Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AZA 2.7 169 KM] !PILNE! czarny dym

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
jedrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 cze 2016, 21:21
Lokalizacja: Wałbrzych

[AZA 2.7 169 KM] !PILNE! czarny dym

Post autor: jedrek » 07 lip 2017, 20:06

Cześć,
Potrzebuję pilnej obdukcji gdyż w niedzielę wieczorem wyjeżdżam.

Dziś podczas jazdy auto zaczęło przerywać, szarpać i straciło moc, podczas przyspieszania dymi również na czarno, w ostatnim czasie po zatankowaniu LPG czasami (nie za każdym razem) pojawiał się błąd P130 i P134 ale nic innego nie wskazywało na awarię. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Pliz pomóżcie

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 08 lip 2017, 14:37

Logi kolego i coś pokarze

jedrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 cze 2016, 21:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: jedrek » 09 lip 2017, 19:30

Cześć, niestety mam problem ze zrobieniem logów coś nie gra z chyba kablem, jedyne co udało mi się zrobić to sczytać błędy i jest jeden P1557.
Od razu wyjąłem N75 i poddałem go czyszczeniu i tu jest pytanie, dmuchnąłem w przewody prowadzące z N75 do turbin i 0 oporu, tzn, z jednej jakby był delikatny opór ale z drugiej od strony pasażera jakby przewód był odłączony.
Czy powinien być opór? tzn szczelność?

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 10 lip 2017, 12:54

Jak dmuchniesz w wężyk prowadzący do gruszek masz mieć opór i wyraźnie słyszalne stuknięcie/klikniecie otwieranego zaworu w turbinie. Jak masz tam dziurę to nie masz sterowania turbinami i będzie przeładowywać.

jedrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 cze 2016, 21:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: jedrek » 25 lip 2017, 19:15

Dzięki bardzo, wygląda na to że to będzie problem bo dmuchając praktycznie żadnego oporu nie ma.
Auto odstawiłem do mechanika bo sam nie mam czasu się za to zabrać, jutro powinienm mieć jakieś info.

Dzięki
Andrzej

[ Dodano: 2017-07-17, 21:51 ]
Cześć,
Po tygodniu oczekiwania kilka nowych danych:
Znaleziono jeden nieszczelny przewód podciśnienia, po wymianie ciut lepiej, fachowcy podejrzewają:
Przepływkę - i tu pytanie czy uwalona przepływka może generować taki błąd?
Kompletnie zapchany jeden katalizator, po demontażu zero prześwitu - i ponownie to samo pytanie, zapchany kat wydaje mi się że może skutkować takim błędem.

Proszę o porady bo już tracę siły :)

PS. Katy mają być wyprute i ponownie zamontowane zobaczymy czy da to pożądany efekt

[ Dodano: 2017-07-25, 19:15 ]
Powiem tak....masakra! jak tu wierzyć "fachowcom"? auto odebrałem w sobotę po południu no i cóż, trochę lepiej ale nadal kicha.
W niedzielę zabrałem się za to sam...rozebrałem część dolotu i krok po kroku, DV-ki, N75 i ten cholerny trójnik przy przepustnicy i BINGO pod opaską rozerwany niemalże na pół, po wymianie...rakieta! a trzy razy mówiłem żeby sprawdzili i nic...szkoda słów

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja