Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8 ACK] Dziwny odgłos silnika

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
arcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2008, 17:54
Lokalizacja: OTWOCK

[A6 C5 2.8 ACK] Dziwny odgłos silnika

Post autor: arcioo » 31 mar 2009, 16:36

Witam.
od jakiegoś czasu dochodzi z silnika dziwne rechotanie bardzo podobne do tego z linku tyle że nie aż tak głośne, moze ktoś wie czego to może być przyzyna .

Odgłos

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 31 mar 2009, 17:23

Stary.... ktos ci w nocy podmienil silnik na diesla.... :P


A tak serio..... to po mojemu to sa zawory.....

jak masz jakiegos mechanika fajnego... to niech ci zmiezy cisnienie na cylindrach...

jesli bedzie niskie... to moze znaczyc ze zawory klekoca w innym rytmie... niz reszta... :P

( albo ze mash wykonczone pierscienie...:P )

ale jak w poprzednim aucie mialem takie objawy.... to z Viednia jechalem na lawecie.... :P

diagnoza, pogiete zawory.... :(

czym szybciej tym lepiej....


ale oczywiscie moge sie mylic... :)

Awatar użytkownika
arcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2008, 17:54
Lokalizacja: OTWOCK

Post autor: arcioo » 31 mar 2009, 19:26

Też tak myślałem z tym silnikiem jak pierwszy raz się wsłuchałem . Na szczęści mój odgłos jest o wiele bardziej cichy trzeba się zbliżyć do prawej strony silnika ale dzięki jak zrobię to napisze o co chodziło z tym rechotem .

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 mar 2009, 19:33

arcioo pisze:Odgłos
tak tylko przy okazji, masz zbiorniczek od spryskiwaczy otwarty :-P
dźwięk jak w 1.9 tdi
tylko zawsze nagranie inaczej podaje niż w rzeczywistości

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 31 mar 2009, 20:54

u mnie też słychać zawory ale dużo ciszej, podjedź na VAG
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 mar 2009, 22:26

Marvik pisze:u mnie też słychać zawory ale dużo ciszej, podjedź na VAG
a co VAG pokarze z zaworami :?:

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 01 kwie 2009, 07:53

z zaworami nic, ale może pokazać dużo innych ciekawych rzeczy.
Na pewno warto podjechać i zacząć sprawdzać wszystko po kolei.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

ajozefczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
Imię: Józef
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: BARYCZKA

Post autor: ajozefczyk » 01 kwie 2009, 10:09

Witam wygląda to na napinacz w głowicy koszt nowego w ASO ok 1500zł
ale najlepiej podjedz do mechanika niech sprawdzi bo jak będziesz tak dalej jeździł to łańcuch przetrze ci pokrywę dekla rozrządu i zacznie się lać olej
pozdrawiam Olek

Awatar użytkownika
arcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2008, 17:54
Lokalizacja: OTWOCK

Post autor: arcioo » 01 kwie 2009, 13:24

Vag nic nie pokazuje silnik zero błędów .
Raczej też bym stawiał na łańcuszek i napinacz .
Hmm znowu kilka złoty , ale czego się nie robi dla miłości

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 03 kwie 2009, 02:23

mi tak kleczy ale przy rozruchu jakies dwie trzy sekundy... i jak postoi dobre parenascie godzin. a olej sprawdzales....?

Awatar użytkownika
arcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2008, 17:54
Lokalizacja: OTWOCK

Post autor: arcioo » 04 kwie 2009, 12:13

Oleju faktycznie było poniżej minimum dolałem do 3/4 i torszkę ucichło ale mam to samo przy dłuższym postoju potrafi coś warknąć 2-3sek.
Bedę musiał się zabrać za ten ezektor i uszczelki może to trochę pomoże , a przy okazji zobaczę czy łańcuszek nie ociera o obudowę .

Awatar użytkownika
adsense1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
Imię: adsense
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Google
Kontakt:

Post autor: adsense1234 » 07 kwie 2009, 10:48

Zawory w q poprzesniej bemce tez tak miałem

Awatar użytkownika
grzymek72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 31 sty 2009, 01:53
Lokalizacja: koszalin

Post autor: grzymek72 » 07 kwie 2009, 21:23

Witam,mam pytanko w związku z tematem;co oznacza poranne warknięcie zaworów?,czy to jest oznaka zużycia silnika?,moje auto ma podobno 110tyś.,kilka dni temu kolega Japan przesłał mi pełną historię z ASO i przebieg się zgadza.U mnie silnik przy porannym odpaleniu potrafi warknąć przez jakąś sekundę nie więcej, ale czy to może występować przy tak małym przebiegu? Auto kupiłem z prywatnych rąk,czy ktoś się spotkał z sytuacją,że zaistniało podejrzenie kręcenia licznika przez prywatnego właściciela-Niemca???
Pomyślałem jeszcze,że dużo się wyjaśni przy wymianie rozrządu który mnie czeka już niedługo.Czy można rozpoznać fabryczny pasek,rolki,napinacze?, albo jakieś ślady ingerencji w rozrządzie.Może się wygłupiam, ale coś mi nie gra...

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 08 kwie 2009, 03:46

to warkniecie jest z tad ze np po kilku kilkunastogodzinnym staniu olej splywa do miski i przy porannym odpaleniu przez chwile niema smarowania na liftersach i stat to stukniecie klawiaturka...:)

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 08 kwie 2009, 08:26

grzymek76 , to raczje normalne, na poczatku brak ciśnienia oleju. Jesli w ASO sie zgadza to raczej wszytsko jest ok. Ale jeśli nie jesteś pewien przebiegu to raczej bym przy twoim silniku nie czekal za dlugo. Ja zawsze jeśli nie miałem papierów ze rozrzad był robiony to zawsze robiłem a przynajmniej sprwdzałem czy wyglada na robiony.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga