[A6 C5 TDI] jest sens to chipować
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
- Lokalizacja: Poznań
[A6 C5 TDI] jest sens to chipować
brakuje mi troche mocy... jest sens cos robić z ta moja profilową a6 ? co polecacie, odradzacie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
- Lokalizacja: Poznań
Tacy mniejsi specjaliści co znaja temat potrafia zrobic to za kilka stówek i o ile zdrowy motor to przyrost mocy bedzie przewidywalny do wyliczenia w programie. Znam dwóch takich co hamowni nie maja a robia dobrze. Więc da się ale nie kazdy madry potrafi. Wielu robi takie chipy że sie potem wszystko sypie i diesel pali jak V8 z lat 70tych.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- czarnykurczak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
- Lokalizacja: Poznań
no własnie jakos nie mam przekonania do 1.9, v6 ma ten swoj specyficzny dziek
tym bardziej ze ostatnio zrobiłem rozrząd uszczelnienia , fakt ma najechane 400 tys ale chodzi idealnie
w nastepnym tygodniu odstawiam kolesiowi, ma wgl zobaczyc co sie da zrobić z tym, bo twierdzi ze nie kazdego da sie skrecic i ze w nie ktorych przypadkach sie to nie opłaca...


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie.czarnykurczak pisze:A nie lepiej zrobić swap na pewniejsze 1,9tdi
2.5 to 2.5 i do tego V6 a nie rzędówka. To dwa inne silniki gdzie 2.5 jeździ sie o niebo lepiej niż 1,9.
Po wymianie hydrauliki tych po lifcie czy nawet przed spokojnie pojeżdżą jakiś czas. Nawet jak sie cos posypie co się zdarza to mozna wybaczyc to tej jednostce. Pisze o motorach z jeszcze normalnym przebiegiem a nie wyeksploatowanych jednostkach.
kolego lukers4000 mialem taki sam silnik w passacie 4moton i powiem szczerze po chipie bylo troche czuc ze lepiej jedzie ale nic specjalnego no ale jak wgrywalem mape do 1,9tdi 130km to po prostu bylo czuc max przyrost mocy no ale co v6 to v6
a z kolei w silniku 2,5 180km oska 04r to juz duzo duzo lepiej byl odczuwalny ten programik - powiem szczerze ze jak bym mial dac 1500 z hamownia za to zeby wiedziec ze mam 183km a nie jak za 500 co kazdy ci powie ze masz okolo 180 (z reguły ten sam program wszyscy wgrywaja - gotowce ) to szkoda przeplacac no ale prawda jest ze jak masz slabo kondycje silnika lub cos jest nie tak to na hamowaniu ci wyjdzie - twoj wybor
a z kolei w silniku 2,5 180km oska 04r to juz duzo duzo lepiej byl odczuwalny ten programik - powiem szczerze ze jak bym mial dac 1500 z hamownia za to zeby wiedziec ze mam 183km a nie jak za 500 co kazdy ci powie ze masz okolo 180 (z reguły ten sam program wszyscy wgrywaja - gotowce ) to szkoda przeplacac no ale prawda jest ze jak masz slabo kondycje silnika lub cos jest nie tak to na hamowaniu ci wyjdzie - twoj wybor
Wtryski, turbo hybryda, pompa seria dwutloczkowa z AKN, wydech 2,5 cala rozchodzący sie na 2x2,25, FMIC i map sensor ARL. Będę zmieniał turbine na całą GTB2260vk i głowicę pompy na AKE 3-tłoczkową i atakował 300km. Tu wynik taki, bo postanowiliśmy nie dmuchać więcej w to turbo, bo już dziwnie sie zachowywało.