3.0 Tiptronic . Szarpie i ślizga na wstecznym po nagrzaniu
3.0 Tiptronic . Szarpie i ślizga na wstecznym po nagrzaniu
Na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy na forum i z góry podziękować za zainteresowanie tematem . WITAM WSZYSTKICH !
SAMOCHÓD :
Audi A6 C5 3.0 LPG + PB 220 KM Tiptronic 2003 r.
Opisze najpierw sytuacje. Od zawsze marzyłem o audi a6 c5 na full wypasie i taką wczoraj kupiłem . Niestety sprzedawca okazał się nie uczciwy i nie powiedział o jednej ukrytej wadzie która pojawia się dopiero po 25-40 minutach jazdy .
opis wady :
Samochód kiedy odpalam z rana pali na dotyk i przez około 20-35 min skrzynia chodzi IDEALNIE zarówno na wstecznym jak i na reszcie biegów ale niestety po krótkim czasie kiedy olej w skrzyni się nagrzeje komputer wywala błąd ( miga podświetlenie biegów na zegarach ) . Błąd nie wpływa na jazdę do przodu ponieważ skrzynia przerzuca biegi idealnie natomiast kiedy chcę wycofać to szarpnie MOCNO 3 x i dopiero potem rusza a w dodatku dziś zauważyłem ze jak cofam pod większą górę kiedy jest w trybie awaryjnym to wsteczny jakby się ślizga . ( Jak gazuje obroty rosną ale auto nie cofa ) .
Przed sprzedażą w skrzyni był wymieniony olej . Olej wymieniał brat osoby która mi sprzedała samochód i tu moje pytanie :
CZY UZUPEŁNIENIE OLEJU W SKRZYNI TO COŚ SKOMPLIKOWANEGO I MOGŁO BYĆ TAK ŻE ON NP. NIE MIAŁ POJĘCIA I WLAŁ ZA MAŁO OLEJU . ?
Jutro postaram się podjechać do jakiegoś warsztatu aby podpiąć go pod kompa .
Pozdrawiam i proszę sugestie . Może ktoś kiedyś miał taki przypadek .
SAMOCHÓD :
Audi A6 C5 3.0 LPG + PB 220 KM Tiptronic 2003 r.
Opisze najpierw sytuacje. Od zawsze marzyłem o audi a6 c5 na full wypasie i taką wczoraj kupiłem . Niestety sprzedawca okazał się nie uczciwy i nie powiedział o jednej ukrytej wadzie która pojawia się dopiero po 25-40 minutach jazdy .
opis wady :
Samochód kiedy odpalam z rana pali na dotyk i przez około 20-35 min skrzynia chodzi IDEALNIE zarówno na wstecznym jak i na reszcie biegów ale niestety po krótkim czasie kiedy olej w skrzyni się nagrzeje komputer wywala błąd ( miga podświetlenie biegów na zegarach ) . Błąd nie wpływa na jazdę do przodu ponieważ skrzynia przerzuca biegi idealnie natomiast kiedy chcę wycofać to szarpnie MOCNO 3 x i dopiero potem rusza a w dodatku dziś zauważyłem ze jak cofam pod większą górę kiedy jest w trybie awaryjnym to wsteczny jakby się ślizga . ( Jak gazuje obroty rosną ale auto nie cofa ) .
Przed sprzedażą w skrzyni był wymieniony olej . Olej wymieniał brat osoby która mi sprzedała samochód i tu moje pytanie :
CZY UZUPEŁNIENIE OLEJU W SKRZYNI TO COŚ SKOMPLIKOWANEGO I MOGŁO BYĆ TAK ŻE ON NP. NIE MIAŁ POJĘCIA I WLAŁ ZA MAŁO OLEJU . ?
Jutro postaram się podjechać do jakiegoś warsztatu aby podpiąć go pod kompa .
Pozdrawiam i proszę sugestie . Może ktoś kiedyś miał taki przypadek .
Apophis pisze:Może wlał niewłasciwy może go za mało ale może tez ci sprzedał z uwalonym koszem wstecznego.
EDIT:
Masz multitronic więc szajs-poczytaj na forum.
Dziękuje za odpowiedz . Ja mam Tiptronic przecież... Koszt naprawy kosza orientacyjnie ? 1000 zł 2000 zł ?
Jaki powiem byc wlany olej ? on wlał PODOBNO zgodny z Katalogiem VW do skrzyni automatycznej.
Mam napęd na przód ale oznaczanie FWD mogłem wybrać z nie wiedzy. Z tego co wiem Multitronic nie ma możliwości przełączania biegów +- a ja mam taką opcje i w dodatku tez na kierownicy. Jeśli wprowadziłem w błąd to przepraszam .Apophis pisze:Masz w profilu FWD więc napęd na przód więc multitronic kolego.
Re: 3.0 Tiptronic . Szarpie i ślizga na wstecznym po nagrzan
olej do automatu to tylko z ASO, czytałem już posty Bart-S i on już wszystko dokładnie opisał co do oleju jaki ma być i kropka. Zamienniki oleju wcale nie mają takich właściwości jak ori pomimo że na opakowaniu te same parametry. Poszukaj posty bart-s i wszystko będzie jasnewarhead92 pisze:Na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy na forum i z góry podziękować za zainteresowanie tematem . WITAM WSZYSTKICH !
SAMOCHÓD :
Audi A6 C5 3.0 LPG + PB 220 KM Tiptronic 2003 r.
Opisze najpierw sytuacje. Od zawsze marzyłem o audi a6 c5 na full wypasie i taką wczoraj kupiłem . Niestety sprzedawca okazał się nie uczciwy i nie powiedział o jednej ukrytej wadzie która pojawia się dopiero po 25-40 minutach jazdy .
opis wady :
Samochód kiedy odpalam z rana pali na dotyk i przez około 20-35 min skrzynia chodzi IDEALNIE zarówno na wstecznym jak i na reszcie biegów ale niestety po krótkim czasie kiedy olej w skrzyni się nagrzeje komputer wywala błąd ( miga podświetlenie biegów na zegarach ) . Błąd nie wpływa na jazdę do przodu ponieważ skrzynia przerzuca biegi idealnie natomiast kiedy chcę wycofać to szarpnie MOCNO 3 x i dopiero potem rusza a w dodatku dziś zauważyłem ze jak cofam pod większą górę kiedy jest w trybie awaryjnym to wsteczny jakby się ślizga . ( Jak gazuje obroty rosną ale auto nie cofa ) .
Przed sprzedażą w skrzyni był wymieniony olej . Olej wymieniał brat osoby która mi sprzedała samochód i tu moje pytanie :
CZY UZUPEŁNIENIE OLEJU W SKRZYNI TO COŚ SKOMPLIKOWANEGO I MOGŁO BYĆ TAK ŻE ON NP. NIE MIAŁ POJĘCIA I WLAŁ ZA MAŁO OLEJU . ?
Jutro postaram się podjechać do jakiegoś warsztatu aby podpiąć go pod kompa .
Pozdrawiam i proszę sugestie . Może ktoś kiedyś miał taki przypadek .
do samego końca, mojego lub jej
Re: 3.0 Tiptronic . Szarpie i ślizga na wstecznym po nagrzan
lukirks83 pisze:olej do automatu to tylko z ASO, czytałem już posty Bart-S i on już wszystko dokładnie opisał co do oleju jaki ma być i kropka. Zamienniki oleju wcale nie mają takich właściwości jak ori pomimo że na opakowaniu te same parametry. Poszukaj posty bart-s i wszystko będzie jasnewarhead92 pisze:Na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy na forum i z góry podziękować za zainteresowanie tematem . WITAM WSZYSTKICH !
SAMOCHÓD :
Audi A6 C5 3.0 LPG + PB 220 KM Tiptronic 2003 r.
Opisze najpierw sytuacje. Od zawsze marzyłem o audi a6 c5 na full wypasie i taką wczoraj kupiłem . Niestety sprzedawca okazał się nie uczciwy i nie powiedział o jednej ukrytej wadzie która pojawia się dopiero po 25-40 minutach jazdy .
opis wady :
Samochód kiedy odpalam z rana pali na dotyk i przez około 20-35 min skrzynia chodzi IDEALNIE zarówno na wstecznym jak i na reszcie biegów ale niestety po krótkim czasie kiedy olej w skrzyni się nagrzeje komputer wywala błąd ( miga podświetlenie biegów na zegarach ) . Błąd nie wpływa na jazdę do przodu ponieważ skrzynia przerzuca biegi idealnie natomiast kiedy chcę wycofać to szarpnie MOCNO 3 x i dopiero potem rusza a w dodatku dziś zauważyłem ze jak cofam pod większą górę kiedy jest w trybie awaryjnym to wsteczny jakby się ślizga . ( Jak gazuje obroty rosną ale auto nie cofa ) .
Przed sprzedażą w skrzyni był wymieniony olej . Olej wymieniał brat osoby która mi sprzedała samochód i tu moje pytanie :
CZY UZUPEŁNIENIE OLEJU W SKRZYNI TO COŚ SKOMPLIKOWANEGO I MOGŁO BYĆ TAK ŻE ON NP. NIE MIAŁ POJĘCIA I WLAŁ ZA MAŁO OLEJU . ?
Jutro postaram się podjechać do jakiegoś warsztatu aby podpiąć go pod kompa .
Pozdrawiam i proszę sugestie . Może ktoś kiedyś miał taki przypadek .
Byłem pod kompem
Kod błedu to 17090 Czujnik położenia wyboru biegu ... Jakieś sugestie ? /
Według mechanika mam kupić używany mechanizm zmiany biegów
Mam już namierzoną taką samą lecz jest od silnika 2.5 Multi . Myślicie ze podpasuje ?
Troszkę może offtop ale ja bym nie pisał na forum tylko bym gościa wulgarnie podał do sądu. Sprzedał Ci ewidentnie samochód z uszkodzoną skrzynią - z wadą ukrytą. Teraz to już pewnie musztarda po obiedzie bo od zakupu minęło sporo czasu (dostałeś może fakturę?) ale ja z gościem który mi sprzedał z uszkodzoną przyrznią to się nie szczypałem tylko poleciałem na drogę sądową. Po 2 latach wygrałem i dojechałem gościa na prawie 10 tysięcy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga