Obecnie w moim samochodzie mam założone gwinty firmy H&R, które założył były właściciel. Niestety amortyzator od strony kierowcy wylał i jest niestety do wymiany i dlatego mam do Was kilka pytań. A mianowicie:
1. Czy kupić używany amortyzator i go wymienić czy dać ten "wylany" do regeneracji? Jaki jest ewentualny koszt regeneracji?
2. Czy mogę z przodu wymienić te zawieszenie gwintowane na jakieś normalne lub sportowe ale nie gwinty, a z tyłu zostawić gwintowane? Będzie to jakoś ze sobą współpracować?
Liczę na Waszą pomoc w tym temacie, bo na pewno macie większe doświadczenie w tym temacie niż ja...
[a6 c5] zawieszenie
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
To pytanie czy chcesz miec dalej gwint? Jesli nie to wymien cala zawieche typowo do tego auta moze nawet cos znajdziesz z uzywki, seryjnie tez wyszla pewnoe na sportowym zawieszeniu i troche obniżona to jak takie zawieszenie zalozysz to bedzie fajnie wygladala no i komfort jazdy sie polepszy no chyba ze ostro jezdzisz i odpowiada ci gwintowane zawieszenie
Lektorzy, nagrania: multifonika.net