[ ASB 3.0 232 KM] Filtr DPF
[ ASB 3.0 232 KM] Filtr DPF
Witam,
Mam pytanie na temat filtra DPF doradźcie mi czy najlepiej wypalić kupić po regeneracji (to chyba to samo co wypalenie) czy czy kupić nowy ale nie oryginalny
Te po wypalaniu podobno wytrzymują około 20.000 km.
Mam pytanie na temat filtra DPF doradźcie mi czy najlepiej wypalić kupić po regeneracji (to chyba to samo co wypalenie) czy czy kupić nowy ale nie oryginalny
Te po wypalaniu podobno wytrzymują około 20.000 km.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja też miałem "zapchany"
Brak mocy, kontrolka świec żarowych migała, błąd filtra dpf
I co? I z pomocą mat1324 wypaliłem go na postoju, wyzerowałem czujniki i zrobiłem od tamtego czasu 30.000 km i filtr ma sie dobrze, wypala się normalnie co 800-2000 km w zależności od rodzaju trasy
Najpierw porządna diagnoza
Brak mocy, kontrolka świec żarowych migała, błąd filtra dpf
I co? I z pomocą mat1324 wypaliłem go na postoju, wyzerowałem czujniki i zrobiłem od tamtego czasu 30.000 km i filtr ma sie dobrze, wypala się normalnie co 800-2000 km w zależności od rodzaju trasy
Najpierw porządna diagnoza
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Moc spadła, ponieważ silnik wszedł w tryb awaryjny z powodu zapełnienia filtra. Kwestią jest to czy filtr jest faktycznie zapchany, czy czujniki oszukują
. Dlatego pytałem się czy sprawdzane były bloki pomiarowe, ponieważ dzięki nim można zobaczyć co jest przyczyną. Do sprawdzenia grupa 102 i 104
. Po tym dopiero ocenimy w jakim stanie jest filtr.
[ Dodano: 2017-05-28, 15:02 ]
Dzięki remont5 za poparcie i cieszę, że pomogłem
.


[ Dodano: 2017-05-28, 15:02 ]
Dzięki remont5 za poparcie i cieszę, że pomogłem

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Najlepiej mieć interfejs diagnostyczny przeznaczony tylko do grupy VAG, np. VCDS. Komputery, które przeznaczone są do wszystkich marek nie zawsze pokazują prawdę
. Sam napisałeś, że
. Pewnie tylko na podstawie błędu o zapełnieniu, który mógł pojawić się ze względu na nieprawidłowe działanie czujnika różnicy ciśnienia, ponieważ ten zawyża pomiar. W najlepszym przypadku wystarczy wypalić filtr na postoju i powinno być ok
.
Na razie nie mówmy o rozwiązaniach problemu, ponieważ nie znamy jego przyczyny
. Dopóki nie dowiemy się jakie są wartości w grupach 102 i 104, to możemy tylko gdybać. Jaki w ogóle masz przebieg? Jeździsz głównie w trasie czy w mieście?

więc jakim cudem ocenili, że filtr jest faktycznie zapełnionyz tego co wiem to ten komputer co mieli w tym warsztacie to nie zbyt profesjonaly


Na razie nie mówmy o rozwiązaniach problemu, ponieważ nie znamy jego przyczyny
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
nie ma sprawy, uratowałeś mi wtedy dupę w dzień wyjazdu na wakacjemat1324 pisze: Dzięki remont5 za poparcie i cieszę, że pomogłem.
już myślałem, ze pojadę na rowerze do Włoch

Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Ok dzieki za pomoc dzisiaj wieczorem dzwonie po ADAC "place i wymagam
" to mi sprawdzi jakie bledy i dam znac
Mam nadzieje ze oni juz maja sprzet profesjonalny
.
aha auto jest w trybie awaryjnym tak ze prawie nie jedzie, przebieg 234.000km. wiekszosc jazda po miescie
[ Dodano: 2017-05-30, 13:22 ]
Witam,
Wiec wczoraj przyjechalo ADAC, podlaczyl urzadzonko wyszlo ze filtr DPF zapchany, wlaczyl jakis program do czyszczenia okolo 30min i bylo po wszystkim, dzisiaj pojechalem Autem do pracy chodzi jak przecinak, zadna lampka sie nie swieci
.
Troche grosza zaoszczedzone
Dziekuje wszystkim za pomoc


Mam nadzieje ze oni juz maja sprzet profesjonalny

aha auto jest w trybie awaryjnym tak ze prawie nie jedzie, przebieg 234.000km. wiekszosc jazda po miescie
[ Dodano: 2017-05-30, 13:22 ]
Witam,
Wiec wczoraj przyjechalo ADAC, podlaczyl urzadzonko wyszlo ze filtr DPF zapchany, wlaczyl jakis program do czyszczenia okolo 30min i bylo po wszystkim, dzisiaj pojechalem Autem do pracy chodzi jak przecinak, zadna lampka sie nie swieci

Troche grosza zaoszczedzone

Dziekuje wszystkim za pomoc

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
mat, pewnie dlategoandzi2000 pisze:...wiekszosc jazda po miescie...

ja dzisiaj znowu wysmażyłem u siebie bo już mi się zebrało 33 gramy sadzy, zbija mi nie wiedzieć czemu do ok. 9-10 gram
jednak tablet + vcds to jest mistrzostwo świata
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 13 sie 2010, 02:30
- Lokalizacja: Wrocław