Witam
Po wymianie napinaczy w 4.2 v8 pojawił się błąd którego nie mogę skasować wszystkie wtyczki podpięte pod czujniki walki ustawione dobrze ze znacznikami a błąd dalej jest 17755 czynik poł.w rozrządu 2 g163 /cz..pol. wału. Korb g28 nieprawidłowa korelacja p1347 -35-00 może ktoś z was miał taki problem coś wie na ten temat i jeszcze jeden problem się pojawił jak auto się nagrzeje i po zgaszeniu go i odstaniu jakiegoś czasu ciężko potem zapala trzeba trochę go kręcić by zaskoczył
Blad 17755
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Trochę odkopię temat. Wyskakuje u mnie ten sam błąd, G163 czujnik położenia wałka oraz G28 czujnik prędkości silnika, nieprawidłowa korelacja. Teraz tak, samochód zza granicy, przebieg 244kkm i 5kkm temu wymieniany był rozrząd. Na głowicy od pasażera słychać lekkie cykanie. Wiem, że muszę jeszcze sprawdzić grupę 93, ale wskazuje to bardziej na przestawiony rozrząd czy nastawniki do wymiany?