Witam.
Mam pytanie odnosnie spadajacych obrotow zaraz po odpaleniu mojego s6 ank;
zaraz po wlaczeniu silnika wskazowka obrotow wedruje ponad 1000 obrotow - jak to przy odpalaniu i odrazu opada do ok 200 obr pozniej przez sekunde tanczy miedzy 200 - 800 az dopiero sie normuje i pracuje bez zarzutu.
2 razy nawet zgasl samochod.
W drugiej s6 tez ank silnik zapala zupenie normalnie bez zadncyh wariacji wskazowki obrotow.
Czy szukac przyczyny w zaworku trzymajacym paliwo ? Dobrze mysle ze moze nie trzymac i pompa musi dopompowac paliwo ? Dodam ze dzieje sie tak za kazdym razem nawet jak zgasze i odpalam auto na nowo. nie tylko pod nocy czy dluzszym postoju.
Drugim problemem jest dziwny dzwiek raz na jakis czas przy odpalaniu - charkniecie / niewiem jak to opisac - niemily dzwiek jakby cos ocieralo przy odpalaniu przez sekunde. najczesciej po postoju ale nie zawsze. raz chcialem pokazac mechanikowi i po nocy odpalilo normalnie.
Tutaj czytalem znowu ze sa 2 zawory od cofajacego sie do miski olejowej oleju - zapobiegaja jego zlaniu sie z silnika...
Macie jakies pomysly ?
Obroty swiruja po odpaleniu + charkniecie przy odpalaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Drugi przypadek kolego, to są łańcuszki Poszukaj sobie na forum tematów na temat nastawników łańcucha wałków rozrządu Przyczyn może być kilka, od oleju poprzez zużyte ślizgi itd.
Co do pierwszego problemu, szukałbym najpierw problemu po stronie przepustnicy. W pierwszej kolejności podepnij autko pod VAGa i sprawdź jakie są błędy, jeżeli dzieją się takie rzeczy, to z pewnością jakieś są w pamięci.
Pozdrawiam
Co do pierwszego problemu, szukałbym najpierw problemu po stronie przepustnicy. W pierwszej kolejności podepnij autko pod VAGa i sprawdź jakie są błędy, jeżeli dzieją się takie rzeczy, to z pewnością jakieś są w pamięci.
Pozdrawiam
witam.
dzieki za odpowiedz.
bede robil niedlugo rozrzad to obejze wlasnie fazatory i cala reszte.
mialem nadzieje ze ktos podpowie cos innego bo obawialem sie wlasnie o te napinacz / slizgi itd
podobno jesli to wina po stronie rozrzadu to za oceanem dosc powszechny problem w 4.2 i nawet serwis audi mowi zeby sie nie przejmowac tym dzwiekiem ze to normalne...
walczyl moze ktos z tym dzwiekiem ? z jakim skutkiem ? oplaca sie wymieniac te fazatory itd ?
co do bledow na vagu to nic nie ma. a przeplywke chyba jutro wyciagne i wyczyszcze.
dzieki za odpowiedz.
bede robil niedlugo rozrzad to obejze wlasnie fazatory i cala reszte.
mialem nadzieje ze ktos podpowie cos innego bo obawialem sie wlasnie o te napinacz / slizgi itd
podobno jesli to wina po stronie rozrzadu to za oceanem dosc powszechny problem w 4.2 i nawet serwis audi mowi zeby sie nie przejmowac tym dzwiekiem ze to normalne...
walczyl moze ktos z tym dzwiekiem ? z jakim skutkiem ? oplaca sie wymieniac te fazatory itd ?
co do bledow na vagu to nic nie ma. a przeplywke chyba jutro wyciagne i wyczyszcze.
Co do drugiego przypadku to miłej lektury
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm