2.7 BITURBO AJK modyfikacja wydechu
- karol_17
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kraków
2.7 BITURBO AJK modyfikacja wydechu
Witam Panowie chciał bym lekko zmodyfikowac moja A6 C5 z motordem 2.7 Biturbo model AJK chciał bym zeby lepiej brzmiało to auto bo wogole go nie słychac i stad pytanie, co można przerobić albo wyciac zeby fajnie brzmiało ?
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
wydech
Czy Dp - down pipe to chodzi o wstawienie rurki w katalizatorze ?
drugie pytanie czy te sondy za katami da sie jakos wyłaczyc ?
i trzecie czy jakis negatywny wpłw ma usuniecie katalizatorow na prace?
(wieksze dymienie itp?)
drugie pytanie czy te sondy za katami da sie jakos wyłaczyc ?
i trzecie czy jakis negatywny wpłw ma usuniecie katalizatorow na prace?
(wieksze dymienie itp?)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 20:27
- Lokalizacja: Starachowice
Cześć wszystkim, podepnę się po temat.
Mam już wycięte katalizatory i wyłączone dwie sondy znajdujące się za nimi. Teraz chciał bym wyciąć prekaty i zastanawia mnie tylko to czy po ich wycięciu nie będzie problemów z autem i czy nie trzeba robić czegoś z sondami? A i jeszcze jedno pytanko czy bardzo trudno jest odkręcić wydech od turbinek? Dodam tylko że katów sam nie wycinałem więc nie wiem czego się spodziewać
Mam już wycięte katalizatory i wyłączone dwie sondy znajdujące się za nimi. Teraz chciał bym wyciąć prekaty i zastanawia mnie tylko to czy po ich wycięciu nie będzie problemów z autem i czy nie trzeba robić czegoś z sondami? A i jeszcze jedno pytanko czy bardzo trudno jest odkręcić wydech od turbinek? Dodam tylko że katów sam nie wycinałem więc nie wiem czego się spodziewać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pomorskie
Jedynie co mi się podobało to tłumiki końcowe a dźwięk to V8 to najlepiej poprawiaAeternus pisze:Jak ma być na bogato dźwięk to polecam skorzystać z opisu na filmie.
Też słyszałem, że sondy najlepiej dać w tulejki i nie będzie wtedy błędów na kompie ani to nie wpłynie na sam motor.
A tak sam chętnie sprawdzę jak na początek będzie brzmiał wydech bez katów
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 20:27
- Lokalizacja: Starachowice
Wczoraj wymieniałem rozrząd i akurat auto stało na kanale widziałem że półosie będą przeszkadzać w odkręceniu wydechu, myślę że bez wyjęcia półosi się nie obędzieKamil_2.7BiT pisze:prekaty przy turbo się po prostu wydłubuje, podobnie jak katy właściwe, można wstawić w środek rurę. kupno strumienicy to zbędny wydatek...
z tego co sie orientuje to odkręcić DP w 2,7 jest cholernie trudno i roboty na cały dzień
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 20:27
- Lokalizacja: Starachowice