[a6 c5 2.5 tdi v6 150 ps] BÂŁAGAM O POMOC!!!! silnik+skrzynia
[a6 c5 2.5 tdi v6 150 ps] BÂŁAGAM O POMOC!!!! silnik+skrzynia
mam problem mianowicie : mam w a6 avant silnik 2.5 tdi 150ps + tiptronic problem polega na tym ze silnik w postoju kreci sie tylko do maksymalnie 3000 obrotów a w czasie jazdy czy to na automacie czy na manualnej zmianie biegów auto muli sie starsznie i maksymalna predkosc to 120 km\h a pedal wcisniety w podloge wskazuje wtedy jakies 2300 obrotow BÂŁAGAM POMOCY !!!!!!!!! co mogło spowodowac taka awarię , i co mam zrobić ? na wyświetlaczu pisze 'service insp' auto ma na dziń dzisiejszy 162000 przebiegu
- Piotr 13585
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
- Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
acha i byłbym zapomniał wcześniej gdy na automat wrzucilem - D- i gdy chcialem ruszyć szybko tzn pedał w podłoge to obroty rosły i niechciał przerzucać na wyrzsze biegi tak jakby uślizg .czy mozliwe aby skrzynia tez z awarią?
[ Dodano: 2009-03-22, 19:37 ]
oraz kilka krotnie zdarzylo mi sie tak ze gdy jechalem stala predkoscią 60 km\h po miescie to wyswietlacz wskazujący dany bieg skrzyni biegów podswietla mi się na czerwono i był 1 bieg tak jakby jakis neutralny i niemozna zmienic na inny musialem stanąc za kazdym razem i wylączyć stacyjkę nastepnie włączyc i problem znikał średnio mniej więcej co 150 -200 km to mi sie zdarzało
[ Dodano: 2009-03-22, 19:37 ]
oraz kilka krotnie zdarzylo mi sie tak ze gdy jechalem stala predkoscią 60 km\h po miescie to wyswietlacz wskazujący dany bieg skrzyni biegów podswietla mi się na czerwono i był 1 bieg tak jakby jakis neutralny i niemozna zmienic na inny musialem stanąc za kazdym razem i wylączyć stacyjkę nastepnie włączyc i problem znikał średnio mniej więcej co 150 -200 km to mi sie zdarzało
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
wow nie wiedziałemPiotruś pisze:Nic z tego nie będzie - to automat, który zaraz zaprotestuje czwartym biegiem hydraulicznym i podświetloną linijką na fisie ... .
obstawiałbym przepływomierz, ale nie wiedziałem że go nie można odpiąć na automacie
objawy jakby oleju nie byłotysont6 pisze:acha i byłbym zapomniał wcześniej gdy na automat wrzucilem - D- i gdy chcialem ruszyć szybko tzn pedał w podłoge to obroty rosły i niechciał przerzucać na wyrzsze biegi tak jakby uślizg
już wszystko wiem:-) mam przejechane 168 tys. rozrząd niebyl wymieniany przez moja bezmyślność oczywiście:-) kupiłem auto a niewymienilem rozrządu . auto ma muła bo pasek rozrządu jest rozciągniety i rozregulował przez pompe ,kont wtrysku jest teraz -0.14 a czasem -o.17 a powinno byc 3.5 niestety poprzez kompoter dalo sie wyregulować na 0.2 wiecej nieda rady elektryk powiedzial ze pasek przestawil pompe na tyle ze nie da rady wyregulować i kazal niezwlocznie wymienić rozrząd wszystkie paski idt.... wtedy pompa prawdopodobnie wruci do swojej naturalnej pracy
[ Dodano: 2009-04-02, 21:43 ]
wymieniłem kompletny rozrząd oraz paski napinacz i łozyska na wspomaganie ,alternator,klime. ruvila- łozyska, napinacze, pompa wody itd.. paski continentala drogi interes musze przyznac:-) ale najwieksze problemy mielismy z ustawieniem kontu wtrysku elek.pompa jest strasznie czuła koncowy efekt 3.2 silnik wkreca sie teraz bez problemu na 4000 i powyzej , ale pozostał jeden problem silnik na postoju wkreca sie idealnie ale podczas jazdy czyto na automacie czy na manualniej 120km\h i ani grama wiecej co moze byc przyczyną?
[ Dodano: 2009-04-02, 21:43 ]
wymieniłem kompletny rozrząd oraz paski napinacz i łozyska na wspomaganie ,alternator,klime. ruvila- łozyska, napinacze, pompa wody itd.. paski continentala drogi interes musze przyznac:-) ale najwieksze problemy mielismy z ustawieniem kontu wtrysku elek.pompa jest strasznie czuła koncowy efekt 3.2 silnik wkreca sie teraz bez problemu na 4000 i powyzej , ale pozostał jeden problem silnik na postoju wkreca sie idealnie ale podczas jazdy czyto na automacie czy na manualniej 120km\h i ani grama wiecej co moze byc przyczyną?
Witam.
Niedawno kupilismy A6 2.5 TDI 150 KM '99. Podczas zakupu oczywiscie "igielka". Po tygodniu czasu wystapil taki sam problem jak u kolegi. Auto po wcisnieciu gazu wkreca sie na max 3000 obr. i nie ciagnie wogole. Tez jakby sie slizgalo. Dzis jechalem oddac go do warsztatu to wogole tylko 55 km/h i zero reakcji na pedal gazu;/ Mozliwe zeby z dnia na dzien taka usterka wystapila?;/ Rozrzad ponad rok napewno nie wymieniany. Czy to moze byc kwestia tylko rozrzadu czy powodow moze byc setki?
Pozdrawiam
Niedawno kupilismy A6 2.5 TDI 150 KM '99. Podczas zakupu oczywiscie "igielka". Po tygodniu czasu wystapil taki sam problem jak u kolegi. Auto po wcisnieciu gazu wkreca sie na max 3000 obr. i nie ciagnie wogole. Tez jakby sie slizgalo. Dzis jechalem oddac go do warsztatu to wogole tylko 55 km/h i zero reakcji na pedal gazu;/ Mozliwe zeby z dnia na dzien taka usterka wystapila?;/ Rozrzad ponad rok napewno nie wymieniany. Czy to moze byc kwestia tylko rozrzadu czy powodow moze byc setki?
Pozdrawiam
komputer niepodaje jakichkolwiek awari , brak błędów . mechanik chce podpiąc drugi przepływomierz bo byc moze to on jest zepsuty ale komputer pokazuje brak jakich kolwiek awari mam pytanie czy to mozliwe ze za to 120km\h i ani grama wiecej odpowiedzialna byla by skrzynia tiptronik bo niewymienialem oleju i prawde mowiąc niesprawdzalem stanu oleju czy wymiana oleju pomoze ?
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
wystarczy odpiąć kostkę od przepływomierza i zobaczyć czy są jakieś zmianytysont6 pisze:mechanik chce podpiąc drugi przepływomierz
ta wymiana oleju nic nie da
dobry mechanik powinien sobie spokojnie z tym poradzić, pamiętać należy, że przepływomierza nie sprawdza się na postoju, tylko pod obciążeniem
Witam. Wczoraj po prawie 2 miesiacach w warsztacie odebralem w koncu audiole. Objawy ktore pisalem wczesniej byly spowodowane "zajechanym silnikiem". Mial byc robiony tylko rozrzad a doszlo do tego: walki rozrzadu, hydraulika, 2 glowice (stare byly popekane i nie trzymaly cisnienia), panewki, sworznie tlokowe, przeplywomierz i pare drobiazgow jeszcze. O kosztach nawet nie wspominam bo az plakac mi sie chce;/ Takze tak sie zaczela przygoda z Audi..Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga