[A6 C4 2,5 TDI] wydech
[A6 C4 2,5 TDI] wydech
witam, mam takie pytanie odnośnie wydechu, mam zamiar wyrzucic dosłownie wszytskie puchy itp i zrobic tylko jedną rurę od silnika az po sam zderzak i zamontowac jakąs ładną koncówke. i teraz moje pytanie, czy auto będzie głośniej chodzic?? nie wiem jak to jest w dieslach i po drugie czy to nie wpłynie źle na silnik, choc wydaje mi sie ze powinien lepiej chodzic. z góry dzięki za odpowiedz pozdrawiam Adam
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
ja mam tylko wyrzucone katalizatory i wstawione strumienice (jak kupiłem to jeden był zapchany olejem) zmian w dźwięku niema, zmiana dynamiki niezauważalna
jak zrobisz przelot to na pewno będzie głośniejsza na trasie na pewno to nie będzie miłe tylko po jakimś czasie już uciążliwe uciążliwe
nie wiem czy to będzie najzdrowsze dla silnika zrobić całkowity przelot
jak zrobisz przelot to na pewno będzie głośniejsza na trasie na pewno to nie będzie miłe tylko po jakimś czasie już uciążliwe uciążliwe
nie wiem czy to będzie najzdrowsze dla silnika zrobić całkowity przelot

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 517
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli całkowicie wyrzucisz tłumik to rzeczywiście może być głośno, czego konsekwencją może być mandacik :lol:

Też słyszałem, że nie jest to najzdrowsze dla silnika. Niektóre elementy dostają po dupie i szybciej się zużywająsyper pisze:nie wiem czy to będzie najzdrowsze dla silnika zrobić całkowity przelot

- ShoofeL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1103
- Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
- Kontakt:
Nic bardziej mylnego - zaszkodzi to silnikowi a i możesz zauważyć spadek mocy.syper pisze:nie wiem czy to będzie najzdrowsze dla silnika zrobić całkowity przelot![]()
Silnik musi mieć ciśnienie i kompresję więc jeżeli pozdejmujesz tłumik będzie kicha...
Może wypowie się ktoś kto zna się bardziej w temacie.
Ja wiem tyle, że nie jest to dobry pomysł...
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
nie chcesz chyba komuś wmówić że TDI z wydechem typu "przelot" i jeszcze jazda na biodieslu polepszyła osiągiHincó pisze:Ja mam rure, auto odczuwalnie lepiej sie zbiera, jest ciut glośniejsze(ale klekot zagłusza wydech) i jeżdże na biodieslu
Spalanie jakby spadło, ale to może byc też zbieg okoliczności..
A, no i słychać świt turbinki jak w duuuuzych naszynach budowlanych z rurą zamiast tłumika przy obrotach 900-1500


PAGÓR
![Obrazek]()
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Wspawali mi katalizator bez środka czyli jakby sama rura. Za dużo władowałem w ten samochód żeby go oszczędzać, 6tys piechotą nie chodzi i bede go używał jak mi sie podoba, narazie dzielnie znosi wszystko, na bio nie mam żadnej różnicy w osiągach, ale wydaje sie że więcej pali, a przy małej różnicy w cenie jak teraz przestaje sie opłacać i trzeba lać ON. Fakt jest taki że na bio trzeba pilnowaqć wyman filtra paliwa, a sama pompa u mnie na bio jest duzo czystsza, poprzedni właściciel jeździł na on(verva,v-power co było pod ręką
) i w środku pompa była lekko czarna, teraz po 15 tys w większości na bio środek jest czyściutki. Zdarzyło się że już drugi raz wymieniam uszczelke pod nastawnikiem bo poprzednia była troche inna ale i tak wytrzymała 10k
MOże to bio jej pomógł przepuszczać paliwo-nie wiem.
Gdyby nie zapach spalonego bio nic bym do tego paliwa nie miał.. :roll: Szkoda że przestaje się opłacać..


Gdyby nie zapach spalonego bio nic bym do tego paliwa nie miał.. :roll: Szkoda że przestaje się opłacać..