witam
może odgrzewam kotleta ale nigdzie nie mogę znaleźć jak sprawdzić w vag 4.9pl ustawienia pompy wtryskowej, jakie powinny być wartości na poszczególnych blokach. wujek gogle nic nie znalazł. pompa ustawiona na znak i blokade, auto odpala na zimnym po około 1-2 s podobnie na ciepłym . dzięki za pomoc
[ AFB 2.5 150 KM] ustawienia pompy
Witam
ustawienia kąta wtrysku masz szczegułowo opisane pod linkiem
regulacja kąta wtrysku
na kołki masz tylko ustawienie wstępne, dokładnie trzeba ustawić według programu. Ja używam VCDSlite, bo inne mi nie robią tak jak trzeba
ustawienia kąta wtrysku masz szczegułowo opisane pod linkiem
regulacja kąta wtrysku
na kołki masz tylko ustawienie wstępne, dokładnie trzeba ustawić według programu. Ja używam VCDSlite, bo inne mi nie robią tak jak trzeba
Ostatnio zmieniony 31 maja 2017, 21:13 przez wp_wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html
proszę w tym linku masz wszystkie fabryczne ustawiania swojego silnika ustawiania te dotyczą programu VAG-COM lub VCDS i lepiej tym programem sie posługiwać wydaje mi się że jest lepszy bardziej czytelny ale to tylko moja skromna opinia, więc instalujesz VAG-COM lub VCDS i wszystkie dane masz w tabelce, prawdopodobnie pytając szukasz odpowiedzi na temat ustawiania kąta wtrysku, a więc po pierwsze filtr paliwa zalany ropą po brzegi, po drugie układ szczelny i odpowietrzony, po trzecie nagrzewasz silnik do temperatury pracy czyli na blacie 90 C odpalasz program VAG lub VCDS i wchodzisz w ENGINE potem BASIC SETTINGS i ustawiasz grupe 004, pojawi ci się mrugająca kontrolka świec zarowych, obroty silnika wzrosną, dobre ustawienie to by wyglądało tak http://images23.fotosik.pl/122/a8c00a8d5c127642.gif natomiast super idealnie będzie jak ustrzelisz równe 1 ATDC oczywiście druga kolumna ma pisać LATE, będzie co jakiś czas się będzie zmieniać i ci wszkoczy EARLY ale to nie nie interesuje czekasz aż przeskoczy na LATE i w trzeciej kolumnie ma być 1 ATDC zwróć uwagę aby zamiast ATDC nie było BTDC bo i tak może być, zupełnie inaczej niż producent podaje bo dla producenta idealna wartość to 2 ATDC, ale nie patrz na to ustaw tak jak ci mówię i będzie bardzo dobrze
proszę w tym linku masz wszystkie fabryczne ustawiania swojego silnika ustawiania te dotyczą programu VAG-COM lub VCDS i lepiej tym programem sie posługiwać wydaje mi się że jest lepszy bardziej czytelny ale to tylko moja skromna opinia, więc instalujesz VAG-COM lub VCDS i wszystkie dane masz w tabelce, prawdopodobnie pytając szukasz odpowiedzi na temat ustawiania kąta wtrysku, a więc po pierwsze filtr paliwa zalany ropą po brzegi, po drugie układ szczelny i odpowietrzony, po trzecie nagrzewasz silnik do temperatury pracy czyli na blacie 90 C odpalasz program VAG lub VCDS i wchodzisz w ENGINE potem BASIC SETTINGS i ustawiasz grupe 004, pojawi ci się mrugająca kontrolka świec zarowych, obroty silnika wzrosną, dobre ustawienie to by wyglądało tak http://images23.fotosik.pl/122/a8c00a8d5c127642.gif natomiast super idealnie będzie jak ustrzelisz równe 1 ATDC oczywiście druga kolumna ma pisać LATE, będzie co jakiś czas się będzie zmieniać i ci wszkoczy EARLY ale to nie nie interesuje czekasz aż przeskoczy na LATE i w trzeciej kolumnie ma być 1 ATDC zwróć uwagę aby zamiast ATDC nie było BTDC bo i tak może być, zupełnie inaczej niż producent podaje bo dla producenta idealna wartość to 2 ATDC, ale nie patrz na to ustaw tak jak ci mówię i będzie bardzo dobrze
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
dzięki
kolego jak wcześniej pompa ustawiona na znaki i blokadę wszystkie przewody wymienione odpowietrzone, autko pali na zimnym i na ciepłym po około 1 do 2 sekundy. pierwszy raz ustawiałem pompę, pompa po regeneracji wole się upewnić jak ma coś nie grać. będę musiał zainstalować program i zgodnie z instrukcją sprawdzić i chyba skorygować kąt wtrysku. dzięki bardzo. jutro walka z ustawianiem dam znać jak poszło.
[ Dodano: 2017-06-02, 12:57 ]
Witam
dopiero w przyszłym tygodniu zabieram się za ustawienia pompy brak czasu. na zdjęciach obecne ustawienie pompy. pomiar wykonany zgodnie z poradnikiem.
kolego jak wcześniej pompa ustawiona na znaki i blokadę wszystkie przewody wymienione odpowietrzone, autko pali na zimnym i na ciepłym po około 1 do 2 sekundy. pierwszy raz ustawiałem pompę, pompa po regeneracji wole się upewnić jak ma coś nie grać. będę musiał zainstalować program i zgodnie z instrukcją sprawdzić i chyba skorygować kąt wtrysku. dzięki bardzo. jutro walka z ustawianiem dam znać jak poszło.
[ Dodano: 2017-06-02, 12:57 ]
Witam
dopiero w przyszłym tygodniu zabieram się za ustawienia pompy brak czasu. na zdjęciach obecne ustawienie pompy. pomiar wykonany zgodnie z poradnikiem.
czym ty tą fotę robiłeś ? kalkulatorem ? :P ledwo co widać w dodatku mówiłem ci zainstaluj sobie VCDS lub VAG-COM, a nie Polski VAG bo właśnie tego zdjęcie zrobiłeś, a instrukcja którą podaliśmy jest na VCDS lub VAG-COM
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
działają działają obecnie mam na lapku win 8.1 i VCDS czy to VAG-COM 409.1 co VAG jest nawet starszym programem od VCDS śmiga aż miło bez problemu łącze się ze wszystkim do 2004 r produkcji, a nawet BMW przez przejściówkę i opel, więc mi nie mów takich rzeczy, chcesz działającego VCDS-a na pw napisz podaj maila to ci wyśle i będziesz miał, a jak nie to w necie poszukaj też bez problemu od ręki znajdziesz, w przypadku VCDS antywirus prawdopodobnie wykryje ci wirusa bo program będzie scrackowany i będzie miał w sobie witaminę, ale bym się nawet nie przejmował tym, bo to nie wirus tylko witaminka żeby program dzialał
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga