Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 2.5 tdi v6 150 ps] BÂŁAGAM O POMOC!!!! silnik+skrzynia

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
tysont6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2009, 17:11
Lokalizacja: Wałcz

[a6 c5 2.5 tdi v6 150 ps] BÂŁAGAM O POMOC!!!! silnik+skrzynia

Post autor: tysont6 » 22 mar 2009, 18:52

mam problem mianowicie : mam w a6 avant silnik 2.5 tdi 150ps + tiptronic problem polega na tym ze silnik w postoju kreci sie tylko do maksymalnie 3000 obrotów a w czasie jazdy czy to na automacie czy na manualnej zmianie biegów auto muli sie starsznie i maksymalna predkosc to 120 km\h a pedal wcisniety w podloge wskazuje wtedy jakies 2300 obrotow BÂŁAGAM POMOCY !!!!!!!!!!! co mogło spowodowac taka awarię , i co mam zrobić ? na wyświetlaczu pisze 'service insp' auto ma na dziń dzisiejszy 162000 przebiegu

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 22 mar 2009, 18:54

Przede wszystkim kłania tu się VAG i logi.
Bez tego niestety nie da się nic powiedzieć na co cierpi twoja 6stka...

tysont6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2009, 17:11
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: tysont6 » 22 mar 2009, 18:58

VAG i logi? niestety jestem zielony gdzie moge to sprawdzić ?

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 22 mar 2009, 19:03

tysont6 pisze:VAG i logi? niestety jestem zielony gdzie moge to sprawdzić ?
VAG - jest o interfejs komputerowy umożliwiający połączenie się z kompem w Twoim aucie przy pomocy komputera PC i odczytanie wszystkich potrzebnych danych, a następnie określenia, co jest uszkodzone w Twoi autku.

Awatar użytkownika
Piotr 13585
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe

Post autor: Piotr 13585 » 22 mar 2009, 19:06

Odma zapchana.

tysont6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2009, 17:11
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: tysont6 » 22 mar 2009, 19:06

czy mogę zufać jakiemuś mechanikowi bo u nas w okolicy jest ktory czysci błędy czy to pomorze i czy on bedzie mógł odczytac z błędów usterkę?

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 22 mar 2009, 19:16

ja na początek odpioł bym wtyczke od przeplywomierza, dopiero potem vag

[ Dodano: 2009-03-22, 19:17 ]
po odpięciu sprawdził bym jak jeżdzi naturalnie :mrgreen:
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

tysont6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2009, 17:11
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: tysont6 » 22 mar 2009, 19:20

acha i byłbym zapomniał wcześniej gdy na automat wrzucilem - D- i gdy chcialem ruszyć szybko tzn pedał w podłoge to obroty rosły i niechciał przerzucać na wyrzsze biegi tak jakby uślizg .czy mozliwe aby skrzynia tez z awarią?

[ Dodano: 2009-03-22, 19:37 ]
oraz kilka krotnie zdarzylo mi sie tak ze gdy jechalem stala predkoscią 60 km\h po miescie to wyswietlacz wskazujący dany bieg skrzyni biegów podswietla mi się na czerwono i był 1 bieg tak jakby jakis neutralny i niemozna zmienic na inny musialem stanąc za kazdym razem i wylączyć stacyjkę nastepnie włączyc i problem znikał średnio mniej więcej co 150 -200 km to mi sie zdarzało

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 22 mar 2009, 19:55

Piotruś pisze:Nic z tego nie będzie - to automat, który zaraz zaprotestuje czwartym biegiem hydraulicznym i podświetloną linijką na fisie ... .
wow nie wiedziałem
obstawiałbym przepływomierz, ale nie wiedziałem że go nie można odpiąć na automacie
tysont6 pisze:acha i byłbym zapomniał wcześniej gdy na automat wrzucilem - D- i gdy chcialem ruszyć szybko tzn pedał w podłoge to obroty rosły i niechciał przerzucać na wyrzsze biegi tak jakby uślizg
objawy jakby oleju nie było

tysont6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2009, 17:11
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: tysont6 » 26 mar 2009, 21:19

już wszystko wiem:-) mam przejechane 168 tys. rozrząd niebyl wymieniany przez moja bezmyślność oczywiście:-) kupiłem auto a niewymienilem rozrządu . auto ma muła bo pasek rozrządu jest rozciągniety i rozregulował przez pompe ,kont wtrysku jest teraz -0.14 a czasem -o.17 a powinno byc 3.5 niestety poprzez kompoter dalo sie wyregulować na 0.2 wiecej nieda rady elektryk powiedzial ze pasek przestawil pompe na tyle ze nie da rady wyregulować i kazal niezwlocznie wymienić rozrząd wszystkie paski idt.... wtedy pompa prawdopodobnie wruci do swojej naturalnej pracy

[ Dodano: 2009-04-02, 21:43 ]
wymieniłem kompletny rozrząd oraz paski napinacz i łozyska na wspomaganie ,alternator,klime. ruvila- łozyska, napinacze, pompa wody itd.. paski continentala drogi interes musze przyznac:-) ale najwieksze problemy mielismy z ustawieniem kontu wtrysku elek.pompa jest strasznie czuła :-) koncowy efekt 3.2 silnik wkreca sie teraz bez problemu na 4000 i powyzej , ale pozostał jeden problem silnik na postoju wkreca sie idealnie ale podczas jazdy czyto na automacie czy na manualniej 120km\h i ani grama wiecej co moze byc przyczyną?

Duzy50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Duzy50 » 03 kwie 2009, 16:37

Witam.

Niedawno kupilismy A6 2.5 TDI 150 KM '99. Podczas zakupu oczywiscie "igielka". Po tygodniu czasu wystapil taki sam problem jak u kolegi. Auto po wcisnieciu gazu wkreca sie na max 3000 obr. i nie ciagnie wogole. Tez jakby sie slizgalo. Dzis jechalem oddac go do warsztatu to wogole tylko 55 km/h i zero reakcji na pedal gazu;/ Mozliwe zeby z dnia na dzien taka usterka wystapila?;/ Rozrzad ponad rok napewno nie wymieniany. Czy to moze byc kwestia tylko rozrzadu czy powodow moze byc setki?

Pozdrawiam

Duzy50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Duzy50 » 03 kwie 2009, 18:15

Zobaczymy co powie mechanik..witamy w swiecie A6..:):(

tysont6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 mar 2009, 17:11
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: tysont6 » 03 kwie 2009, 21:50

komputer niepodaje jakichkolwiek awari , brak błędów . mechanik chce podpiąc drugi przepływomierz bo byc moze to on jest zepsuty ale komputer pokazuje brak jakich kolwiek awari mam pytanie czy to mozliwe ze za to 120km\h i ani grama wiecej odpowiedzialna byla by skrzynia tiptronik bo niewymienialem oleju i prawde mowiąc niesprawdzalem stanu oleju czy wymiana oleju pomoze ?

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 03 kwie 2009, 23:23

tysont6 pisze:mechanik chce podpiąc drugi przepływomierz
wystarczy odpiąć kostkę od przepływomierza i zobaczyć czy są jakieś zmiany
ta wymiana oleju nic nie da
dobry mechanik powinien sobie spokojnie z tym poradzić, pamiętać należy, że przepływomierza nie sprawdza się na postoju, tylko pod obciążeniem

Duzy50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Duzy50 » 17 maja 2009, 22:13

Witam. Wczoraj po prawie 2 miesiacach w warsztacie odebralem w koncu audiole. Objawy ktore pisalem wczesniej byly spowodowane "zajechanym silnikiem". Mial byc robiony tylko rozrzad a doszlo do tego: walki rozrzadu, hydraulika, 2 glowice (stare byly popekane i nie trzymaly cisnienia), panewki, sworznie tlokowe, przeplywomierz i pare drobiazgow jeszcze. O kosztach nawet nie wspominam bo az plakac mi sie chce;/ Takze tak sie zaczela przygoda z Audi..Pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga