[A6C5] Problem z zegarami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2016, 14:29
- Lokalizacja: Stegna
[A6C5] Problem z zegarami
Witam panowie, wybaczcie nieobycie na forum jestem nowy. To moje pierwsze Audi, i zaraz po kupnie mam problem Zegary zamontowane w Aucie to Jeger Pół Fis. Pokazuje jednak błędne dane tj zawyża temp silnika, zawartość paliwa , napiecie aku ....
Film z Zachowania Pół Fis
Mam 2 Licznik "Bieda VDO" podpinam go i większość danych jest ok (Temp oleju pokazuje 180c) co jest niemożliwe bo autem nie jeździłem od kilkunastu godzin. I po podpięciu tych zegarów auto samoczynnie gasnie wyświetlając niski poziom płynu hamulcowego.
Zachowanie "Biedy"
Czy jest możliwość stwierdzić jakie ORYGINALNIE auto posiadało zegary ? ? i co było w aucie kombinowane ?
Film z Zachowania Pół Fis
Mam 2 Licznik "Bieda VDO" podpinam go i większość danych jest ok (Temp oleju pokazuje 180c) co jest niemożliwe bo autem nie jeździłem od kilkunastu godzin. I po podpięciu tych zegarów auto samoczynnie gasnie wyświetlając niski poziom płynu hamulcowego.
Zachowanie "Biedy"
Czy jest możliwość stwierdzić jakie ORYGINALNIE auto posiadało zegary ? ? i co było w aucie kombinowane ?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2016, 16:56 przez Misiek1990, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Ten filmik podpisany u Ciebie jako pełny FIS to jest pół FIS, ten drugi co masz podpisany jako pół FIS to jest licznik tzw bieda. Jak masz auto 99 to raczej powinieneś mieć analogowy zegarek, no chyba że się mylę i w 99 były już cyfrowe. Sprawdź wiązkę za licznikem, wrzuć zdjęcia, jeśli nie masz nic kombinowane i oryginalnie siedział ten jaeger to musisz szukać licznika z cyfrowym zegarkiem i z pełnym FISem, przerobić delikatnie wiązkę i cieszyć się komputerem pokładowym. Jeagery częściej padają niż VDO. Auto gaśnie z prostego powodu-immo, widać to na filmiku.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2016, 17:49 przez Ziomek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2016, 14:29
- Lokalizacja: Stegna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 lis 2012, 20:53
- Lokalizacja: Dalek
Masz poprzestawiane wskazówki, widać to na pierwszy rzut oka. Rozbierz zegary, i ustaw tak jak powinny być. W skrócie: rozbierasz zegary, podpinasz do auta i Vagiem robisz po kolei test wskaźników, wtedy wskazówki ustawią się np. przy temperaturze cieczy ustawia się w pewnym punkcie, ściągasz wtedy wskazówkę i ustawiasz ją na 90stopni. I tak z każdą po kolei, tylko musisz wiedzieć jedynie która wskazówka na jakiej pozycji się zatrzymuje.
A widać to nawet po tym jak auto jest zgaszone to wskazówki nie idą na zero tylko stoją w dziwnych miejscach.
A widać to nawet po tym jak auto jest zgaszone to wskazówki nie idą na zero tylko stoją w dziwnych miejscach.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Jak dla mnie padający jeager , trzeba porównać co pokazuje licznik w blokach pomiarowych i na wskazówkach , test zegarów też pokaże czy pokazuje ci powinien czy co chce
[ Dodano: 2016-07-17, 18:00 ]
A licznik z kpntrolkami na środku nma trochę inny pinout , inny czujnik oleju itd.no i immo blokuje
A rocznik produkcji 99 od lipca/sierpnia to rocznik modelowy 2000 czyli pół lift stąd półfis z elektr. zegarkiem
[ Dodano: 2016-07-17, 18:00 ]
A licznik z kpntrolkami na środku nma trochę inny pinout , inny czujnik oleju itd.no i immo blokuje
A rocznik produkcji 99 od lipca/sierpnia to rocznik modelowy 2000 czyli pół lift stąd półfis z elektr. zegarkiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2016, 14:29
- Lokalizacja: Stegna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2016, 14:29
- Lokalizacja: Stegna