Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 2.5 150KM piski w silniku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
matiuus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 08 lip 2009, 21:51
Lokalizacja: Giżycko

A6 C5 2.5 150KM piski w silniku

Post autor: matiuus » 06 mar 2016, 19:18

Witam. Czytalem juz troche innych tematów ale zaden chyba nie pasuje do mojego...
Po odpaleniu auta slychac cykliczny pisk, jakby jakaś rolka się kręciła i piszczała, jak przygazuje to pisk też przyspiesza, a na wysokich obrotach w ogole ustaje.

Ostatnio wymieniany pasek alternatora
Rozrząd robiony przy 200.000 w ASO, teraz na liczniku 266.000

Co to może być? :/

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 06 mar 2016, 19:33

rozrzad juz do wymiany.
wez pasek alternatora naciagnji bardziej. a piszczy to caly czas czy tylko na niskich obrotach nawet po przejechaniu paru km ?

Awatar użytkownika
matiuus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 08 lip 2009, 21:51
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: matiuus » 06 mar 2016, 19:37

tylko na niskich obrotach, na średnich przyspiesza wraz z obrotami

czy aby na pewno rozrząd do wymiany? wydaje mi się że na oryginalnych częściach, przy wymianie w autoryzowanym serwisie powinien przynajmniej przejechać te 90.000km

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 06 mar 2016, 19:57

mi kiedys po 50 tys km napinacz puscil i silnik poszedl do pieca na przetop :)

Awatar użytkownika
matiuus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 08 lip 2009, 21:51
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: matiuus » 06 mar 2016, 20:56

I to na oryginalnych czesciach? :shock:

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 06 mar 2016, 23:52

Oryginalne czyli pewnie włożyli SKF(pasek Contitech ) albo INA(pasek Contitech ) ,a to że w ASO tam też pracują ludzie (mógł robić mechanik(z doświadczeniem) albo praktykant ,albo nowy mechanik ) A paska raczej nie da się źle napiąć bo tam jest chydronapinacz ,

Awatar użytkownika
Vito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:23
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Vito » 07 mar 2016, 09:12

Zanim potwierdzisz awarię rozrządu spróbuj na zgaszonym silniku natrzeć pasek alternatora rozkruszoną na pył kalafonią....ale nie za dużo,sprawdź też naciąg w/w paska i w razie potrzeby popraw.Stan tegoż paska też ma duży wpływ więc zalecam oględziny jego stanu.Potem odpal i sprawdź czy piski ustały.Być może cały ten zabieg nic nie da ale upewnisz się przynajmniej co w trawie (silniku) piszczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja