Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

trzesie kierownica po wyżej 100 :/

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
T1_Daniel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 lip 2017, 20:09
Lokalizacja: Końskie

trzesie kierownica po wyżej 100 :/

Post autor: T1_Daniel » 08 lip 2017, 15:03

Witam wiem ze jestem nowym użytkownikiem ale już nie wiem do kogo moge sie zwrocić kto moze pomoc mechanicy zganiaja na opony i felgi a zakładam zimowki 18 i jest to samo wymienione koncówki drążków ustawiona geometria klocki a dalej kierownica powyżej 100km zaczyna drzeć i najbardziej od strony pasażera i przenosi na całe auto co moze być nie tak doradzi ktos ? Z góry dzieki kazda opcja mnie ciekawi jdni mowia półoś jeszcze przegłób wewnetrzny ma ktoś pomysł?

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 08 lip 2017, 23:44

do sprawdzenia jeszcze tarcze, najlepiej zrobić pomiar bicia tarcz. przy hamowaniu są drgania?
możesz też zrobić pomiar bicia piast
czasami pomaga tez obrócenie koła względem piasty o 2-3 śruby
felgi są na otworze centrującym 57,1 czy masz pierścienie centrujące? jak pierścienie są zjechane to też czasami są problemy z równym osadzeniem koła

podstawowe pytanie - sprawdzałeś felgi minimum u 3 wulkanizatorów????
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 09 lip 2017, 05:58

Trafne uwagi. Możesz tez przegub wewnętrzny skrzyni sprawdzić w ostateczności . Poduszka silnika naderwaną również może takie drgania powodować
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

T1_Daniel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 lip 2017, 20:09
Lokalizacja: Końskie

Post autor: T1_Daniel » 09 lip 2017, 13:14

tarcze jutro zaworze do przetoczenia jesli chodzi o koła sa pierscienie centrujace nowe ale gdy zakladam felgi zimowe tam wchodza ideanie i jest to samo co do wlkanizatorów byłem już własnie o 3 i jest ok ale mam dziwne wrażenie ze jak skrecam w lewo przy 100 to czuje jak by sie tak przesuwało jak przegłub wewnetrzny auto przed kupnem było uderzone z prawej strony tak rysniete tylko ze tak nie biło :/

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 11 lip 2017, 03:16

Tuleje na wahaczach sprawdzone ? Może któraś konkretnie pływa ? Wszystko tam proste na pewno jest ?
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

T1_Daniel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 lip 2017, 20:09
Lokalizacja: Końskie

Post autor: T1_Daniel » 11 lip 2017, 20:17

nie ma zadnych sparciałych czy porwanych wymieniać kazdy wachac to koszta tym bardziej dolne ale zauwazyłem ze mimo ze zmienione koncowki ustawiona zbierzność i sciaga delikatnie wprawo :/ :(

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 17 lip 2017, 10:30

No to ewidentnie coś tu jest nie halo. Weź koła od jakiegoś znajomego co nie ma takiego problemu załóż . Może oba komplety masz delikatnie ścięte przez poprzednia zbieżność .
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

kamil24v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 07 paź 2016, 17:17
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: kamil24v6 » 29 lip 2017, 12:18

Mialem taki sam problem , u mnie pomogla wymiana pierścieni centrujacych na PEŁNE , poniewaz na piascie jest ring z ktorego zwykly pierścien spada i dodatkoo nowe śruby stozkowe bo posiadalem kulowe ,sprawdz gniazda srob moze u Ciebie jest to samo.
Pozdraiam !

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 01 sie 2017, 09:36

Kamil Tobie biło przez śrub głównie.
Daniel na 90% przegub wewnętrzny , ale jeżeli było uszkodzenie z tej strony to może być i zewnętrzny ..chyba że to uszkodzenie nie było tak małe jak Ci sie wydaje..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja