[a6 c4 2.0 16v]silniczek krokowy LPG
[a6 c4 2.0 16v]silniczek krokowy LPG
Witam wszystkich jestem tu nowy i za bardzo nie mam rozeznania na tym forum z czasem powinno się to zmienić .
A więc mam pytanie w moim audi padł prawdopodobnie silniczek krokowy ,silnik na gazie strzela a na benzynie szarpie na razie mam odpiętą wtyczkę od silniczka krokowego zanim go nie wymienię chciałbym się dowiedzieć czy oryginalny silniczek można zastąpić z innej firmy ja mam VDO 048 133 455 proszę o pomoc bo używka VDO to koszt 250 zł <smuty>
Nazywaj proszę tematy zgodnie z regulaminem.
A więc mam pytanie w moim audi padł prawdopodobnie silniczek krokowy ,silnik na gazie strzela a na benzynie szarpie na razie mam odpiętą wtyczkę od silniczka krokowego zanim go nie wymienię chciałbym się dowiedzieć czy oryginalny silniczek można zastąpić z innej firmy ja mam VDO 048 133 455 proszę o pomoc bo używka VDO to koszt 250 zł <smuty>
Nazywaj proszę tematy zgodnie z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2009, 10:54 przez adikn, łącznie zmieniany 4 razy.
[a6 c4 2.0 16v]silniczek krokowy LPG
czy uszkodzony lub zabrudzony silniczek krokowy może być przyczyną nierównej pracy sinika na benzynie i lpg oraz strzelania w okolicy przepływomierza ja mój silniczek trzymałem całą noc w nafcie i przeczyściłem pędzelkiem kiedy rano go założyłem 20 min było bez przerywania oraz wystrzałów ale puzniej jak strzelił to spadła ta gumowa rura z przepływomierza nie mogłem go odpalić przez 3 godz wreszcie załapała ale dalej szarpał i strzelał tylko mniej proszę o pomoc
Witam ponownie wszystko zależy od Twojego portwela ale tak czy siak to sporo jeśli masz mniej kaski poszukaj tanich krajowych zamienników ale przy lpg wystarczą one tak na pół roku chyba że znajdziesz coś podobnego co pasuje bo spotkałem pojedyńcze przewody w sklepach ewentualnie używany ze sprawnego auta wytrzyma więcej niż podróba wybór należy do Ciebie
Sprawa się wyjaśniła to były przewody wysokiego napięcia,natomiast teraz mam problem chyba z tym silniczkiem na razie mam odpiętą wtyczkę od niego obroty są na 1500 ale kiedy podepnę wtyczkę to po odpaleniu gaśnie a jak nie zgaśnie to obroty utrzymują się na 900 ale kiedy już zmieniam bieg na wyższy kiedy wciskam sprzęgło to obroty spadają na 100 lub 200 i prawie gaśnie ale kiedy jerzdżę tak 20 min to obroty zawieszą się 1500 1800 itak się trzymają wtedy muszę zgasić silnik i sytuacja się powtarza po 20 min czy miał ktoś może taki przypadek ja już przetestowałem 3 silniczki krokowe oczywiście używki i na każdym jest podobnie może to inna przyczyna niż silniczek.Wspomnę że jak były uszkodzone przewody miałem kilka wystrzałów może się coś wtedy uszkodziło
PROSZę O POMOC !!!!!
PROSZę O POMOC !!!!!
Jak miałem Uno to w czasie jazdy przy redukcji też gasł i wtedy wlot powietrza do filtra musiałem tak przestawić żeby w czasie jazdy pobierało je np z komory silnika bo właśnie wlotem w grilu miało zbyt duże ciśnienie na tyle żeby zmienić skład mieszanki przy wciśnięciu sprzęgła i zgasić silnik sprubój to nic nie kosztuje
drevnil silniczek krokowy jest zaraz nad kopułką od świec czyli jak masz otwartą maskę i stoisz na wprost masz silnik i tuż przy samym podszybiu jest taka puszeczka dochodzą do niej dwa węże gumowe i jedna wtyczka dwu pinowa puszka może być czarna VDO lub srebrna bosch niestety zdjęcia nie zrobię bo już ciemno ale powinieneś to znalezdz
pozdr
[ Dodano: 2009-05-26, 21:15 ]
Masełko wiem o co chodzi z tym wlotem ale to nie jest od tego już sprawdzałem ale dzięki za za zainteresowanie moim przypadkiem jeszcze poczekam może ktoś pomoże albo da namiary na dobrego taniego speca w tychach lub okolicy
[ Dodano: 2009-05-26, 21:19 ]
drevnil silniczek krokowy jest zaraz nad kopułką od świec czyli jak masz otwartą maskę i stoisz na wprost masz silnik i tuż przy samym podszybiu jest taka puszeczka dochodzą do niej dwa węże gumowe i jedna wtyczka dwu pinowa puszka może być czarna VDO lub srebrna bosch niestety zdjęcia nie zrobię bo już ciemno ale powinieneś to znalezdz
pozdr
pozdr
[ Dodano: 2009-05-26, 21:15 ]
Masełko wiem o co chodzi z tym wlotem ale to nie jest od tego już sprawdzałem ale dzięki za za zainteresowanie moim przypadkiem jeszcze poczekam może ktoś pomoże albo da namiary na dobrego taniego speca w tychach lub okolicy
[ Dodano: 2009-05-26, 21:19 ]
drevnil silniczek krokowy jest zaraz nad kopułką od świec czyli jak masz otwartą maskę i stoisz na wprost masz silnik i tuż przy samym podszybiu jest taka puszeczka dochodzą do niej dwa węże gumowe i jedna wtyczka dwu pinowa puszka może być czarna VDO lub srebrna bosch niestety zdjęcia nie zrobię bo już ciemno ale powinieneś to znalezdz
pozdr
Witam, mam problem z obrotami silnik 2,0 16v a6 96r. Zmieniłem czujnik temperatury, kupiłem używanego krokowca, może jest nie sprawny- jak go sprawdzić? Odpala dobrze, gaz mam od miesiąca i też obroty falują, płyn w chłodnicy uzupełniony. Już mi ręce opadają, gdzie i czego szukać? Obroty falowały i przed gazem Jeszcze często gaśnie lub ma wysokie obroty i wolno z nich schodzi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga