Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 TDI] jest sens to chipować

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
lukers4000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
Lokalizacja: Poznań

[A6 C5 TDI] jest sens to chipować

Post autor: lukers4000 » 11 sty 2016, 20:50

brakuje mi troche mocy... jest sens cos robić z ta moja profilową a6 ? co polecacie, odradzacie ?

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 11 sty 2016, 21:08

Sam powinieneś wiedzieć, bo wiesz w jakim stanie masz auto.
Jeśli na VAGu czysto, motor zdrowy, sprzęgło i dwumasa również, to nie ma przeciwwskazań. Koszt u ogarniętego tunera około 1500zł.
Pozdrawiam...

lukers4000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukers4000 » 24 sty 2016, 22:17

niby wszystko jest ok :) gosciu ktory zna sie na rzeczy oferuje mi chipa za 500 pln...

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 27 sty 2016, 10:22

lukers4000 pisze:gosciu ktory zna sie na rzeczy oferuje mi chipa za 500 pln...
Z hamownią?
Pozdrawiam...

lukers4000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukers4000 » 27 sty 2016, 19:40

a nie no gdzie...

Gość.

Post autor: Gość. » 27 sty 2016, 19:52

Tacy mniejsi specjaliści co znaja temat potrafia zrobic to za kilka stówek i o ile zdrowy motor to przyrost mocy bedzie przewidywalny do wyliczenia w programie. Znam dwóch takich co hamowni nie maja a robia dobrze. Więc da się ale nie kazdy madry potrafi. Wielu robi takie chipy że sie potem wszystko sypie i diesel pali jak V8 z lat 70tych.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 28 sty 2016, 16:08

w większości wgrywają bezpieczne dla silnika gotowce, ale jeśli jest coś nie tak z motorem czy osprzętem to zaczyna się sypać. jeśli już koniecznie robić coś takiego to zlogować porządnie auto i dać do oceny komuś kto się w tym dobrze orientuje, po logach wyjdzie to i owo

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 29 sty 2016, 12:21

A nie lepiej zrobić swap na pewniejsze 1,9tdi i ten silnik kręcić?
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

lukers4000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukers4000 » 29 sty 2016, 21:30

no własnie jakos nie mam przekonania do 1.9, v6 ma ten swoj specyficzny dziek :d tym bardziej ze ostatnio zrobiłem rozrząd uszczelnienia , fakt ma najechane 400 tys ale chodzi idealnie :) w nastepnym tygodniu odstawiam kolesiowi, ma wgl zobaczyc co sie da zrobić z tym, bo twierdzi ze nie kazdego da sie skrecic i ze w nie ktorych przypadkach sie to nie opłaca...

Audi A6 Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audi A6 Polska » 04 lut 2016, 09:30

czarnykurczak pisze:A nie lepiej zrobić swap na pewniejsze 1,9tdi
Nie.
2.5 to 2.5 i do tego V6 a nie rzędówka. To dwa inne silniki gdzie 2.5 jeździ sie o niebo lepiej niż 1,9.
Po wymianie hydrauliki tych po lifcie czy nawet przed spokojnie pojeżdżą jakiś czas. Nawet jak sie cos posypie co się zdarza to mozna wybaczyc to tej jednostce. Pisze o motorach z jeszcze normalnym przebiegiem a nie wyeksploatowanych jednostkach.

fox.84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 08 lip 2013, 21:44
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: fox.84 » 01 mar 2016, 13:53

kolego lukers4000 mialem taki sam silnik w passacie 4moton i powiem szczerze po chipie bylo troche czuc ze lepiej jedzie ale nic specjalnego no ale jak wgrywalem mape do 1,9tdi 130km to po prostu bylo czuc max przyrost mocy no ale co v6 to v6
a z kolei w silniku 2,5 180km oska 04r to juz duzo duzo lepiej byl odczuwalny ten programik - powiem szczerze ze jak bym mial dac 1500 z hamownia za to zeby wiedziec ze mam 183km a nie jak za 500 co kazdy ci powie ze masz okolo 180 (z reguły ten sam program wszyscy wgrywaja - gotowce ) to szkoda przeplacac no ale prawda jest ze jak masz slabo kondycje silnika lub cos jest nie tak to na hamowaniu ci wyjdzie - twoj wybor

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 11 mar 2016, 15:51

Warto, ja w swoim AKN mam głowice z BDH, kilka innych modyfikacji i wypluł 231KM i 505NM.
Obrazek

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 11 mar 2016, 18:38

@up, kilka innych modyfikacji tzn co? Wtryski, turbo, pompa, IC, wydech? Wynik jak na 2.5tdi, bardzo zacny, jak to jedzie w SPAM do serii?

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 11 mar 2016, 19:01

Wtryski, turbo hybryda, pompa seria dwutloczkowa z AKN, wydech 2,5 cala rozchodzący sie na 2x2,25, FMIC i map sensor ARL. Będę zmieniał turbine na całą GTB2260vk i głowicę pompy na AKE 3-tłoczkową i atakował 300km. Tu wynik taki, bo postanowiliśmy nie dmuchać więcej w to turbo, bo już dziwnie sie zachowywało.

Gość.

Post autor: Gość. » 12 mar 2016, 00:39

Ale wykresik ładniutki :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja