Witam, chcialbym sie dowiedziec troche informacji odnosnie swiec zarowych.
Poprzedni temat byl odnosnie kopcenia auta na bialo rano zaraz po odpaleniu TUTAJ
Problem z kopceniem auta jest nadal, jednak wystarczy wygrzac swiece zarowe, najlepszy sposob to odpiecie czujnika temperatury cieczy i wtedy grzeja okolo 12-15 sekund silnik odpala rowno i nie pusci nawet troszke dymka.
Dlatego chcialbym sie dowiedziec
1. Czy spalona jedna swieca zarowa moze sprawic ze auto rano pusci duzego bialego baranka?
2. Czy da sie wydluzyc grzanie swiec( w vcds jest wydluzone grzanie swiec na maxa a i tak grzeja sie okolo 3-4 sekund)
[ AKE 2.5 180 KM] Swiece zarowe
1 jest niesprawna, 5 sprawnych wymienionych na nowe, lecz ta 1 jest zlamana i koszt wyciagniecia tej swiecy oscyluje w granicach 500 zl, stad moje pytania, bo nie wiem czy nie lepsza opcja jest wymienic jedna glowice..repek92 pisze:To sprawdź świece i będziesz wiedział czy masz wszystkie sprawne. A czas grzania to chyba zależy od temperatury im chłodniej tym dłużej beda grzaly.
repek92 pisze:Może przykopcic przez tą jedną świece ja wiem czy opłaca się robić głowice? Policz wszystko robota do tego przynajmniej pasek rozrządu planowanie głowicy uszczelki itd lepiej wykręcić ta świece niż ruszać głowice
Ale przy okazji mozna sprawdzic stan walkow chociaz na jednej glowicy, oraz jeden wtrysk jakos dziwnie stuka to by go mozna bylo zobaczyc

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 lis 2015, 21:19
- Imię: Szymek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oława
Teraz przy dodatnich temperaturach także ? jak jest w nocy np 15 stopni ? Bo ja tak mam.repek92 pisze:Może przykopcic przez tą jedną świece ja wiem czy opłaca się robić głowice? Policz wszystko robota do tego przynajmniej pasek rozrządu planowanie głowicy uszczelki itd lepiej wykręcić ta świece niż ruszać głowice