Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wymiana pneumatyki na zwykle...POMOCY!!!

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
radekolender
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Wymiana pneumatyki na zwykle...POMOCY!!!

Post autor: radekolender » 27 kwie 2016, 16:54

Posiadam allroada a6 2003 quattro 2.5 tdi , niestety nie stac mnie (jak sie okazalo niedawno) na naprawe,regeneracje,wymiane itp zawieszenia pneumatycznego....moj mechanik powiedzial mi jak mu wysle linka ze ktos to wczesniej robil , i jakie czesci wkladal ...to on sie podejmie wymiany....widzialem na allegro zestaw do wymiany ale kosztuje 3200zl (nie na moja kieszen obecnie :/) czytalem stare posty sprzed kilku laty ze wymieniali ludziska i ze o wiele taniej placili...czy moze ktos mnie nakierowac lub opisac poniekad co i jak musze zrobic i jakie czesci kupic...jestem laikem mam te auto dopiero pol roku ....

ps. Oszczedzcie mi komentarzy w stylu : " zniszczysz klasyke!!, po co kupowales z takim zawieszeniem, auto straci na wartosci,auto bedzie sztywne itp" :)

za pomoc postawie dobra PIZZE :) (na serio :).)

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Piotr
Rocznik: 2003
Moje auto: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna

Post autor: leon0376 » 27 kwie 2016, 22:05

Kolego opisz moze na czym polega problem moze jest inne wyjscie niz wymiana zawiasu.

radekolender
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: radekolender » 28 kwie 2016, 09:34