Wydech do V8 + sportowe katy
Wydech do V8 + sportowe katy
Czy ktoś robił wydech w wolnossaku?
Chciałbym dać więcej oddechu mojemu V8 i stąd pytanie.
Czytałem też tutaj o sportowych katalizator itd, ale nie znalazłem żadnych konkretnych realizacji.
Chciałbym dać więcej oddechu mojemu V8 i stąd pytanie.
Czytałem też tutaj o sportowych katalizator itd, ale nie znalazłem żadnych konkretnych realizacji.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
tak na szybko to spotkałem się z opiniami o słabej jakości w mg ( żeby nie było nic u nich nie robiłem ) i niedawno gadałem właśnie z Tyrkalem to mówił że widział ich tłumiki u klienta to potwierdziło się, a jego z kolei miałem w rękach i jest to porządna robota, dlatego bym go polecił masz zresztą niedaleko z 80km to podjedz i pogadaj, następna sprawa to koszta które nie są małe więc lepiej mieć to raz a porządnie zrobione
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Ja mam bardzo złe doświadczenia z MG i nigdy nie zrobię tam wydechu ani nie polecę tej firmy nikomu, zwłaszcza za podejście do klienta
Nigdy o żadnej firmie w ten sposób nie pisałem ale oni przegięli pale na maxa 
Kiedyś myślałem, że u mnie jest tragedia ale jak zobaczyłem zdjęcia wydechu jednego z użytkowników forum octavii to stwierdziłem, że ja to jednak miałem szczęście :D :D
U mnie wyglądało to tak, że w aucie które było garażowane i użytkowane tylko w trasie, w weeknedy po pół roku wydech wyglądał jakby ktoś się na niego zrzygał kwasem...wykręciłem numer i jak już się dodzwoniłem po dwudziestym telefonie dostałem informację: "wymienimy wydech, proszę przysłać stary, jak tylko dojdzie to wyślemy nowy"...myślę sobie SUPER...jednak moja radość nie trwała długo...po jakimś tygodniu od wysłania wydechu cisza...zadzwoniłem, czy napisałem maila, dostałem odpowiedź: "wydech był brudny od BŁOTA :D wymyliśmy go i wymieniliśmy końcówki na czarny mat(tak chciałem)". Ciśnienie podskoczyło mi mniej więcej do 160u...ale podbiło do 200u gdy przyszedł wydech...nie był umyty, tylko wypolerowany! No jak? Błoto się poleruje? Zacisnąłem zęby, założyłem to g..o na auto i pojechałem się przejechać obwodnicą...zrobiłem ok 35km...po tym moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu...po tych 35km farba na końcówka spaliła się...nie po 35tyś km tylko po trzydziestu pięciu km-ch. Po tym jak to im zgłosiłem przestałem otrzymywać maile zwrotne i nie mogłem się do nich dodzwonić...
Taka tam moja historia...
Sam siedzę w usługach i wiem, że fuckupy się zdarzają każdemu, tylko wtedy trzeba temat jakoś rozwiązać, a nie mieć wyj..ne na klienta, bo za bramą stoi 100u następnych.


Kiedyś myślałem, że u mnie jest tragedia ale jak zobaczyłem zdjęcia wydechu jednego z użytkowników forum octavii to stwierdziłem, że ja to jednak miałem szczęście :D :D
U mnie wyglądało to tak, że w aucie które było garażowane i użytkowane tylko w trasie, w weeknedy po pół roku wydech wyglądał jakby ktoś się na niego zrzygał kwasem...wykręciłem numer i jak już się dodzwoniłem po dwudziestym telefonie dostałem informację: "wymienimy wydech, proszę przysłać stary, jak tylko dojdzie to wyślemy nowy"...myślę sobie SUPER...jednak moja radość nie trwała długo...po jakimś tygodniu od wysłania wydechu cisza...zadzwoniłem, czy napisałem maila, dostałem odpowiedź: "wydech był brudny od BŁOTA :D wymyliśmy go i wymieniliśmy końcówki na czarny mat(tak chciałem)". Ciśnienie podskoczyło mi mniej więcej do 160u...ale podbiło do 200u gdy przyszedł wydech...nie był umyty, tylko wypolerowany! No jak? Błoto się poleruje? Zacisnąłem zęby, założyłem to g..o na auto i pojechałem się przejechać obwodnicą...zrobiłem ok 35km...po tym moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu...po tych 35km farba na końcówka spaliła się...nie po 35tyś km tylko po trzydziestu pięciu km-ch. Po tym jak to im zgłosiłem przestałem otrzymywać maile zwrotne i nie mogłem się do nich dodzwonić...
Taka tam moja historia...
Sam siedzę w usługach i wiem, że fuckupy się zdarzają każdemu, tylko wtedy trzeba temat jakoś rozwiązać, a nie mieć wyj..ne na klienta, bo za bramą stoi 100u następnych.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
Cieszy mnie, że temat się rozwinął 
Z drugiej strony kiedyś o MG z Siemianowic były same świetne opinie - widocznie poszli w samochody unikatowe, a zwykłe robią byle jak bazując na swojej renomie.
Porozmawiałem z GTPerformance, ale dostałem tylko propozycje wymiany tylnych tłumików i tyle. Według nich moc silnika jest blokowana przez cytuję "W tym samochodzie wydech mocy nie trzyma, trzeba walczyc z obsluga silnika i kanalami zeby uzyskac seryjna moc".
Cokolwiek to znaczy to na moje zapytanie o propozycję padła taka odpowiedź: "Jeśli chodzi o mechanikę to raczej nie pomogę bo nie mam kiedy, poszukaj na forum i jedź gdzieś na hamownie, sprawdź moc. A mod z wydechem już proponowałem, ew dwie przepustnice a wydech zostawić oryginalny i z pilota można regulować głośnością".
Ciekawy trop to proponowana firma Kainer, ale z tego co widzę to oni głównie "naprawiają" wydechy. Nigdzie nie ma nawet wykresu z hamowni, że po wymianie wydechu przybyło tyle i tyle niuta/konia.
Do puki Audi A6 V8 oglądałem na YouTube to myślałem, że z tuningiem wydechu pójdzie jak z płatka, a tu się okazuje że to nie takie proste
Jeżeli mam wydać kilka tysięcy i jedyną różnicą będzie lepsze brzmienie to taka modyfikacja nie ma dla mnie sensu

Z drugiej strony kiedyś o MG z Siemianowic były same świetne opinie - widocznie poszli w samochody unikatowe, a zwykłe robią byle jak bazując na swojej renomie.
Porozmawiałem z GTPerformance, ale dostałem tylko propozycje wymiany tylnych tłumików i tyle. Według nich moc silnika jest blokowana przez cytuję "W tym samochodzie wydech mocy nie trzyma, trzeba walczyc z obsluga silnika i kanalami zeby uzyskac seryjna moc".
Cokolwiek to znaczy to na moje zapytanie o propozycję padła taka odpowiedź: "Jeśli chodzi o mechanikę to raczej nie pomogę bo nie mam kiedy, poszukaj na forum i jedź gdzieś na hamownie, sprawdź moc. A mod z wydechem już proponowałem, ew dwie przepustnice a wydech zostawić oryginalny i z pilota można regulować głośnością".
Ciekawy trop to proponowana firma Kainer, ale z tego co widzę to oni głównie "naprawiają" wydechy. Nigdzie nie ma nawet wykresu z hamowni, że po wymianie wydechu przybyło tyle i tyle niuta/konia.
Do puki Audi A6 V8 oglądałem na YouTube to myślałem, że z tuningiem wydechu pójdzie jak z płatka, a tu się okazuje że to nie takie proste

Jeżeli mam wydać kilka tysięcy i jedyną różnicą będzie lepsze brzmienie to taka modyfikacja nie ma dla mnie sensu

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
W silniku doładowanym zakładasz zwykła rurę i się nie przejmujesz, bo przyrost będzie zawsze o ile seryjny wydech ją ograniczał, w wolnossącym motorze jest zupełnie inaczej...wydech nie ogranicza tak mocy jak w doładowanym to raz, a dwa jeśli będzie źle dobrany to wręcz pogorszy seryjne parametry ....
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl