Zrobiłem dumpy po OBD obydwu liczników, sprawdziłem checksumy, wszystko było ok.
Przez przypadek jednak puściłem wsad z 930L do licznika 933K... ech...
Liczniik chodzi, ale:
* FIS wyświetla napisy, ale kontrast idzie do maksymalnej jasności i spada, tak się dzieje w kółko, taka sinusoida.
* DEF nad przebiegiem
* Po odpaleniu auta komunikat o padniętym akumulatorze (ikona akumulatora na FISie)
* diagnostyka mówi o błędzie 65535 - Internal Control Module Memory Error
Reszta działa (temperatury, obrotomierze itp.).
Chciałem przywrócić zbackupowany dump 933K po OBD, lecz próby zapisu się nie udają.
Albo zapis kończy się już przy inicjalizacji albo zatrzymuje się przy ostatnim bajcie.
Pozostało więc chyba wylutować eeprom 93c86 i go wgrać na stole. Mam programator.
Jednak mam pytanie. Czy posiadając wsad zgrany po OBD gdy go wgram na stole to zadziała? Czy przypadkiem pamięć tego EEPROMu nie jest kodowana, a to co leci po OBD jest już odkodowane?
Jeżeli tak jest może ktoś w stanie pomóc takim wsadem?
Wgrałbym na stole, a następnie przez OBD wgrał dalej już swój.
Przynajmniej mam taką nadzieję

Dzięki z góry za pomoc.
BTW - dodam, że obydwa liczniki mają pełen FIS, cyfrowe zegarki i immo3. Różnica polega na tym, że jeden jest VDO D10, a drugi VDO D11.