DRL zamist długich
DRL zamist długich
Witam szanownych klubowiczów. Mam pytanko czy ktos przerabial w lampach bi-xenon zeby zamiast swiatel dlugich h7 byly drl? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie rozumiem ludzi, którzy w 'starszych' autach na siłę uruchamiają długie jako DRL. Co to daje
? Dla mnie to tylko szpan, aby chociaż trochę młodziej wyglądało auto
. Przecież i tak pali się żarówka, która się zużywa, więc oszczędność żadna. Podając mniejsze napięcie niekoniecznie wydłużamy jej żywotność, ponieważ pracuje ona w warunkach, do których nie została przystosowana. Po drugie, takie 'dzienne' często oślepiają, ponieważ wiązka świateł długich ma oświetlać wszystko przed autem w każdym kierunku, więc część światła trafia w kierowcę jadącego z naprzeciwka. Kolejny bajer, to światła przeciwmgłowe jako DRL. Fabryczne rozwiązanie jest zgodne z prawem, ponieważ palą się tylko światła na dole zderzaka, ale w przeróbkach świecą się też dodatkowo żarówki pozycyjne, ponieważ inaczej ich nie włączymy. Też żadna oszczędność, ponieważ zamiast świateł mijania zużywamy przecimgłowe
. Ale jednak auto wygląda nowocześniej
. Gdybym był diagnostą, to auta z takimi bajerami przeglądu nie przeszłyby
.





-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przeczytaj dokładnie moją wypowiedź
. Fabrycznie palą się przeważnie tylko przeciwmgłowe, które pełnią rolę DRL, a w niektórych modelach są do tego dodatkowe żarówki obok przeciwmgłowych. Nie napisałem, że palą się pozycyjne
. Natomiast po włączeniu świateł mijania DRL powinny się wyłączyć, chyba że zostaną przyciemnione i będą pełnić rolę pozycji.


Kolego źle mnie zrozumiałeś. Ja chcę mieć światła długie jako długie na soczewce ponieważ mam bi-xenon, a z dodatkowego światła h7 zrobić sobie drl( wstawić żarówki led)mat1324 pisze:Nie rozumiem ludzi, którzy w 'starszych' autach na siłę uruchamiają długie jako DRL. Co to daje? Dla mnie to tylko szpan, aby chociaż trochę młodziej wyglądało auto
. Przecież i tak pali się żarówka, która się zużywa, więc oszczędność żadna. Podając mniejsze napięcie niekoniecznie wydłużamy jej żywotność, ponieważ pracuje ona w warunkach, do których nie została przystosowana. Po drugie, takie 'dzienne' często oślepiają, ponieważ wiązka świateł długich ma oświetlać wszystko przed autem w każdym kierunku, więc część światła trafia w kierowcę jadącego z naprzeciwka. Kolejny bajer, to światła przeciwmgłowe jako DRL. Fabryczne rozwiązanie jest zgodne z prawem, ponieważ palą się tylko światła na dole zderzaka, ale w przeróbkach świecą się też dodatkowo żarówki pozycyjne, ponieważ inaczej ich nie włączymy. Też żadna oszczędność, ponieważ zamiast świateł mijania zużywamy przecimgłowe
. Ale jednak auto wygląda nowocześniej
. Gdybym był diagnostą, to auta z takimi bajerami przeglądu nie przeszłyby
.
Pozdrawiam