Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 TDI] CHip Tuning A6 C6 2.7TDI CANC Quattro

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

[A6 C6 TDI] CHip Tuning A6 C6 2.7TDI CANC Quattro

Post autor: angel_lubin » 06 sty 2016, 13:44

Witam wszystkich Forumowiczow :)
Prośbę swoja kieruje, glownie do Kolegow znajacych sie na rzeczy i mogacych rzetelnie ocenic wykresy zawarte w linkach.
Bede bardzo wdzieczny za opinie na temat poprawnosci MODA.
Jezeli cos jest nie tak z moim postem i zalozeniem Tematu, to prosze Moderatorow o wyrozumialosc i poprawki.



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Seba

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 06 sty 2016, 15:01

Dziwi mnie trochę nadmiar momentu w serii, zwłaszcza w dolnej partii obrotów... Seryjnie ten silnik powinien mieć +/- 400 NM momentu płasko rozłożonego. A tu górka 470 NM przy 2 tys/obr a potem spadek. Widać tuner wygładził przebieg momentu. Trochę góra słaba wyszła bo max moc jest przy 3600 obr/min.

angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 07 sty 2016, 09:11

Dzieki Kolego za tak szybka odpowiedz.
Jesli chodzi o seryjny moment, to wg mojej ksiazki serwisowej ten silnik ma 470Nm i 190 PS.
Jezeli chodzi o krzywa to niestety nie moge sie wypowiedziec, gdyz nigdzie nie ma takich info.
Postanowilem sprawdzic opinie tutaj na forum, poniewaz oba wykresy wydaja sie identyczne i nie wiem, czy jest to dobre, czy zle rozwiazanie.
Oczywiscie auto zbiera sie teraz znacznie lepiej, ale czy bylo to warte wydanych pieniedzy i czy nie uszkodzi niczego w aucie na dluzsza mete? To sa pytania, ktore mnie nurtuja.
Tak czy inaczej dziekuje jeszcze raz Tobie i czekam na opinie innych.
W sumie to jak ocenilbys tego MODA? OK, MOZE BYC, czy raczej KIEPSKO?
Seba

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 07 sty 2016, 19:07

angel_lubin pisze:Dzieki Kolego za tak szybka odpowiedz.
Jesli chodzi o seryjny moment, to wg mojej ksiazki serwisowej ten silnik ma 470Nm i 190 PS.
Czy aby na pewno? bo wg danych katalogowych Twój motor powinien legitymować się momentem 400 NM.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6 wiem że to nie jest wiarygodne źródło informacji, ale w innych źródłach dane pokrywają się :)
Stąd moje zdziwienie bonusem 70 NM w serii.
Co do moda, to oczywiście na +, gładki przebieg momentu (dużo lepiej wygląda niż seria). Jeśli nie będziesz pałował na zimnym i ostro startował ze świateł to powinno być bezawaryjnie :)

angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 08 sty 2016, 12:18

Cieszę się z pozytywnej opinii na temat Moda.
Jeśli chodzi o seryjny moment obrotowy,to 400 Nm maja 2.7TDI bez Quattro,natomiast te z Quattro wg książki serwisowej maja 450Nm w serii. U mnie wyszło 470.7Nm. Hmmmm. Sam nie wiem dlaczego. Czyżby pomiar był niedokladny?
Obrazek
Seba

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 09 sty 2016, 17:55

Rzeczywiście ma 450 NM, co prawda chwilowo bo od 1750 obr/min do 2250 :)
Co do nadmiaru momentu w serii nie ma co się przejmować - taki bonus od fabryki - silnik zdrowy.

angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 10 sty 2016, 10:04

<hura> <hura>
Seba

woytex2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 kwie 2016, 14:57
Lokalizacja: warszawa

2.7 tdi a6 c6 wykres chip

Post autor: woytex2 » 27 kwie 2016, 00:15

Moze i ja sie dołącze co myslicie ?

Obrazek

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 27 kwie 2016, 07:55

Po mojemu soft napisany na "cyferki" a nie pod użyteczność kierowcy.

Turbo późno wstaje, przy 2 tys. obr nawet 300 NM nie masz, a przecież 2.7 ma 6 cylindrów więc moment powinien być już dostępny dużo dużo wcześniej. Moc maksymalna przy 3500 tys. obr? jak w jakimś Sprinterze :p
Dół słaby, góra tak samo. Wg. mnie motor nie jest do końca sprawny, albo tuner zrobił to na odwal...

woytex2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 kwie 2016, 14:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: woytex2 » 27 kwie 2016, 13:51

w takim razie moze ktoś wkleji swoj wykres z 2.7 tdi 180hp dla porównania ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja