Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania
Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania
Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.
Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś
Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?
Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?
Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.
Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś
Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?
Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?
Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
JA u siebie też mam hybrydy. jeżeli chodzi o tłumik to mam cały z kwasu, DP 2,75 i reszta 3. Tłumik środkowy jeden ale z dwoma wyjściami i dwoma wejściami i rozejście na dwa tłumiki końcowe, niestety narazie oryginalne bo nie miałem już funduszy na nowe. Jeżeli chodzi o hałas to jest cicho, bardzo cicho. Dużą robotę odwalają turbiny które wyciszają silnik. Też nie lubię hałasu i zależało mi na tym aby było komfortowo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
- Imię: Daniel
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania
Agd pisze:Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.
Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś
Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?
Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?
Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.
czy to hybryda na k03? wydech 3' przy k03 jest z bardzo dużym zapasem, nawet jak tłumik bedą schodzić w 2,5' napewno tego nie odczujesz Ty, tymbardziej turbiny...
nie istnieje coś takiego jak cichy przelot, każdy przy obciążniu silnika ryczy ciszej lub głosniej, ale mimo to ryczy, jeżeli byłbym na twoim miejscu, to dp 3' w dol w jedna rure i z niej rurą 2,25/2,5' do tłumików
Re: Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania
Tak Hybryda K03.
Czyli tak jak firma mowi. DP schodzić będzie się w jedną rure 3" do tłumika i potem na dwa osobne wydechy.
Czyli tak jak firma mowi. DP schodzić będzie się w jedną rure 3" do tłumika i potem na dwa osobne wydechy.
czoorny pisze:Agd pisze:Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.
Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś
Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?
Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?
Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.
czy to hybryda na k03? wydech 3' przy k03 jest z bardzo dużym zapasem, nawet jak tłumik bedą schodzić w 2,5' napewno tego nie odczujesz Ty, tymbardziej turbiny...
nie istnieje coś takiego jak cichy przelot, każdy przy obciążniu silnika ryczy ciszej lub głosniej, ale mimo to ryczy, jeżeli byłbym na twoim miejscu, to dp 3' w dol w jedna rure i z niej rurą 2,25/2,5' do tłumików
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 kwie 2016, 10:31
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
przypuszczam że to digitun? oni wiedzą co robią i uważam że można im zaufać. przelot owszem ciezko zeby był cichy bo charakterystyka dzwięku sie zmienia ale jak dają tłumiki swojego pomysłu powinieneś być zadowolony. jesli to digitun, to nie jest to ich pierwsze 2.7tt wiec wiedzą co robią. 3 tyś troche sporo, ale mi do b5 sportig proponował coś w okolicy 1800 bez DP wiec jak za dwie rury + 2x dp to raczej dobra cena.
Cena wydechu bez DPmophk pisze:przypuszczam że to digitun? oni wiedzą co robią i uważam że można im zaufać. przelot owszem ciezko zeby był cichy bo charakterystyka dzwięku sie zmienia ale jak dają tłumiki swojego pomysłu powinieneś być zadowolony. jesli to digitun, to nie jest to ich pierwsze 2.7tt wiec wiedzą co robią. 3 tyś troche sporo, ale mi do b5 sportig proponował coś w okolicy 1800 bez DP wiec jak za dwie rury + 2x dp to raczej dobra cena.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Kamil_2.7BiT, faktycznie http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0
czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi
czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
- Imię: Daniel
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0
czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi
pełen przelot = brak tłumików?
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Tłumiki przelotowe! Wydech Miltekaczoorny pisze:emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0
czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi
pełen przelot = brak tłumików?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
- Imię: Daniel
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
no pełen przelot jest bez tłumików twoje niewielkie więc można tak powiedzieć, jaka średnica?emilzizi pisze:Tłumiki przelotowe! Wydech Miltekaczoorny pisze:emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0
czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi
pełen przelot = brak tłumików?
[url=http://images81.fotosik.pl/61/e95babfbfcbbba05.jpg]Obrazek[/URL]
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
czoorny, średnicę mam 2.25'
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
- Imię: Daniel
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
bynajmniej się wyjaśniło dlaczego jest cichy, im większa średnica tym jest głosniejszy, mimo wszystko nie pogardziłbym tym Miltekiem, cena powala heheemilzizi pisze:czoorny, średnicę mam 2.25'
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html