[a6 c5 2.5tdi AKN 99r.] turbo
- pablopila
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
- Lokalizacja: piła wielkopolska
[a6 c5 2.5tdi AKN 99r.] turbo
Witam mam taki problem .Jak jade auto przyspiesza jak szalone tylko do 3tys.obrotów a pózniej nic .Byłem u mechanika podłączył kompa wyszło błąd[00575]ciśnienie doładowania w kolektorze ssącym .Sprawdził szczelności przewodów wszystko ok.Mówił że turbo też ok.powiedział że do wymiany czujnik doładowania w kolektorze ssącym.Więc pojechałem do Aso pytałem o ten czujnik .Facet w aso proponował jeszcze u nich to sprawdzić ,zgodziłem się.I u nich im wyszło że turbo do wymiany i przepływka też. Niemam pojęcia kogo mam słuchać czy moglibyście mi pomuc w rozgryzieniu tego czy to turbo faktycznie sie wysypało czy to co innego.
- smooc666
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 03 paź 2008, 08:40
- Lokalizacja: Kraków Brzesko R-R
witaj kolego a jak ci cochodzi do tych 3000 obrotow to co ci sei dzieje???? bo ja tak mialem tylko ze 2 tys dochodzilo i tak dziwnie szarpalo ale ja mialem pompotrysk siadniety jeden ale wymienilem wszystkie i az milo sie jezdzic. ale z tego co widze to ty masz przeplywomierz siadniety albo ci sie wiesza.
razem balujemy
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
- Lokalizacja: Gdansk PL:)
00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
a6-c5-25tdi-afb-bledy-z-vaga-vt7837.htm Prosze
a6-c5-25tdi-afb-bledy-z-vaga-vt7837.htm Prosze
509 023 920
-kolega nie ma pompowtrysków... a objawy wskazują na zawór N75 (bynajmniej w/g VAG-a), ale w/g mnie należałoby sprawdzić cały układ dolotowy.smooc666 pisze:ale ja mialem pompotrysk siadniety jeden ale wymienilem wszystkie i az milo sie jezdzic. ale z tego co widze to ty masz przeplywomierz siadniety albo ci sie wiesza.
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
- pablopila
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
- Lokalizacja: piła wielkopolska
tylko niewiem czemu w tym servisie powiedzieli że turbo do dupy i przepływka też .Inny mechanik sprawdzał jak pisałem wyżej i z turbo było dobrze a tym bardziej z przepływką albo ci w aso idą na łatwizne albo niewiem. a samochód ani nie dymił ani nic niebyło podejżanego zeby turbo nawalało.A do tych 3tys. to tak idzie że nikt by niepowiedział że mu coś dolega
po części mają racje ... w twojej turbinie są tzw kierownice spalin - przyczyna błedu 00575 to 90% przytarte kierownice spalin turbiny 10% zaworek N75 - jeśli masz VAG\a możesz przeprowadzić test elementów wykonawczych - stwierdzisz czy sztanga turbiny działa w pełnym zakresie i nie przycina się ...pablopila pisze:tylko niewiem czemu w tym servisie powiedzieli że turbo do dupy
jeśli kierownice są przytarte - masz 2 wyjścia - wymienić turbine - dać turbinę do czyszczenia - ktoś kto miał stycznośc z tego rodzaju czynnoscią poradzi sobie bez problemu ...
jeśli osiągniesz mniej wiecej taki stan - turbulum będzie banglać
leo ...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga