Audi Allroad C5 2.7T Słabe przyspieszenie, szarpanie
Audi Allroad C5 2.7T Słabe przyspieszenie, szarpanie
Witam.
Mam silnik po pełnej regeneracji, wymienione wszystkie uszczelniacze, przewody rożnego rodzaju, trójnik przepustnicy itd itp. Turbiny po regeneracji
I auto jak dla mnie słabo przyspiesza 8.5s do 100KM a do tego odczuwalne są szarpnięcia przy gwałtownym przyspieszaniu na dużych obrotach. Jest tak na gazie i benzynie.
Wyskakuje tylko błąd jednej sondy czy to możliwe żeby było to od tego? Jakie mogą być inne przyczyny?
Pozdrawiam
Mam silnik po pełnej regeneracji, wymienione wszystkie uszczelniacze, przewody rożnego rodzaju, trójnik przepustnicy itd itp. Turbiny po regeneracji
I auto jak dla mnie słabo przyspiesza 8.5s do 100KM a do tego odczuwalne są szarpnięcia przy gwałtownym przyspieszaniu na dużych obrotach. Jest tak na gazie i benzynie.
Wyskakuje tylko błąd jednej sondy czy to możliwe żeby było to od tego? Jakie mogą być inne przyczyny?
Pozdrawiam
Właśnie nie ma żadnych innych błędów tylko jeden od sondy nr 2
Szarpnie na Pb i LPG nie ma różnicy
Jeśli chodzi o przyspieszenie to jakieś 3 lata temu schodzilem do 7s a nawet nizej bo auto po chipie. Miałem nadzieję odzyskać takie osiągi i dlatego zdecydowałem się na remont silnika i regeneracje turbin. Nie jestem do końca zadowolony bo moim zdaniem jeszcze brakuje mocy.
Szarpnie na Pb i LPG nie ma różnicy
Jeśli chodzi o przyspieszenie to jakieś 3 lata temu schodzilem do 7s a nawet nizej bo auto po chipie. Miałem nadzieję odzyskać takie osiągi i dlatego zdecydowałem się na remont silnika i regeneracje turbin. Nie jestem do końca zadowolony bo moim zdaniem jeszcze brakuje mocy.
Dwie sondy są wyłączone a ten błąd jest od podgrzewacza sondy. Elektryk mówił że auto ma program od MTM sam tego nie robiłem, już tak kupiłem samochód z Niemiec. Auto odstawione do mechanika i zobaczy co z katalizatorami
[ Dodano: 2016-05-06, 20:19 ]
Katalizatory były puste, błąd sondy naprawiony. Problem dalej ten sam. Strasznie szarpie przy mocnym przyspieszaniu. Żadnych błędów w silniku. Ma ktoś jakiś pomysł ?
[ Dodano: 2016-05-06, 20:19 ]
Katalizatory były puste, błąd sondy naprawiony. Problem dalej ten sam. Strasznie szarpie przy mocnym przyspieszaniu. Żadnych błędów w silniku. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Sprawdzałeś świece, cewki, przewody i przepływomierz? Moje 2,7t na początku nie miało mocy i miało błędy dwóch sond, po wymianie świec, i przepływomierza moc wróciła a błędy sond zniknęły. Warto sprawdzić vagiem odczyty przepływomierza (niestety nie pamiętam jakie mają być prawidłowe wartości) bo np w moim przypadku vag nie pokazywał błędu mimo że wartości były nieprawidłowe.
EDIT:
Wczoraj podpiąłem Vaga i błędy sond znów się pojawiły (przez kilka tygodni było dobrze).
EDIT:
Wczoraj podpiąłem Vaga i błędy sond znów się pojawiły (przez kilka tygodni było dobrze).
Ostatnio zmieniony 11 maja 2016, 23:50 przez SoloZiP, łącznie zmieniany 1 raz.
To był błąd drugiej sondy ale juz się z tym uporałem. przed remontem silnika mialem też bład 5 cewki ale ten błąd juz się nie pokazuje.
Teraz dla sprostowania to tak. Szarpie tylko na 5 i 6 biegu a od 4tys obrotów szarpanie ustaje. Muszę poczytać jak się robi te logi
Teraz dla sprostowania to tak. Szarpie tylko na 5 i 6 biegu a od 4tys obrotów szarpanie ustaje. Muszę poczytać jak się robi te logi
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 21:23 przez seba2000x, łącznie zmieniany 1 raz.