W jednym z wątków na tym forum szukam problemu z szarpaniem silnika na różnych obrotach i powoli tracę cierpliwość w dochodzeniu przyczyny i wydawaniu pieniędzy na różnych specjalistów. Zastanawiam się nad wymianą silnika, który w chwili obecnej ma już nalatane ponad 300 tyś i być może warto będzie wymienić całą jednostkę z osprzętem niż ładować kolejne pieniądze w diagnostykę.
Z tego co widzę na aukcjach silnik z całym osprzętem można kupić w granicach 6000 zł. W tej cenie dostępne są jednostki z przebiegiem około 140 tyś km, czyli i tak lepiej niż mam obecnie.
Koledzy proszę o informację:
1. Czy znacie jakieś sprawdzone firmy, które handlują silnikami z faktycznym przebiegiem, mieliście już styczność z taką wymianą i możecie je polecić?
2. Jeżeli kupować silnik na aukcji, w jaki sposób domagać się udokumentowania jego przebiegu (w końcu sprzedawca mógł sobie napisać co chciał) ?
3. Czy są jakieś warsztaty w okolicach woj, lubelskiego gdzie mógłbym dokonać wymiany jednostki, a jeżeli nie to czy poradzi sobie z tym zadaniem każdy bardziej ogarnięty mechanik?
4. Czy wymiana silnika wiąże się z jakąś dodatkową opcją ustawiania softu/adaptacją - czy też jest to zwyczajna podmiana jednostek?
[ BRE 2.0 140 KM] Gdzie kupić używany silnik z faktycznym pr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
Nie będę miał. Zwyczajnie jestem już zdesperowany bo nie mam pojęcia co jest z obecnym napędem nie tak i łapię się wszystkiego. Samochód potrzebuję do jazdy, a jak robię trasę 800 km dziennie to nie chce myśleć, że za chwilę coś walnie.
To nie jest wątek o tym problemie, podjąłem decyzję o próbie wymiany silnika i nie mam siły już z obecnym kombinować.
Szukam 2.0 jednostki BRE z 2008 roku.
To nie jest wątek o tym problemie, podjąłem decyzję o próbie wymiany silnika i nie mam siły już z obecnym kombinować.
Szukam 2.0 jednostki BRE z 2008 roku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa