Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPP 2.7 179 KM] Bardzo dziwny PROBLEM HEL

Silniki wysokoprężne
pablo1994
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2016, 16:02
Lokalizacja: od kolegi

[ BPP 2.7 179 KM] Bardzo dziwny PROBLEM HEL

Post autor: pablo1994 » 01 sty 2016, 16:24

Witam
Na wstępie chciałbym wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, aby nasze fury nie psuły się za mocno. Akurat mojej coś się stało i to 1 stycznia.

Chciałbym dowiedzieć się od was na temat mojej usterki, może ktoś coś już takiego miał, a więc tak..

Rano chciałem odpalić samochód i udało mi się, ale dopiero za jakimś 5razem. Świece gasły i próbowałem, aż za którymś razem zapalił. Wszystko jak na razie było normalnie, do momentu kiedy zacząłem wracać do domu. Po przejechaniu jakiś 5km zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i w tym samym czasie samochód stracił MOC, jakby coś się stało z turbiną, nie mogłem rozpędzić się do marnych 110km. Zatrzymałem się na postoju i zgasiłem silnik, po ponownym odpaleniu żadna kontrolka nie zapaliła się więc pojechałem dalej. Zacząłem zmieniać biegi i przy chyba 3 biegu bo akurat tak wyszło przycisnąłem w pedał gazu i obroty przekroczyły 2000tys. Chyba przy około 2 500tys/obr. zapaliła się ponownie kontrolka świec żarowych i zaczęła mrugać tak jak pierwszym razem i automatycznie samochód stracił moc. Taka czynność trafiła się mi jeszcze 2,3 razy,aż do teraz kiedy dojechałem do domu.

Moje pytanie brzmi, co jest nie tak, do 2000 tys/obr. samochód przyspiesza normalnie a jak zapala się kontrolka i miga to traci fura MOC.

Czy to turbina? czy to świece żarowe? jak macie jakieś propozycje co to może być piszcie.


Proszę was help me, CO to może być CZEKAM..

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 01 sty 2016, 16:27

Musisz zrobić diagnostykę komputerową, bez tego nic się konkretnie nie dowiesz.
Wszystko wskazuje na turbinę, problemy z ciśnieniem, nieszczelnościami w dolocie itp.
Mrugające świece to tryb awaryjny. Turbo działa od okolić 2000 obrotów dlatego wtedy pojawia się błąd.

pablo1994
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2016, 16:02
Lokalizacja: od kolegi

Post autor: pablo1994 » 01 sty 2016, 16:30

Muszę wybrać się do majstra żeby podłączył kompa?

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 01 sty 2016, 16:42

No raczej jeśli nie masz VCDS'a, VASA czy chociażby ELMa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja