Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Przerywanie przy wysokich obrotach

Silniki wysokoprężne
Fallhard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2016, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

[ BMK 3.0 224 KM] Przerywanie przy wysokich obrotach

Post autor: Fallhard » 27 maja 2016, 20:35

Witam,

Panowie przeszukałem cały internet i nie znalazłem odpowiedzi. Może coś doradzicie...

Kupiłem A6C6 w s- line Quattro 3.0tdi jakieś 3 miesiące temu. Wszystko było super nic się nie działo aż nagle pewnego dnia w trasie zonk:( Mianowicie przy wysokich obrotach tj około 4tys. auto przerywa jakby nie dostawało paliwa...
Z tyłu nie kopci. Po podpięciu do vaga błędów brak:(
Egr zaślepiony, dolot wyczyszczony:( Filtry wymienione wszystkie w tym paliwa dwa razy. ostatnio 3 dni temu.
W tym przerywaniu występuje zależność. Im mniej paliwa tym wcześniej i częściej przerywa...

Help me bo zaraz połowę rzeczy wymienię i pójdę z torbami:(

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 27 maja 2016, 21:10

Zacznij od sprawdzenia czystości sitka przy pompie w zbiorniku paliwa, to częsta przypadłość. Sitko masz na samym dole pompy spiętrzającej w prawej komorze zbiornika.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

Fallhard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2016, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fallhard » 27 maja 2016, 21:57

Dziękuję na pewno sprawdzę i wrócę z informacją:)

zigler1212
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 27 gru 2015, 17:35
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów śląski

Post autor: zigler1212 » 27 maja 2016, 22:22

sprawdz w jakim stanie wtryski masz ja miałem tez kiedys tak i wtryski poszły do wymiany,też przerywał przy przyspieszaniu i odpalał gorzej nie kopcił

Fallhard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2016, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fallhard » 27 maja 2016, 22:27

Podobno jak wtryski padają to przerywanie jest wyczuwalne przy obrotach 2100-2800. a u mnie dzieje się tak przy obrotach około 4tys i tylko przy dużych prędkościach rzędu 150-180 km/h. no i błędu nie wywala ani nie wchodzi w tryb awaryjny a powinien przy wtryskach chyba. no chyba że się mylę. a jest jakiś sposób żeby wtryski sprawdzić na szybko?

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 28 maja 2016, 08:03

No najłatwiej to przez podpięcie kompa.

Fallhard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2016, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fallhard » 07 cze 2016, 23:48

Panowie Pomocy. Sprawdziłem wszystko co możliwe chyba. Sitko od pompy czyste. wtryski i turbo idealnie. Egr i przepływka książkowo. Przeciążenia na skrzyni przy ruszaniu książkowo. a na 4, 5 i 6 biegu przy obrotach 3500-5000 szarpie/przerywa jakby paliwa nie dostawał.
Straszą mnie że to skrzynia i że jakiś wałek się nie uszczelnia bo się wypracował... tylko dlaczego żadnego błędu nie ma nawet chwilowo podczas jazdy..? Są też teorie że elektronika w skrzyni ale auto jeździ i jak dodaję gazu powoli to wszystko jest ok....

Przebiegu mam 251 tys. km....

concord19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 sty 2014, 17:54
Lokalizacja: Głuchołazy

U mnie to samo

Post autor: concord19 » 08 cze 2016, 22:21

Witam ja juz walcze z tym pol roku, jestem za granica na codzien i niechce sie tu pchac w koszta zeby cos w warsztacie pogrzebali. Wydaje mi sie ze skrzynia w twoim wypadku to napewno nie bo ja mam ten sam objaw ale mam manual wymienilem tak: wtryski 2 lata temu na nowe, filtr paliwa tak jak ty 2x bo tez myslalem ze to filtr paliwa wadliwy, przeplywke wymienilem na nowa, klapy kolektora usuniete programowo i fizycznie to tez odpada, ciezka sprawa:(:(

[ Dodano: 2016-06-08, 22:21 ]
mam ostatni pomysl co moze byc.... 2 miesiace temu jak wracalem do francji z polski auto zaczelo szarpac i stracilo moc siwy dym z tylu myslalem ze tlok pekl bo stuki straszne w silniku podpielem vcdsa i przerwany obwod w zasilaniu wtrysku 5 a kabel caly obcielem po 3cm kabla z wtryskiwacza skrecilem z pinami(bo na drodze brak lutownicy) i auto jechalo jak poj...ne dlugo sie nie nacieszylem bo szarpanie wrocilo po tygodniu ale to mi dalo trop ze moze byc wiazka silnika przegrzana albo same piny w kostkach do wtryskow( bardzo sztywne kable pod izolacja miec zielonkawa sie robi ) jak wroce do pl to bede walczyl zamowilem wiazke silnika bede prubowal jak nie to to juz niemam pojecia

blade87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 cze 2014, 06:44
Imię: Krystian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: blade87 » 09 wrz 2016, 09:19

I jak koledzy doszliscie co to moze byc bo mam dokladnie to samo? Przy 3700-4000 od 4 biegu czuc przerywanie... Filtr paliwa, powietrza nowy, wtryski wymienione i dalej to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja