Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AML 2.4 165 KM] Problem z rozruchem silnika

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Dymek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 17 lip 2016, 21:27
Lokalizacja: Wschowa

[AML 2.4 165 KM] Problem z rozruchem silnika

Post autor: Dymek1990 » 07 sty 2017, 00:07

Witam forumowiczów. Mam mały problem z moją audi chodzi o odpalanie. Często jest tak że muszę kręcić dłuuugo żeby zaskoczyła. Problem występuje tylko wtedy gdy jeżdzę na gazie. Instalacja brc. Bo jak przełączam ręcznie na benzyne i na niej jeżdzę to problem nie występuje. Jak jest przełączone na gaz to też odpala na benzynie i póżniej się przełącza na gaz ale to już nie jest to samo bo wtedy po zgaszeniu silnika i ponownej próbie uruchomienia muszę kręcić co najmniej z 5s żeby odpaliła. Jak silnik jest rozgrzany to też pali na strzała niezależnie od tego czy przełącznik jest na pb czy lpg. W czym może leżeć problem? Bo już mnie to powoli denerwuje... Audi A6 C5 1997r 2.4

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 07 sty 2017, 01:40

Sprawdź


Ps. przecinki znacznie ułatwiłyby czytelność Twojej wypowiedzi.
Pozdrawiam...

Dymek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 17 lip 2016, 21:27
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: Dymek1990 » 07 sty 2017, 05:24

Dzięki kolego <okok> Czyli mam rozumieć reduktor do wymiany? Ale dalej coś mi nie pasuje ponieważ jak jeżdzę z przełącznikiem na pb gdzie gaz wogóle się nie załącza, to problemu nie ma. A jakby reduktor przepuszczał to nie byłoby znaczenia czy jeździłbym na pb czy lpg bo rozumiem nieszczelny to by pompował non stop, tak jak na filmiku. Więc co to może być?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 07 sty 2017, 11:15

Tak samo jak reduktor może przepuszczać wtrysk gazu i efekt taki sam-zalany silnik przez LPG i zanim wydmucha go z cylindrów to chwilę właśnie schodzi. Miałem tak u siebie i winna była jedna hana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja