Witam,
Panowie przeszukałem cały internet i nie znalazłem odpowiedzi. Może coś doradzicie...
Kupiłem A6C6 w s- line Quattro 3.0tdi jakieś 3 miesiące temu. Wszystko było super nic się nie działo aż nagle pewnego dnia w trasie zonk:( Mianowicie przy wysokich obrotach tj około 4tys. auto przerywa jakby nie dostawało paliwa...
Z tyłu nie kopci. Po podpięciu do vaga błędów brak:(
Egr zaślepiony, dolot wyczyszczony:( Filtry wymienione wszystkie w tym paliwa dwa razy. ostatnio 3 dni temu. 
W tym przerywaniu występuje zależność. Im mniej paliwa tym wcześniej i częściej przerywa...
Help me bo zaraz połowę rzeczy wymienię i pójdę z torbami:(
			
			
									
									
						[ BMK 3.0 224 KM] Przerywanie przy wysokich obrotach
- 
				
				arczi0044
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 362
 - Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
 - Imię: Artur
 - Rocznik: 2013
 - Moje auto: A6 C7
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Witkowo
 
Zacznij od sprawdzenia czystości sitka przy pompie w zbiorniku paliwa, to częsta przypadłość. Sitko masz na samym dole pompy spiętrzającej w prawej komorze zbiornika.
			
			
									
									Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
						- 
				
				zigler1212
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 30
 - Rejestracja: 27 gru 2015, 17:35
 - Imię: Krzysztof
 - Rocznik: 2007
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Gorzów śląski
 
Podobno jak wtryski padają to przerywanie jest wyczuwalne przy obrotach 2100-2800. a u mnie dzieje się tak przy obrotach około 4tys i tylko przy dużych prędkościach rzędu 150-180 km/h. no i błędu nie wywala ani nie wchodzi w tryb awaryjny a powinien przy wtryskach chyba. no chyba że się mylę. a jest jakiś sposób żeby wtryski sprawdzić na szybko?
			
			
									
									
						Panowie Pomocy. Sprawdziłem wszystko co możliwe chyba. Sitko od pompy czyste. wtryski i turbo idealnie. Egr i przepływka książkowo. Przeciążenia na skrzyni przy ruszaniu książkowo. a na 4, 5 i 6 biegu przy obrotach 3500-5000 szarpie/przerywa jakby paliwa nie dostawał.
Straszą mnie że to skrzynia i że jakiś wałek się nie uszczelnia bo się wypracował... tylko dlaczego żadnego błędu nie ma nawet chwilowo podczas jazdy..? Są też teorie że elektronika w skrzyni ale auto jeździ i jak dodaję gazu powoli to wszystko jest ok....
Przebiegu mam 251 tys. km....
			
			
									
									
						Straszą mnie że to skrzynia i że jakiś wałek się nie uszczelnia bo się wypracował... tylko dlaczego żadnego błędu nie ma nawet chwilowo podczas jazdy..? Są też teorie że elektronika w skrzyni ale auto jeździ i jak dodaję gazu powoli to wszystko jest ok....
Przebiegu mam 251 tys. km....
U mnie to samo
Witam ja juz walcze z tym pol roku, jestem za granica na codzien i niechce sie tu pchac w koszta zeby cos w warsztacie pogrzebali. Wydaje mi sie ze skrzynia w twoim wypadku to napewno nie bo ja mam ten sam objaw ale mam manual wymienilem tak: wtryski 2 lata temu na nowe, filtr paliwa tak jak ty 2x bo tez myslalem ze to filtr paliwa wadliwy, przeplywke wymienilem na nowa, klapy kolektora usuniete programowo i fizycznie to tez odpada, ciezka sprawa:(:( 
[ Dodano: 2016-06-08, 22:21 ]
mam ostatni pomysl co moze byc.... 2 miesiace temu jak wracalem do francji z polski auto zaczelo szarpac i stracilo moc siwy dym z tylu myslalem ze tlok pekl bo stuki straszne w silniku podpielem vcdsa i przerwany obwod w zasilaniu wtrysku 5 a kabel caly obcielem po 3cm kabla z wtryskiwacza skrecilem z pinami(bo na drodze brak lutownicy) i auto jechalo jak poj...ne dlugo sie nie nacieszylem bo szarpanie wrocilo po tygodniu ale to mi dalo trop ze moze byc wiazka silnika przegrzana albo same piny w kostkach do wtryskow( bardzo sztywne kable pod izolacja miec zielonkawa sie robi ) jak wroce do pl to bede walczyl zamowilem wiazke silnika bede prubowal jak nie to to juz niemam pojecia
			
			
									
									
						[ Dodano: 2016-06-08, 22:21 ]
mam ostatni pomysl co moze byc.... 2 miesiace temu jak wracalem do francji z polski auto zaczelo szarpac i stracilo moc siwy dym z tylu myslalem ze tlok pekl bo stuki straszne w silniku podpielem vcdsa i przerwany obwod w zasilaniu wtrysku 5 a kabel caly obcielem po 3cm kabla z wtryskiwacza skrecilem z pinami(bo na drodze brak lutownicy) i auto jechalo jak poj...ne dlugo sie nie nacieszylem bo szarpanie wrocilo po tygodniu ale to mi dalo trop ze moze byc wiazka silnika przegrzana albo same piny w kostkach do wtryskow( bardzo sztywne kable pod izolacja miec zielonkawa sie robi ) jak wroce do pl to bede walczyl zamowilem wiazke silnika bede prubowal jak nie to to juz niemam pojecia
							








