Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Agd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 maja 2016, 14:27
Lokalizacja: Bytom

Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

Post autor: Agd » 03 paź 2016, 21:51

Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.

Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś :(

Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?

Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?

Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm :)))

che_pper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 mar 2016, 14:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: che_pper » 03 paź 2016, 22:24

JA u siebie też mam hybrydy. jeżeli chodzi o tłumik to mam cały z kwasu, DP 2,75 i reszta 3. Tłumik środkowy jeden ale z dwoma wyjściami i dwoma wejściami i rozejście na dwa tłumiki końcowe, niestety narazie oryginalne bo nie miałem już funduszy na nowe. Jeżeli chodzi o hałas to jest cicho, bardzo cicho. Dużą robotę odwalają turbiny które wyciszają silnik. Też nie lubię hałasu i zależało mi na tym aby było komfortowo.

czoorny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
Imię: Daniel
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

Post autor: czoorny » 03 paź 2016, 22:37

Agd pisze:Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.

Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś :(

Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?

Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?

Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.

czy to hybryda na k03? wydech 3' przy k03 jest z bardzo dużym zapasem, nawet jak tłumik bedą schodzić w 2,5' napewno tego nie odczujesz Ty, tymbardziej turbiny...

nie istnieje coś takiego jak cichy przelot, każdy przy obciążniu silnika ryczy ciszej lub głosniej, ale mimo to ryczy, jeżeli byłbym na twoim miejscu, to dp 3' w dol w jedna rure i z niej rurą 2,25/2,5' do tłumików

Agd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 maja 2016, 14:27
Lokalizacja: Bytom

Re: Audi A6 C5 2.7 Biturbo - nurtujące pytania

Post autor: Agd » 03 paź 2016, 23:16

Tak Hybryda K03.
Czyli tak jak firma mowi. DP schodzić będzie się w jedną rure 3" do tłumika i potem na dwa osobne wydechy.

czoorny pisze:
Agd pisze:Witam. Za dwa tygodnie zaworze samochód do firmy tuningowej, która zajmie się moim samochodem.

Przewidziane modyfikacje:
Hybrydowe Turbiny PERUN
FMIC
Downpipe
i teraz nachodzi pytanie. Firma , która będzie tuningować samochód powiedziała, że warto wymienić cały wydech z kwasówki. Chcą zobić tak ,że DP będą łączyć się w jedną rurę 3" do środkowego tłumika(przez nich wykonanego) nastepnie rurami (niestety nie wiem ile cali) do tłumików końcowych również przez nich wykonanych. Impreza taka to 3tyś :(

Mam pytanie ,czy przypadkiem ta rura 3" co będzie łączyć te dwa DP z tłumikiem nie będzie wąskim gardłem? Czy nie lepiej było by zrobić na dwóch tłumikach środkowych i kazdy z nich do końcowych?

Kolejne pytanie zależy mi na cichym wydechu, dużo jezdze po autostradach, nie zależy mi na buczeniu, lubie cisze w aucie. Firma powiedziała ,że nie będzie głośny, ale mam wątpliwości. Czy możecie mi pomóc w doradzeniu co i jak po za dwa tygodnie będzie po ptakach. A moze lepiej na serynym wydechu zostać, to ile KM moge stracic?

Z góry wielkie dzieki za wszystkie rady.

czy to hybryda na k03? wydech 3' przy k03 jest z bardzo dużym zapasem, nawet jak tłumik bedą schodzić w 2,5' napewno tego nie odczujesz Ty, tymbardziej turbiny...

nie istnieje coś takiego jak cichy przelot, każdy przy obciążniu silnika ryczy ciszej lub głosniej, ale mimo to ryczy, jeżeli byłbym na twoim miejscu, to dp 3' w dol w jedna rure i z niej rurą 2,25/2,5' do tłumików
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm :)))

mophk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 kwie 2016, 10:31
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mophk » 04 paź 2016, 08:35

przypuszczam że to digitun? oni wiedzą co robią i uważam że można im zaufać. przelot owszem ciezko zeby był cichy bo charakterystyka dzwięku sie zmienia ale jak dają tłumiki swojego pomysłu powinieneś być zadowolony. jesli to digitun, to nie jest to ich pierwsze 2.7tt wiec wiedzą co robią. 3 tyś troche sporo, ale mi do b5 sportig proponował coś w okolicy 1800 bez DP wiec jak za dwie rury + 2x dp to raczej dobra cena.

Agd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 maja 2016, 14:27
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Agd » 04 paź 2016, 10:35

mophk pisze:przypuszczam że to digitun? oni wiedzą co robią i uważam że można im zaufać. przelot owszem ciezko zeby był cichy bo charakterystyka dzwięku sie zmienia ale jak dają tłumiki swojego pomysłu powinieneś być zadowolony. jesli to digitun, to nie jest to ich pierwsze 2.7tt wiec wiedzą co robią. 3 tyś troche sporo, ale mi do b5 sportig proponował coś w okolicy 1800 bez DP wiec jak za dwie rury + 2x dp to raczej dobra cena.
Cena wydechu bez DP <mysli>
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm :)))

mophk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 kwie 2016, 10:31
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mophk » 04 paź 2016, 10:38

@up, tak bo dp w 1.8t juz mialem kiedy pytalem o wydech.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 04 paź 2016, 22:00

Agd, zapytaj na sportaudi <okok>
Napewno coś podpowiedzą.
Jest tam pełno modzonych 2.7
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 05 paź 2016, 17:00

Juz pytal ;)
AWRacing @ 329/494

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 05 paź 2016, 19:09

Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

czoorny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
Imię: Daniel
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: czoorny » 05 paź 2016, 19:51

emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

pełen przelot = brak tłumików?

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 05 paź 2016, 20:57

czoorny pisze:
emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

pełen przelot = brak tłumików?
Tłumiki przelotowe! Wydech Milteka

Obrazek
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

czoorny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
Imię: Daniel
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: czoorny » 05 paź 2016, 21:00

emilzizi pisze:
czoorny pisze:
emilzizi pisze:Kamil_2.7BiT, faktycznie <luzik> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=967 ... sc&start=0

czoorny, zapytaj się Tomka Ba...go jak pracuje mój wydech. Jest pełen przelot, i o dziwo nie ryczy.
Granatowe A6 z Rako. Będzie wiedział o kogo chodzi ;)

pełen przelot = brak tłumików?
Tłumiki przelotowe! Wydech Milteka

[url=http://images81.fotosik.pl/61/e95babfbfcbbba05.jpg]Obrazek[/URL]
no pełen przelot jest bez tłumików <lol> twoje niewielkie więc można tak powiedzieć, jaka średnica?

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 05 paź 2016, 21:24

czoorny, średnicę mam 2.25'
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

czoorny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
Imię: Daniel
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: czoorny » 05 paź 2016, 21:38

emilzizi pisze:czoorny, średnicę mam 2.25'
Dokładnie taki mam wydech
http://sidmotorsport.pl/pl/uklad-wydech ... -v8-q.html
bynajmniej się wyjaśniło dlaczego jest cichy, im większa średnica tym jest głosniejszy, mimo wszystko nie pogardziłbym tym Miltekiem, cena powala hehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl