 30 stopni na słońcu .

damian12759
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2015, 17:28
Imię: Damian
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: damian12759 » 02 sie 2017, 22:03

skoro podejrzewasz czujnik temperatury to podłącz vaga i sprawdź jakie wartości podaje na ecu (na zegary jest oddzielny sygnał z "tego samego" czujnika). można to też sprawdzić na klimatronicu. Możesz spróbować odpalić z odłączonym czujnikiem.

rusek518
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 22 maja 2017, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rusek518 » 03 sie 2017, 20:19

Jezeli pali bezpiecznik od pompy to znaczy ze pompa sie przyciera. Jesli nie kupiles VDO a pewnie nie kupiles bo kosztuje ok 800zl to pompa na gwarancje. Mialem kiedys podobna sytuacje z paserati B5FL. Wszyscy mysleli ze jak jest cieply to nie odpala a okazalo sie ze immo sie posmarkalo. Zweryfikuj dobrze immo bo to ono moze wariowac

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja