Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Silnik nie ma mocy,błąd 575

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
misiuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 04 gru 2013, 18:28
Lokalizacja: GDAŃSK

[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Silnik nie ma mocy,błąd 575

Post autor: misiuro » 17 kwie 2017, 17:11

Witam

Silnik nie ma mocy powyżej 2000 obr.Komputer pokazuje błąd 575

Obrazek

Ciśnienie doładowania

Obrazek

EGR

Obrazek

Zrobiłem logi statyczne
http://vaglog.com/log-000_Rg5bH.html

Prośba ocenę i podpowiedzi jak to naprawić.
Dzięki
Audi 100 2.3E 136 PS NF było, Audi 100 2.8E Quattro 174 PS AAH było ,Audi A6 2.5 TDi Quattro 179 PS AKE jest

Pietrek55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 sie 2015, 18:54
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Pietrek55 » 19 kwie 2017, 11:13

Nagle się to stało?
Szukaj nieszczelności w układzie dolotowym, jeśli zaślepiałeś EGR to sprawdź czy spaliny koło turbo nie uciekają.

zonkil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 01 maja 2017, 18:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zonkil » 01 maja 2017, 18:36

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

Możliwe przyczyny:
- uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania
- połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone)

Skutki:
- Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika.

Sposób usunięcia usterki:
- sprawdzić zawór magnetyczny N75
- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.

zokko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zokko » 18 maja 2017, 12:44

Hej, podłączam się pod wątek :) czy po skasowaniu błędu ten sam błąd Ci wraca?

[ Dodano: 2017-05-18, 12:44 ]
misiuro, ponawiam pytanie :) czy po skasowaniu błędu, błąd wrócił? Mam podobną sytuację, może nieco wyżej turbo ładuje, ale mocy jak nie było tak nie ma. Wymieniłem (mechanik *podobno* wymienił) przewody turbo/zawory. Raz też na chwile więcej mocy wróciło po wymianie pękniętego wężyka od recyrkulacji spalin. Drążę już z tydzień, jak masz jakieś info/rozwiązanie - podziel się! :)

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 23 maja 2017, 22:23

Wytnij katalizator chyba że cię stać kup nowy i będzie jechało :)
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 26 maja 2017, 23:25

po tych fotach widać że EGR prawdopodobnie zaślepiony bo MAF wysoko stoi na wolnych, turbo nie doładowuje i N75 nie otwiera sie całkowicie prawdopodobnie, sprawdź wężyki podciśnieniowe, katalizator nie jest temu winny, odpal VAG-com lub VCDS jeśli masz kabel i program i odpal grupę 011 w BS idź zobacz czy sztanga sie rusza w turbinie, masz link do filmiku co prawda 1.9 ale w 2.5 zasada ta sama, prawdopodobnie ciśnienie będzie tylko inne, ale ostatnia rubryka nas interesuje czy zawór N75 otwiera sie całkowicie i zamyka tak jak na filmiku
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja