Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Kolejne 2.7 Biturbo Avant :)

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Kolejne 2.7 Biturbo Avant :)

Post autor: marek231984 » 27 kwie 2016, 09:25

Witam, po roku jak sprzedałem swoją poprzednie 2.7 Biturbo w wesrsji sedan,postanowiłem powrócić do audi z większym silnikiem,rozważałem 4.2 i 2.7 Bit, ostatecznie dnia 23-04-2016 r. nabyłem kolejne 2.7 Biturbo Avant z końcówki 2002 r.Rok modelowy 2003 r. Zasilane LPG.(LPG na porządnych gratach,przejechane 30 tyś.km)

Co nie którzy wiedzą o które auto chodzi z ogłoszenia. Tak naprawdę poza kolizjami, które były opisane na forum a3, do samego auta nie można było za wiele się przyczepić.Oczywiście są jakieś nie dociągnięcia, ale auto ma 14 lat.
Wersja nawet bogato wyposażona, z ciekawszych rzeczy:
- elektryczna kierownica
- pamięć fotela i kierownicy
- navi RNS
- pełna elektryka foteli
- podgrzewane wszystkie stołki
- Bose
- drewniana kiera
- czujniki parkowania tył

Audi ma przebieg 315 tyś.(oryginalny,wczoraj sprawdzałem historię, ostatni wpis 282.tyś w 2014 r.). Z ciekawszych reczy wymienianych w ASO to napinacze i łańcuchy po obu stronach,a także główny komputer. Oczywiście silnik zalany 5W-40. Teoretycznie jest po podniesieniu mocy na 290KM i 450 NM przez ABT,aczkolwiek ABT stroi na paliwie 98.
Więc dopiero hamownia powie co i jak,ale to już niedługo :)

Więc softa ABT nie było, podejrzewam, że wymiana komputera w ASO wyjaśnia wszystko.

Jutro auto trafia do mechanika,na pewno do wymiany/naprawy jest:
- uszczelniacz tylnej półosi - zrobione
- prawy tylni zacisk do regeneracji - zrobione
- zerwanie foli z tylnich lamp - zrobione
- regeneracja kompletna lamp przednich - zrobione częsciowo
- inne felgi <wnerw> - w planach
- tarcze ATE - power disc - w planach
- wymiana oleju w skrzyni + pełna diagnostyka w Żurominie koło Ciechanowa na dniach
- tylne hamulce od s6 - w planach
- tylne amortyzatory - w planach
- nadkola RS6 C5 - w planach
- regeneracja przycisków klimatronica - w planach

Zrobione:
- świece RS4
- wymiana oleju 5W50 Vavoline
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju w torsenie
- wymiana uszczelniacza torsena
- filtr powietrza,pyłkowy
- wymiana trójnika wody na aluminiowy
- oczywiście pełny rozrząd
- wymiana łożyska alternatora
- kilka węży podciśnienia
- zerwanie foli z tylnych lamp
- nowe czujniki parkowania
- wywalony SAI
- fmic
- downpipe
- akumulator
- EGT
- regeneracja konwertera + czyszczenie hydrauliki + wymiana oleju tiptronic

Sondy i SAI usunięte komputerowo i strojenie w Turbodiesel.pl
315KM i 500NM <lol
>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2016, 13:14 przez marek231984, łącznie zmieniany 6 razy.

Michal_ST
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 416
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 27 kwie 2016, 09:34

Zacna BiT :) pełna elektryka foteli no i oczywiście xenon :) Gratulacje :)
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier :)
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl :)

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 28 kwie 2016, 01:04

jak najbardziej na plus <okok>

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 30 kwie 2016, 10:52

Dzięki chłopaki,auto stoi na przeglądzie u znajomego.
Dostanie napewno: :-)
- FMIC
- downpipe
- świece rs4
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 20:48 przez marek231984, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 30 kwie 2016, 11:49

Co do temperatury oleju u mnie jest to samo ;) podchodzi pod 120 :)

redpoint
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PL

Post autor: redpoint » 30 kwie 2016, 13:08

Pogratulować dobrego wyboru. Widzę, że kolega też ma podniesioną moc przez ABT. <okok> Co do oleju to w moim nie zauważyłem aby olej podchodził pod 120 C.

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 30 kwie 2016, 14:41

Kolego teoretycznie jest,aczkolwiek na sterowniku nie ma plomby ABT,ale papiery są.Moim zdaniem nie jeździ na 290 koni,dlatego jest na przeglądzie <rotfl>

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 30 kwie 2016, 14:54

że takim oftopem rzuce, sprawdzałeś może torque ile masz 0-100 ? i czy w ogóle jest to rzetelny test ?

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 30 kwie 2016, 15:12

Nie sprawdzałem,ale turbiny pompuja serię.

redpoint
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PL

Post autor: redpoint » 30 kwie 2016, 18:36

marek231984 pisze:Kolego teoretycznie jest,aczkolwiek na sterowniku nie ma plomby ABT,ale papiery są.Moim zdaniem nie jeździ na 290 koni,dlatego jest na przeglądzie <rotfl>
Ciężko mi się wypowiedzieć, ja w briefie' już miałem wbite ABT- skreślone z 183 KW- na 213 KW. Jak wymienię sondy to też mam zamiar podjechać na hamownie.

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 01 maja 2016, 22:02

ładne Bi :) Widziałem to ogłoszenie i strasznie mi się podobała ta wersja :) Mody widzę w dobrą stronę <okok>
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 05 maja 2016, 19:34

http://allegro.pl/showitem/description/6148790887.html czy takie felgi podejda do moje a6?jaki profil opony najlepszy w SPAM do komfortu??

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 05 maja 2016, 21:36

jeśli zawias jest seryjny to na pewno podejdzie na kapciu 235/40

ale panie, kapsle lepiej przyspawaj bo chodliwy temat ;]

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 19 maja 2016, 20:19

Działamy <rotfl>

Zrobione:
- świece RS4
- wymiana oleju 5W50 Vavoline
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju w torsenie
- wymiana uszczelniacza torsena
- filtr powietrza,pyłkowy
- regeneracja tylnego zacisku
- wymiana trójnika wody na aluminiowy
- oczywiście pełny rozrząd
- wymiana łożyska alternatora
- kilka węży podciśnienia
- zerwanie foli z tylnych lamp
- wywalony SAI
- fmic
- na ukończeniu downpipe

O dziwo silnik suchy jak pięta pielgrzyma :]

Po ukończeniou downpipe auto pojedzie na wirusa <lol> oczywiście nie będziemy szaleć ze względu na tiptronic.

Dalsze plany to wymiana tarcz przednich na PowerDisc wraz z klockami, regeneracja przycisków klimatronica, alu 18, tylne amortyzatory.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 19 maja 2016, 21:40

Fajny avancik i słuszny silnik :) Witaj ponownie w klubie 2.7TT :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga