A6 C6 3.2 fsi napinacz lancucha po wymianie
A6 C6 3.2 fsi napinacz lancucha po wymianie
Witam !
Posiadam A6 3.2 fsi. Walnal rozrzad. Mechanik zdiagnozowal napinacz. Zalozyl oryginalny (po oczywiscie ustawieniu rozrzadu - przeskoczyl o jeden zab i nie narobil szkod). Auto odpalilo - ok. Po 15 minutach tez odpalilo. Po 3 godzinach stania napinacz sie znowu pbluzowal i rozrzad znow przeskoczyl o jeden zab. I tak w koko macieju. Moglby ktos cos podpowiedziec Krotko i zwiezle auto stoi dluzej - napinacz puszcza i dupa. Aha - usterka wystapila po wymianie oleju. Moze dlatego tak malo szkod. Przy zapalaniu od razu silnik wylaczony. Prosze o pomoc bo auto stoi juz na warsztacie 2 tygodnie. Mam zaprzyjazniony warsztat od lat. Zawsze mi robili auta i juz nie wiem czy pech, czy 3.2 fsi ich przeroslo ... Aha - napinacz oryginal z serwisu audi (nie szrot czy zamiennik) - nowka sztuka przeszlo 700 zeta. Jeszcze jedna rzecz, nie wiem czy az tak wazna. Przed wymiana oleju byl 5w30, wymieniony na 5w40 (dlatego, ze silnik lekko stukal - pozniej okazalo sie , ze napinacz juz puszczal, az puscil Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Posiadam A6 3.2 fsi. Walnal rozrzad. Mechanik zdiagnozowal napinacz. Zalozyl oryginalny (po oczywiscie ustawieniu rozrzadu - przeskoczyl o jeden zab i nie narobil szkod). Auto odpalilo - ok. Po 15 minutach tez odpalilo. Po 3 godzinach stania napinacz sie znowu pbluzowal i rozrzad znow przeskoczyl o jeden zab. I tak w koko macieju. Moglby ktos cos podpowiedziec Krotko i zwiezle auto stoi dluzej - napinacz puszcza i dupa. Aha - usterka wystapila po wymianie oleju. Moze dlatego tak malo szkod. Przy zapalaniu od razu silnik wylaczony. Prosze o pomoc bo auto stoi juz na warsztacie 2 tygodnie. Mam zaprzyjazniony warsztat od lat. Zawsze mi robili auta i juz nie wiem czy pech, czy 3.2 fsi ich przeroslo ... Aha - napinacz oryginal z serwisu audi (nie szrot czy zamiennik) - nowka sztuka przeszlo 700 zeta. Jeszcze jedna rzecz, nie wiem czy az tak wazna. Przed wymiana oleju byl 5w30, wymieniony na 5w40 (dlatego, ze silnik lekko stukal - pozniej okazalo sie , ze napinacz juz puszczal, az puscil Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 28 kwie 2012, 12:41
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Choszczno.DrontenNL
Takie pytanie, tyle razy to się stało i za każdym razem wyciągali cały silnik?
W zeszłym tygodni miałem prognozę wymiany rozrządu w 2.4, serwis bosha powiedział 10tys... Ale chyba głupiego szukali, na innym warsztacie 5tys a okazało się że był walniety zawór zmiennych faz rozrządu całe szczęście dla Mnie.
W zeszłym tygodni miałem prognozę wymiany rozrządu w 2.4, serwis bosha powiedział 10tys... Ale chyba głupiego szukali, na innym warsztacie 5tys a okazało się że był walniety zawór zmiennych faz rozrządu całe szczęście dla Mnie.
Takie same ? Mialem 2,4 C5 - zupelnie co innego. Kumpel ma C6 identyczny silnik jak w C5 - a w porownianiu z tamtymi 3,2 fsi to inna bajka. Chyba, ze cos pominalem - jest to mozliwe. Rozrzad z przodu motoru, zupelnie brak dyfuzorow, napinaczy olejowych ... i lanychow brak - jest pasek (paski)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2016, 17:19 przez vitex, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga