Kolejne 2.7 Biturbo Avant :)
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Kolejne 2.7 Biturbo Avant :)
Witam, po roku jak sprzedałem swoją poprzednie 2.7 Biturbo w wesrsji sedan,postanowiłem powrócić do audi z większym silnikiem,rozważałem 4.2 i 2.7 Bit, ostatecznie dnia 23-04-2016 r. nabyłem kolejne 2.7 Biturbo Avant z końcówki 2002 r.Rok modelowy 2003 r. Zasilane LPG.(LPG na porządnych gratach,przejechane 30 tyś.km)
Co nie którzy wiedzą o które auto chodzi z ogłoszenia. Tak naprawdę poza kolizjami, które były opisane na forum a3, do samego auta nie można było za wiele się przyczepić.Oczywiście są jakieś nie dociągnięcia, ale auto ma 14 lat.
Wersja nawet bogato wyposażona, z ciekawszych rzeczy:
- elektryczna kierownica
- pamięć fotela i kierownicy
- navi RNS
- pełna elektryka foteli
- podgrzewane wszystkie stołki
- Bose
- drewniana kiera
- czujniki parkowania tył
Audi ma przebieg 315 tyś.(oryginalny,wczoraj sprawdzałem historię, ostatni wpis 282.tyś w 2014 r.). Z ciekawszych reczy wymienianych w ASO to napinacze i łańcuchy po obu stronach,a także główny komputer. Oczywiście silnik zalany 5W-40. Teoretycznie jest po podniesieniu mocy na 290KM i 450 NM przez ABT,aczkolwiek ABT stroi na paliwie 98.
Więc dopiero hamownia powie co i jak,ale to już niedługo
Więc softa ABT nie było, podejrzewam, że wymiana komputera w ASO wyjaśnia wszystko.
Jutro auto trafia do mechanika,na pewno do wymiany/naprawy jest:
- uszczelniacz tylnej półosi - zrobione
- prawy tylni zacisk do regeneracji - zrobione
- zerwanie foli z tylnich lamp - zrobione
- regeneracja kompletna lamp przednich - zrobione częsciowo
- inne felgi - w planach
- tarcze ATE - power disc - w planach
- wymiana oleju w skrzyni + pełna diagnostyka w Żurominie koło Ciechanowa na dniach
- tylne hamulce od s6 - w planach
- tylne amortyzatory - w planach
- nadkola RS6 C5 - w planach
- regeneracja przycisków klimatronica - w planach
Zrobione:
- świece RS4
- wymiana oleju 5W50 Vavoline
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju w torsenie
- wymiana uszczelniacza torsena
- filtr powietrza,pyłkowy
- wymiana trójnika wody na aluminiowy
- oczywiście pełny rozrząd
- wymiana łożyska alternatora
- kilka węży podciśnienia
- zerwanie foli z tylnych lamp
- nowe czujniki parkowania
- wywalony SAI
- fmic
- downpipe
- akumulator
- EGT
- regeneracja konwertera + czyszczenie hydrauliki + wymiana oleju tiptronic
Sondy i SAI usunięte komputerowo i strojenie w Turbodiesel.pl
315KM i 500NM <lol>
Co nie którzy wiedzą o które auto chodzi z ogłoszenia. Tak naprawdę poza kolizjami, które były opisane na forum a3, do samego auta nie można było za wiele się przyczepić.Oczywiście są jakieś nie dociągnięcia, ale auto ma 14 lat.
Wersja nawet bogato wyposażona, z ciekawszych rzeczy:
- elektryczna kierownica
- pamięć fotela i kierownicy
- navi RNS
- pełna elektryka foteli
- podgrzewane wszystkie stołki
- Bose
- drewniana kiera
- czujniki parkowania tył
Audi ma przebieg 315 tyś.(oryginalny,wczoraj sprawdzałem historię, ostatni wpis 282.tyś w 2014 r.). Z ciekawszych reczy wymienianych w ASO to napinacze i łańcuchy po obu stronach,a także główny komputer. Oczywiście silnik zalany 5W-40. Teoretycznie jest po podniesieniu mocy na 290KM i 450 NM przez ABT,aczkolwiek ABT stroi na paliwie 98.
Więc dopiero hamownia powie co i jak,ale to już niedługo
Więc softa ABT nie było, podejrzewam, że wymiana komputera w ASO wyjaśnia wszystko.
Jutro auto trafia do mechanika,na pewno do wymiany/naprawy jest:
- uszczelniacz tylnej półosi - zrobione
- prawy tylni zacisk do regeneracji - zrobione
- zerwanie foli z tylnich lamp - zrobione
- regeneracja kompletna lamp przednich - zrobione częsciowo
- inne felgi - w planach
- tarcze ATE - power disc - w planach
- wymiana oleju w skrzyni + pełna diagnostyka w Żurominie koło Ciechanowa na dniach
- tylne hamulce od s6 - w planach
- tylne amortyzatory - w planach
- nadkola RS6 C5 - w planach
- regeneracja przycisków klimatronica - w planach
Zrobione:
- świece RS4
- wymiana oleju 5W50 Vavoline
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju w torsenie
- wymiana uszczelniacza torsena
- filtr powietrza,pyłkowy
- wymiana trójnika wody na aluminiowy
- oczywiście pełny rozrząd
- wymiana łożyska alternatora
- kilka węży podciśnienia
- zerwanie foli z tylnych lamp
- nowe czujniki parkowania
- wywalony SAI
- fmic
- downpipe
- akumulator
- EGT
- regeneracja konwertera + czyszczenie hydrauliki + wymiana oleju tiptronic
Sondy i SAI usunięte komputerowo i strojenie w Turbodiesel.pl
315KM i 500NM <lol>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2016, 13:14 przez marek231984, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Zacna BiT pełna elektryka foteli no i oczywiście xenon Gratulacje
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Dzięki chłopaki,auto stoi na przeglądzie u znajomego.
Dostanie napewno:
- FMIC
- downpipe
- świece rs4
Dostanie napewno:
- FMIC
- downpipe
- świece rs4
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 20:48 przez marek231984, łącznie zmieniany 1 raz.
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 26 lip 2015, 20:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Ciężko mi się wypowiedzieć, ja w briefie' już miałem wbite ABT- skreślone z 183 KW- na 213 KW. Jak wymienię sondy to też mam zamiar podjechać na hamownie.marek231984 pisze:Kolego teoretycznie jest,aczkolwiek na sterowniku nie ma plomby ABT,ale papiery są.Moim zdaniem nie jeździ na 290 koni,dlatego jest na przeglądzie
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
http://allegro.pl/showitem/description/6148790887.html czy takie felgi podejda do moje a6?jaki profil opony najlepszy w SPAM do komfortu??
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Działamy
Zrobione:
- świece RS4
- wymiana oleju 5W50 Vavoline
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju w torsenie
- wymiana uszczelniacza torsena
- filtr powietrza,pyłkowy
- regeneracja tylnego zacisku
- wymiana trójnika wody na aluminiowy
- oczywiście pełny rozrząd
- wymiana łożyska alternatora
- kilka węży podciśnienia
- zerwanie foli z tylnych lamp
- wywalony SAI
- fmic
- na ukończeniu downpipe
O dziwo silnik suchy jak pięta pielgrzyma
Po ukończeniou downpipe auto pojedzie na wirusa oczywiście nie będziemy szaleć ze względu na tiptronic.
Dalsze plany to wymiana tarcz przednich na PowerDisc wraz z klockami, regeneracja przycisków klimatronica, alu 18, tylne amortyzatory.
Zrobione:
- świece RS4
- wymiana oleju 5W50 Vavoline
- wymiana płynu wspomagania
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju w torsenie
- wymiana uszczelniacza torsena
- filtr powietrza,pyłkowy
- regeneracja tylnego zacisku
- wymiana trójnika wody na aluminiowy
- oczywiście pełny rozrząd
- wymiana łożyska alternatora
- kilka węży podciśnienia
- zerwanie foli z tylnych lamp
- wywalony SAI
- fmic
- na ukończeniu downpipe
O dziwo silnik suchy jak pięta pielgrzyma
Po ukończeniou downpipe auto pojedzie na wirusa oczywiście nie będziemy szaleć ze względu na tiptronic.
Dalsze plany to wymiana tarcz przednich na PowerDisc wraz z klockami, regeneracja przycisków klimatronica, alu 18, tylne amortyzatory.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga