a nie tych co się chcą pomądrzyć i nabijać posty

pacjęt to 2.7 b APB
ogólnie auto miało problemy z grzaniem itp
uszkodzone membrany w parowniku i gaz w płynie
jak go kupiłem auto nie grzało w środku
po wymianie membran w parowniku i nagrzewnicy grzeje jak powinien
przy normalnej jeżdzie w koło komina nic się nie dzieje
termostat odpada bo normalnie się wszystko załacza i ogólnie jest ok
ale

jak był mróz -10 i jechałem trasą 160 temp temp rośnie powyżej 90
jak zwalniam do 120 jest ok
teraz przy tem. ok 15C jest gorzej
trasa 130 -> ponad 90
110 ok
ponadto po przegonieniu go po trasie z przekroczoną temp
jak potem stanę na światłach wywala płyn ze zbiorniczka na turbo
i chmura białego dymu

jak bym się palił
no i potrafi tak wywalić 2l
plan jest na początek wypłukać chłodnicę
i teraz pytanie
chłodnica , pompa czy głowice

czy moze jeszcze coś innego
