Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A4 B7 1.8T 212 KM i 324 NM 1.8T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

A4 B7 1.8T 212 KM i 324 NM 1.8T

Post autor: 130TDI » 02 kwie 2016, 22:59

Dorzuciłem nieco kucyków w mojej A4 B7 1.8T:
Obrazek

Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga:
http://zakup-auta.blog.pl/2016/04/02/21 ... i-a4-1-8t/

Berez1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A4 B5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Berez1991 » 19 kwie 2016, 19:39

NIe wygodniej było FMIC-a wrzucic ?
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601 😎
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG😍

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 19 kwie 2016, 19:57

Widziałem takie rzeczy i fmic i z bexa. Nie widziałem ile roboty przy tym ale wydaje mnie sie że z BEXa jest łatwiej żeby taki IC dobrze siadł, inna sprawa że nie wiem czy będzie bardziej wydajny niż centralny-wg mnie nie. Przy centralnym jest problem z orurowaniem ale zakładamy taki jaki nam pasuje i pewnie większy niż obydwa z BEXa. Grunt że jest różnica co do serii, szkoda że ktoś nie zrobił porównania przed i po chipie w zależności od zastosowanego IC-także tych z BEXa.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 19 kwie 2016, 21:09

Dołożenie prawego z BEXa jest odpowiednikiem FMIC 550x140x65, daję radę obsłużyć do ok. 250 KM więc zapas mam i nie jest na granicy.
Cenowo dużo taniej mnie wyniosło niż FMIC bo:
-kupiłem za 4 stówki cały dolot z BEX-a, więc mi lewy na sprzedaż pozostał wraz z rurami
-montaż odbywał się przy okazji wymiany chłodnicy wody i paska alternatora oraz czyszczenia michy więc wyszło mnie to w tej samej cenie :p

Puki chłodno to różnica z dodatkowym IC jest niewielka ale jak się zrobi +25 to różnica będzie spora...

Dodam jeszcze że prawy z BEX-a pasuje idealnie bez żadnej rzeźby czyli p&p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja