Witam. Mam pytanie odnośnie dopasowania skrzyni biegów.
Skrzynia od a4 2,5 tdi b5 99r ma szansę pasować do a6 c5 3.0 asn ?
[ manual v6 ] szybkie pytanie o dopasowanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
- Imię: Krzyszyof
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [ manual v6 ] szybkie pytanie o dopasowanie
Hej. Sprawdź przełożenia, bo moim zdaniem będą za długie. Znajomy zmienił tak w benzyniaku na dieslowską to piątki nie ma gdzie zapiąć. Pozdro.
Fan AUDI!!!!
skrzynia 2.4 quattro
podepne sie po temat z jakim innym oznaczeniem mogę zastąpić skrzynie DJU z motoru 2.4 ALF bo ciężko znaleść taką skrzynie
No więc tak.... sam odp. na moje pytanie.
Skrzynia pasuje na koronie wałkiem i na łapach. jedyna przeróbka to wtyczka do czujnika biegu wstecznego. jedyny problem, że w tym połączeniu nie będzie nam pasowała żadna dostępna półoś prawa, ja chwilowo rozwiązałem problem dotoczonym dystansem między przegub wew. a flanszę około 25mm. teraz czekam NA FREZOWANIE DŁUŻSZEJ PÓŁOSI reszta prac idzie gładko. Co do przełożeń o które martwił się kolega Kierowiec jest ok, no może 3 ci bieg trzeba później zapiąć jak wcześniej, ale komfort z jazdy z prędkościami powyżej 160 km bezcenny zwłaszcza ze wcześniej przy 118 miałem 3 tys rpm a teraz 2100. koszt całkowity to okolo 1000 zł.
p.s. omijałbym firme vagcener z rybnika...
Skrzynia pasuje na koronie wałkiem i na łapach. jedyna przeróbka to wtyczka do czujnika biegu wstecznego. jedyny problem, że w tym połączeniu nie będzie nam pasowała żadna dostępna półoś prawa, ja chwilowo rozwiązałem problem dotoczonym dystansem między przegub wew. a flanszę około 25mm. teraz czekam NA FREZOWANIE DŁUŻSZEJ PÓŁOSI reszta prac idzie gładko. Co do przełożeń o które martwił się kolega Kierowiec jest ok, no może 3 ci bieg trzeba później zapiąć jak wcześniej, ale komfort z jazdy z prędkościami powyżej 160 km bezcenny zwłaszcza ze wcześniej przy 118 miałem 3 tys rpm a teraz 2100. koszt całkowity to okolo 1000 zł.
p.s. omijałbym firme vagcener z rybnika...