Ksenon
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
Ksenon
Witam
Padł mi jeden ksenon wrzucilem awaryjny Stary lecz jest inna barwa światła
Ma ktoś sprawdzone ładnie świecące zarniki u siebie
Podpowie ktoś co ładnie świeci??
Z góry dziękuję
Padł mi jeden ksenon wrzucilem awaryjny Stary lecz jest inna barwa światła
Ma ktoś sprawdzone ładnie świecące zarniki u siebie
Podpowie ktoś co ładnie świeci??
Z góry dziękuję
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Z tego co się orientuję, to A6 C6 miało fabrycznie montowane 4300K. Do teraz można kupić w ASO tylko 4300K. Ogólnie VAG ma taką barwę fabryczną. Nie mylić ze światłami LED, które ewidentnie są bardziej niebieskie (czyt. bielsze). Dla mnie max jaki można wsadzić w xenon to 5000K. Wszystko powyżej jest już niebieskie i tylko ładnie wygląda. Widoczność jest mniejsza za sprawą barwy, a z daleka widać już niebieską poświatę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Drugi i 3 wykres ładnie przedstawia to.
http://www.zdroweoswietlenie.pl/index2. ... wa_swiatla
Barwa to nie jest sztywne okreslenie więc de facto światło dzienne ma od 5500 do 6500 a nie tylko 6500.
4300 z żarników miałem i sa białe z poświatą żólci co ładnie odzwierciedla druga grafika z mojego linku.
Najlepiej się jeździ na barwie od 4300 do 5500.
http://www.zdroweoswietlenie.pl/index2. ... wa_swiatla
Barwa to nie jest sztywne okreslenie więc de facto światło dzienne ma od 5500 do 6500 a nie tylko 6500.
4300 z żarników miałem i sa białe z poświatą żólci co ładnie odzwierciedla druga grafika z mojego linku.
Najlepiej się jeździ na barwie od 4300 do 5500.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Apophis,
Powtórzę to ponownie - 4300 to światło białe a bardziej precyzyjnie - 4500K. Napisałem 4300K bo takie palniki są dostępne ( oryginały ) i napisałem barwa zimna.
Proponuje Ci popatrzeć na drogę a nie w klosz bo chyba o tym piszemy a nie o tym jaka poświata wydostaje się z klosza bo to jest nielogiczne - zmiana kata patrzenia może powodowac przebarwienia w przypadku żarówki wyładowczej.
I sprawa najważniejsza - żarówka 4300 do 4500 ma najwięcej lumenów - rzędu około 3000 i maleje wraz ze wzrostem temperatury ksenonów czyli czym więcej "K" tym mnie lumenów.
Patrząc jednak na rozwój technologii w produkcji lamp samochodowych mozna miec prawie pewność, ze wnet czy może juz będzie można wydobyć tego światła coraz więcej przy zastosowaniu zarówek z wyższym K i mniejszej mocy niz obecnie czego przykładem jest oświetlenie diodowe.
Powtórzę to ponownie - 4300 to światło białe a bardziej precyzyjnie - 4500K. Napisałem 4300K bo takie palniki są dostępne ( oryginały ) i napisałem barwa zimna.
Proponuje Ci popatrzeć na drogę a nie w klosz bo chyba o tym piszemy a nie o tym jaka poświata wydostaje się z klosza bo to jest nielogiczne - zmiana kata patrzenia może powodowac przebarwienia w przypadku żarówki wyładowczej.
I sprawa najważniejsza - żarówka 4300 do 4500 ma najwięcej lumenów - rzędu około 3000 i maleje wraz ze wzrostem temperatury ksenonów czyli czym więcej "K" tym mnie lumenów.
Patrząc jednak na rozwój technologii w produkcji lamp samochodowych mozna miec prawie pewność, ze wnet czy może juz będzie można wydobyć tego światła coraz więcej przy zastosowaniu zarówek z wyższym K i mniejszej mocy niz obecnie czego przykładem jest oświetlenie diodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jeśli chcesz dobrze widzieć co jest przed autem w każdych warunkach kupujesz 4300K.
Jeśli chcesz słabiej widzieć w gorszej pogodzie, np. deszcz i mokra droga, kupujesz 5500K.
Jeśli chcesz mieć ładnie wyglądające auto i piękną poświatę przy prawie zerowej widoczności na mokrym asfalcie, kupujesz +5500K.
Wybór należy do Ciebie.
Jeśli chcesz słabiej widzieć w gorszej pogodzie, np. deszcz i mokra droga, kupujesz 5500K.
Jeśli chcesz mieć ładnie wyglądające auto i piękną poświatę przy prawie zerowej widoczności na mokrym asfalcie, kupujesz +5500K.
Wybór należy do Ciebie.
Skąd Ty takie bzdury bierzesz? :shock:mat1324 pisze:przy prawie zerowej widoczności na mokrym asfalcie, kupujesz +5500K.
Miałeś kiedykolwiek u siebie żarniki 6000K? Bo wydaję mi się, że tylko z internetu wiesz jak one świecą. Miałem 6000K Philips - droga, pasy, znaki idealnie białe z delikatną poświatą niebieskiego, ale było widać tyle samo co na 4300. W deszcz delikatnie słabiej, ale tylko delikatnie a nie tak jak napisałeś, że zero widoczności... Kup, przetestuj i dopiero się wypowiadaj.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dla mnie najlepsze są ksenony o barwie max 5000K, powyżej widoczność jest już nieco gorsza w czasie deszczu.
Wydaje mi się, że trochę więcej kilometrów od Ciebie robię (własna firma). Jeżdżę swoją A6 (90%) i czasami dużymi zestawami (10%). W cysternach mamy zamontowane ksenony 5500K i przy suchym asfalcie jest idealnie, choć denerwuje mnie niebieska poświata. Natomiast w czasie deszczu nie jest już tak pięknie. Jak będziesz prowadził auto prawie 9 godzin, to przy takim świetle i deszczu robi się nieciekawie. Także jak widzisz, miałem do czynienia z takimi ksenonami. Dla informacji żarniki wymieniamy co roku na jesień, bo mają już dość. Jeżdże dość często autami pokroju mojej A6 i nowszymi. Najlepiej jeżdzi się na światłach w pełni ledowych, np. Matrix.
Wydaje mi się, że trochę więcej kilometrów od Ciebie robię (własna firma). Jeżdżę swoją A6 (90%) i czasami dużymi zestawami (10%). W cysternach mamy zamontowane ksenony 5500K i przy suchym asfalcie jest idealnie, choć denerwuje mnie niebieska poświata. Natomiast w czasie deszczu nie jest już tak pięknie. Jak będziesz prowadził auto prawie 9 godzin, to przy takim świetle i deszczu robi się nieciekawie. Także jak widzisz, miałem do czynienia z takimi ksenonami. Dla informacji żarniki wymieniamy co roku na jesień, bo mają już dość. Jeżdże dość często autami pokroju mojej A6 i nowszymi. Najlepiej jeżdzi się na światłach w pełni ledowych, np. Matrix.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga