multitronic-sterownik
multitronic-sterownik
Pytanko dla posiadaczy i ogarnietych w temacie multitronic, co powoduje tryb awaryjny skrzyni biegow poza tym sterownikiem, moja skrzynia ma bledy 17090, p125 czyli ten sterownik, regeneracja nic nie pomogla bo ze sterownik jest w tak zlym stanie ze niestety nie dalo rady go naprawic, czy to mozliwe ze te polaczenia lutowane sa w tak zlym stanie badz cala plytka w nim ze nic sie nie da zrobic czy ten tryb moze wyskoczyc z innego powodu tez?
witam klubowiczów
mam nietypowy problem. w dniu dzisiejszym zregenerowałem zaciski hamulców tylnych. adaptacja przebiegła pozytywnie.
po ruszeniu samochodem stwierdziłem,że nie przerzucają mi się biegi na "D", nie mogę też ręcznie zmieniać, tylko bieg nr 1 i prędkość do 30 km/h.
po przerzuceniu na "S" widniej pozycja biegu 7
po wyłączeniu silnika widnieją wszystkie biegi "D" multi, lecz po odpaleniu powyższy problem.
proszę o pomoc
[ Dodano: 2016-01-26, 20:42 ]
rafal_m,
witam
mam nietypowy problem. w dniu dzisiejszym zregenerowałem zaciski hamulców tylnych. adaptacja przebiegła pozytywnie.
po ruszeniu samochodem stwierdziłem,że nie przerzucają mi się biegi na "D", nie mogę też ręcznie zmieniać, tylko bieg nr 1 i prędkość do 30 km/h.
po przerzuceniu na "S" widniej pozycja biegu 7
po wyłączeniu silnika widnieją wszystkie biegi "D" multi, lecz po odpaleniu powyższy problem.
proszę o pomoc
[ Dodano: 2016-01-26, 20:56 ]
witam klubowiczów
mam nietypowy problem. w dniu dzisiejszym zregenerowałem zaciski hamulców tylnych. adaptacja przebiegła pozytywnie.
po ruszeniu samochodem stwierdziłem,że nie przerzucają mi się biegi na "D", nie mogę też ręcznie zmieniać, tylko bieg nr 1 i prędkość do 30 km/h.
po przerzuceniu na "S" widniej pozycja biegu 7
po wyłączeniu silnika widnieją wszystkie biegi "D" multi, lecz po odpaleniu powyższy problem.
proszę o pomoc

mam nietypowy problem. w dniu dzisiejszym zregenerowałem zaciski hamulców tylnych. adaptacja przebiegła pozytywnie.
po ruszeniu samochodem stwierdziłem,że nie przerzucają mi się biegi na "D", nie mogę też ręcznie zmieniać, tylko bieg nr 1 i prędkość do 30 km/h.
po przerzuceniu na "S" widniej pozycja biegu 7

po wyłączeniu silnika widnieją wszystkie biegi "D" multi, lecz po odpaleniu powyższy problem.
proszę o pomoc

[ Dodano: 2016-01-26, 20:42 ]
rafal_m,
witam

mam nietypowy problem. w dniu dzisiejszym zregenerowałem zaciski hamulców tylnych. adaptacja przebiegła pozytywnie.
po ruszeniu samochodem stwierdziłem,że nie przerzucają mi się biegi na "D", nie mogę też ręcznie zmieniać, tylko bieg nr 1 i prędkość do 30 km/h.
po przerzuceniu na "S" widniej pozycja biegu 7

po wyłączeniu silnika widnieją wszystkie biegi "D" multi, lecz po odpaleniu powyższy problem.
proszę o pomoc

[ Dodano: 2016-01-26, 20:56 ]
witam klubowiczów

mam nietypowy problem. w dniu dzisiejszym zregenerowałem zaciski hamulców tylnych. adaptacja przebiegła pozytywnie.
po ruszeniu samochodem stwierdziłem,że nie przerzucają mi się biegi na "D", nie mogę też ręcznie zmieniać, tylko bieg nr 1 i prędkość do 30 km/h.
po przerzuceniu na "S" widniej pozycja biegu 7

po wyłączeniu silnika widnieją wszystkie biegi "D" multi, lecz po odpaleniu powyższy problem.
proszę o pomoc
