Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] 2.0 tdi Na co zwrocic uwage przy kupnie

Silniki wysokoprężne
MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

[ INNY] 2.0 tdi Na co zwrocic uwage przy kupnie

Post autor: MarasA6 » 14 lut 2016, 02:19

Tak jak w temacie. Planuje kupic C6 2.0 tdi. Wiem ze te silniki nie sa za mocne dlatego zakladam ten temat i prosze o pomoc. Na co zwrocic uwage kupujac taki samochod z takim silnikiem. Mam vaga co laczy sie z A6 C5 bodajze 311.2 pelna wersja i mam tez pytanie czy to sie polaczy z tym pojazdem? na co zwrocic uwage jak mi sie uda polaczyc? Za wszystkie cenne uwagi serdecznie dziekuje. Pozdrawiam

saczek25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 sie 2014, 19:40
Lokalizacja: irlandia

Post autor: saczek25 » 15 lut 2016, 00:26

co do vaga to sie nie wypowiem bo sam dopiero sie rozkrecam z moja audika, mam najnowszego, moge Ci kolego tylko powiedziec co sam wyczytalem, na forum jest tego pelno. 2.0 nie jest slaby, dla mnie ma dobrego kopa i fajnie jezdzi, oczywiscie 3.0 bedzie fajniejszy ale z drugiej strony 4.2 bedzie jeszcze fajniejszy. w tych najstarszych np. 05 sa bardzo wadliwe napedy pomp oleju, ktore moga rozwalic silnik, silniki z kodem blb, chyba bdw mialy zebatke i lancuch i tzw. imbusy co sie wycieraly wiec po zakupie na pewno trzeba tam od razu zajrzec, ja mam bre wiec nie mam zebatek z lancuchem tylko kola zebate ale wciaz mam imbusa, dodatkowo w bre i pewnie jeszcze innych ponoc pojawialy sie mikropekniecia na glowicy. ja mam 07, 270 tys. (wg licznika, mam ja dopiero 2 lata) i jak na razie jest ok. chociaz wywalilem dpf bo nie mialem kasy <zalamka>. jak ogladasz nowsze na cr to chyba nie ma starchu. ogolnie u mnie w Irlandii 2.0 jest w ch... i jakos wszyscy jezdza ok. moim zdaniem nie ma strachu tylko trzeba po zakupie (w tych starszych) zrobic pewne rzeczy bezdyskusyjnie i powinno byc ok.

jarek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: jarek01 » 20 lut 2016, 21:50

pompa oleju tyle ze troche ulepszona jest taka sama nawet w c7 2.0tdi, napęd na koła zębate, imbus 10cm nie 7cm jak to było w tych starszych rocznikach, ale nawet w c7 należy zwracać uwagę na stan tego imbusika podczas zmiany rozrządu
jarek

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 22 lut 2016, 14:06

Ogladalem dzis a6 z oznaczeniem silnika BRF. W internecie wyczytalem ze jest troche slabszy ale ma juz naped na zebatki wiec jest ok. Dziwi mnie tylko delikatnie nie rowna praca silnika ale to nie zawsze

jarek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: jarek01 » 22 lut 2016, 16:23

potwierdzam Maras BRF pompa na zębatkach ale ten nieszczęsny imbusik jeszcze trzeba zmodernizować na nowszy model :) tzn dłuższy i można śmigać.
jarek

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 22 lut 2016, 18:41

Ok teraz jeszcze musze podlaczyc ja zeby sprawdzic pompowtryski. Wie ktos moze czy vag comem 312 da rade podlaczyc a6 c6? Z c5 nie mam problemow ale wiadomo c6 to juz nowsza technologia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga