Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.7 BITURBO AJK modyfikacja wydechu

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
karol_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kraków

2.7 BITURBO AJK modyfikacja wydechu

Post autor: karol_17 » 03 sty 2016, 18:27

Witam Panowie chciał bym lekko zmodyfikowac moja A6 C5 z motordem 2.7 Biturbo model AJK chciał bym zeby lepiej brzmiało to auto bo wogole go nie słychac i stad pytanie, co można przerobić albo wyciac zeby fajnie brzmiało ?

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 03 sty 2016, 18:31

Zalezy ile $ chcesz przeznaczyc.
Jak dla mnie dla osiagnicia efektow akustycznych wystarczy zmienic tylne tlumiki na jakies sporty...to one glownie odpowiadaja za tlumienie. Dolazylbym do tego 2xDP w miejsce katow.

Awatar użytkownika
karol_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karol_17 » 03 sty 2016, 18:39

myślałem na początek wyciac tłumnik środkowy, a potem może katów tylko nie wiem co się z tym wiąże ?

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

wydech

Post autor: P.Froniu » 03 sty 2016, 22:22

Czy Dp - down pipe to chodzi o wstawienie rurki w katalizatorze ?

drugie pytanie czy te sondy za katami da sie jakos wyłaczyc ?

i trzecie czy jakis negatywny wpłw ma usuniecie katalizatorow na prace?
(wieksze dymienie itp?)

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 04 sty 2016, 18:51

ogolnie w autach z turbina wyciecie kata idzie tez na zdrowei turbinie (przy okazji troche Nm dolatuje) wiec zacznij od tego a 2 sondy albo wylaczyc albo w tulejki
ja w swojej S wycialem tylko katy i efekt dzwiekowy jest mega wzgledem serii ;)

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 05 sty 2016, 22:12

Jak ma być na bogato dźwięk to polecam skorzystać z opisu na filmie.



Też słyszałem, że sondy najlepiej dać w tulejki i nie będzie wtedy błędów na kompie ani to nie wpłynie na sam motor.

A tak sam chętnie sprawdzę jak na początek będzie brzmiał wydech bez katów ;)
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
karol_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karol_17 » 16 sty 2016, 19:01

Mogł by mi ktoś pokazac jak mają wyglądać te tulejki ?

damians1133
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 kwie 2015, 20:27
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: damians1133 » 02 lut 2016, 15:15

Cześć wszystkim, podepnę się po temat.

Mam już wycięte katalizatory i wyłączone dwie sondy znajdujące się za nimi. Teraz chciał bym wyciąć prekaty i zastanawia mnie tylko to czy po ich wycięciu nie będzie problemów z autem i czy nie trzeba robić czegoś z sondami? A i jeszcze jedno pytanko czy bardzo trudno jest odkręcić wydech od turbinek? Dodam tylko że katów sam nie wycinałem więc nie wiem czego się spodziewać :(

kislooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 cze 2014, 13:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kislooo » 02 lut 2016, 16:08

dołączę się, ponieważ dowiedziałem się że także mam do wyautowania katy w takim samym silniku czyli AJK i pytanie czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie strumienice byłyby najlepsze do tego silnika żeby uzyskać fajny dźwięk i troszkę więcej mocy?
<3 V6

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 05 lut 2016, 21:28

Aeternus pisze:Jak ma być na bogato dźwięk to polecam skorzystać z opisu na filmie.



Też słyszałem, że sondy najlepiej dać w tulejki i nie będzie wtedy błędów na kompie ani to nie wpłynie na sam motor.

A tak sam chętnie sprawdzę jak na początek będzie brzmiał wydech bez katów ;)
Jedynie co mi się podobało to tłumiki końcowe a dźwięk to V8 to najlepiej poprawia

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 06 lut 2016, 13:39

prekaty przy turbo się po prostu wydłubuje, podobnie jak katy właściwe, można wstawić w środek rurę. kupno strumienicy to zbędny wydatek...

z tego co sie orientuje to odkręcić DP w 2,7 jest cholernie trudno i roboty na cały dzień
AWRacing @ 329/494

kislooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 cze 2014, 13:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kislooo » 07 lut 2016, 13:22

Kamil chodzi o to że za dwa stare katy wezmę conajmniej 400zł na skupie. za 100 zł kupie strumienice i 150zł zapłacę gościowi za robotę. zostaje mi jeszcze 150zł w kieszeni. a tak za wyprucie katów zapłacę 150zł i nie odzyskam nic ;/
<3 V6

damians1133
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 kwie 2015, 20:27
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: damians1133 » 07 lut 2016, 14:00

Kamil_2.7BiT pisze:prekaty przy turbo się po prostu wydłubuje, podobnie jak katy właściwe, można wstawić w środek rurę. kupno strumienicy to zbędny wydatek...

z tego co sie orientuje to odkręcić DP w 2,7 jest cholernie trudno i roboty na cały dzień
Wczoraj wymieniałem rozrząd i akurat auto stało na kanale widziałem że półosie będą przeszkadzać w odkręceniu wydechu, myślę że bez wyjęcia półosi się nie obędzie :(

kislooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 cze 2014, 13:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kislooo » 08 lut 2016, 17:39

ale po co demontaż wydechu? ucinamy przed katem i za nim a potem wspawujemy strumienice...? ewentualnie dosztukowanie wydechu jeśli strumienica jest krótsza... dobrze myślę?
<3 V6

damians1133
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 kwie 2015, 20:27
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: damians1133 » 08 lut 2016, 19:42

Ale mi chodzi o prekaty te znajdują się zaraz za turbinami <uoee> i raczej bez wyciągania się nie obędzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl