[ BRE 2.0 140 KM] Pompowtryski - ocena
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
[ BRE 2.0 140 KM] Pompowtryski - ocena
Diagnozowalem pompowtryski. Kanał 13,15 i 18.
15 i 18 wyszły bardzo ładnie - 13 słabo.
Kanał 13: 0,12mg, -0,99mg, -0,14mg, 0,99mg
Drugi i czwarty cylinder niby w normie, ale daleko od wzorcowego "0".
Kanał 23: -36, -23, -47 , -46
Proszę o ocenę i co mogę zrobić, by 2 i 4 cylinder był bliżej "0".
15 i 18 wyszły bardzo ładnie - 13 słabo.
Kanał 13: 0,12mg, -0,99mg, -0,14mg, 0,99mg
Drugi i czwarty cylinder niby w normie, ale daleko od wzorcowego "0".
Kanał 23: -36, -23, -47 , -46
Proszę o ocenę i co mogę zrobić, by 2 i 4 cylinder był bliżej "0".
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Kanał 004- mam synchronizacje : -0,5. Jak kupilem było: -3,3. Po ustawieniu na blokady rozrządu było: -2,5.
Przegoniłem autko na Lotos Dynamic i korekcje na wtryskach dość dobre.
1 cylinder 0,0. A 2,3,4 cylinder poniżej 0,5. Suma daje 0 (zero).
Pojeżdżę i zobaczę jak bedzie dalej. Tylko dlaczego te korekcję tak się zmieniają?
Przegoniłem autko na Lotos Dynamic i korekcje na wtryskach dość dobre.
1 cylinder 0,0. A 2,3,4 cylinder poniżej 0,5. Suma daje 0 (zero).
Pojeżdżę i zobaczę jak bedzie dalej. Tylko dlaczego te korekcję tak się zmieniają?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
013 018 023jaskulski154 pisze:Pomoze ktos w sprawdzeniu wteyskow? Ktore bloki sa potrzebne zeby sprawdzic?
tu masz lekturę http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie- ... lniku-tdi/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
Czytalem i wedlug mnie wyglafa ze wtryski sa ok. Daje zdjecia.
![Obrazek]()
[ Dodano: 2016-04-10, 15:23 ]
[ Dodano: 2016-04-17, 09:03 ]
Pomoze ktos w diagnozie?
[ Dodano: 2016-04-20, 14:02 ]
Moze teraz ktos pomoze? Filmik nagrany przy rozgrzanym silniku i max obroty 3tys. na 13 bloku widac ze 4 wtrysk cos szwankuje ale tutaj i tak widac mniejsze wartosci bo jak kiedys patrzylem to bylo ponad 1,5.
[ Dodano: 2016-04-10, 15:23 ]
[ Dodano: 2016-04-17, 09:03 ]
Pomoze ktos w diagnozie?
[ Dodano: 2016-04-20, 14:02 ]
Moze teraz ktos pomoze? Filmik nagrany przy rozgrzanym silniku i max obroty 3tys. na 13 bloku widac ze 4 wtrysk cos szwankuje ale tutaj i tak widac mniejsze wartosci bo jak kiedys patrzylem to bylo ponad 1,5.
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.