
Problem z ładowaniem
Problem z ładowaniem
Witam jestem nowy mam takie pytanie w mojej a6 c5 2.4 po zapaleniu mrugała kontrolka ładowania dałem alternator do regeneracji po założeniu alternatora przestało mrugać na wolnych obrotach ale mruga na wyższych zaczyna tak od 3,5 tyś co może być przyczyną i druga rzecz jak odpowietrzyć układ chłodzenia bo bo na postoju praktycznie nie grzeje pomocy
z góry dziękuję i pozdrawiam.auto na gazie.

- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Układ chłodzenia odpowiedzą się sam, winny zapewne termostat.
Co do kontrolki nie mam pojęcia skoro Alternator po regeneracji może winne przewody, przydały by się logi czy są jakieś błędy.
Może to być też wina paska, może się slizga przy większych obrotach
Co do kontrolki nie mam pojęcia skoro Alternator po regeneracji może winne przewody, przydały by się logi czy są jakieś błędy.
Może to być też wina paska, może się slizga przy większych obrotach
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Należy zmierzyć napięcie jakie daje alternator na wyższych i niższych obrotach ale generalnie wygląda na dupnięty/źle dobrany regulator. Względnie problem może leżeć w zaśniedziałych stykach. Pierwsze co, to multimetr w rękę i zmierzyć napięcie na wyjściu alternatora
Co do układu chłodzenia, to rozumiem, że masz dobry poziom płynu. Układ powinien odpowietrzyć się samoczynnie, Możliwe że termostat jest uszkodzony, lub jest inny problem ze sterowaniem. Pierwsze co, pod kompa podepnij i zobacz czy nie błędów w klimie.

Co do układu chłodzenia, to rozumiem, że masz dobry poziom płynu. Układ powinien odpowietrzyć się samoczynnie, Możliwe że termostat jest uszkodzony, lub jest inny problem ze sterowaniem. Pierwsze co, pod kompa podepnij i zobacz czy nie błędów w klimie.