Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Noszenie na wietrze

Zawieszenie
palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Noszenie na wietrze

Post autor: palec85 » 12 gru 2015, 13:46

Witam. Problem tyczy sie noszenia auta jak wieje nawet nie tak duzy wiatr. Uczucie jak by przod auta chodzil na boki. Gdy nie ma wiatru to idzie ladnie. Tuleje tylnej belki wymienione,amortyzatory tyl tez razem z mocowaniami ich,przednie zawieszenie bez luzow,sprawdzane na 2 roznych stacjach na szarpakach jak i u mechanika. Nie wiem juz,zostaja chyba tylko przednie amortyzatory albo ich mocowanie bo nie ma juz wiecej pomyslu. Zbieznosc tez byla ustawiana. Ja rozumoem wiatr ale to nie jest male i lekkie auto. Inne male i duze leca a ja musze zamulac bo nawet juz przy 110km/h potrafi nosic przod jak wieje. Ma ktos jakis pomysl co jeszczemoze byc?

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2015, 14:14

Na stacji to wielkie G pokazuje. Moj ojciec ma siene,250 tys nachulane a pokazuje 75% sprawnosci a miekka jest jak cholera,przy hamowaniu malo ulicy zderzakiem nie drapie. Najlepiej wyjac i sprawdzic ale moze cos jeszcze jest co moglo by byc przyczyna?

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2015, 14:39

Wiec nowego amortyzatora nie da sie wcisnac?nie mowie gola reka ale przez cos twardego. Na youtube gosc pokazywal jak wciska nowy i stary amortuzator. Moze i nie mam racji faktycznie ale w onternecie niby fachowcy mowia ze sie da tylko z oporem.

Awatar użytkownika
NORD84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 11 lis 2014, 20:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: NORD84 » 12 gru 2015, 14:47

Dyskusja zeszla na zly tor i nie ma sensu jej ciagnąć , moze na you tube popatrz czemu moze pływać auto jak zawiecha cała dobra jest, na pewno sa tam fachowcy jacyś.
____________
wirus aktywny.......

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2015, 14:53

Wiesz co?Ty juz faktycznie moze bez odbioru jak masz tak pisac. Zalozylem temat z problemem i zadaje proste pytania a Ty strzelasz fochami bo ktos ma inne zdanie. Forum charakteryzuje sie dyskusja na rozne tematy jak bys zapomnial.

Gość.

Post autor: Gość. » 12 gru 2015, 15:24

Posprzątałem.

Wracamy do tematu. Auto pływac może z wielu powodów od opony zaczynając po uszkodzenia powypadkowe kończąc ale najczesciej powodem jest samo zawieszenie które jak wiemy dość elementów posiada by było co sprawdzac i na pewno nie wykaże tego SKP chyba że owa zawiecha sie juz rozsypuje.

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2015, 15:55

Dzieki za usuniecie z rozmowy tego "mechanika" co zawsze wie najlepiej a czlowiek wyjezdza od niego zepsutym samochodem albo z niedokreconym kolem. Wracajac do tematu to niby sran zawieszenia jest dobry,luzow brak,tylne amory i tuleje wymienione. Przychodza mi jeszcze na mysl tuleje sanek czy nie wywalone juz albo nie poluzowane bo kiedys juz mialem luzne sanki i mi dokrecali. Albo te amory bo mie wiem jaka maja przeszlosc,byc moze sa od nowosci. Auto na pewno nie bite. Kiedys tego nie bylo,lecialo elegancko,sam nie wiem kiedy zaczelo sie cos dziac,musialo cos stopniowo sie zuzywac. Sprawdze na stacji w poniedzialek sanki czy nie poluzowane i jak tuleje trzymaja jak to nie pomoze to najwyzej trzeba bedzie w amortyzatory zainwestowac i wykluczyc to jak by dalej bylo cos nie tak.

Awatar użytkownika
NORD84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 11 lis 2014, 20:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: NORD84 » 12 gru 2015, 16:01

Auto pływac może z wielu powodów od opony zaczynając po uszkodzenia powypadkowe kończąc ale najczesciej powodem jest samo zawieszenie które jak wiemy dość elementów posiada by było co sprawdzac i na pewno nie wykaże tego SKP chyba że owa zawiecha sie juz rozsypuje.
_________________
Tak jak wszyscy wiemy to moze byc wiele przyczyn <mysli> pływającego auta , tak auto moze byc powypadkowe lub zawieszenie złe które ma wiele elementów, albo np opony nie rowne.. Ale jak to sprawdzic gdzie przyczyna ?? <mysli>
____________
wirus aktywny.......

Gość.

Post autor: Gość. » 12 gru 2015, 16:05

Tuleje sanek maja tu duże znaczenie ale także wszelkie inne przy wahaczach czy sa jeszcze dośc sztywne czy juz zmęczone. Ja zawsze wszelkie gumy w zawieszeniu diagnozuje z kolegą za pomocą brechy.

Awatar użytkownika
NORD84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 11 lis 2014, 20:28
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: NORD84 » 12 gru 2015, 16:38

Dokładnie brecha i młotek to najlepsze narzedzia diagnostyczne. Nic sie nie ukryje zadne luzy.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2015, 18:27 przez NORD84, łącznie zmieniany 1 raz.
____________
wirus aktywny.......

marcelolsztyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie

Post autor: marcelolsztyn » 12 gru 2015, 17:17

Potwierdzam tak jak moi przedmówcy auto może pływać jeśli masz kiepskie opony tzn.bieżnika mało.
Spalanie LPG 11,38/100km ;-)

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2015, 18:16

Opony raczej wykluczam bo na letnich przy feldze szerokiej 8j i na zimowych przy feldze 6,5j to samo jest. Mowicie ze brecha lepiej luzy na tulejach pokarze niz szarpak?

Gość.

Post autor: Gość. » 12 gru 2015, 18:25

Szarpak i brecha to najlepiej :)

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 22 gru 2015, 10:06

Ok panowie,dzieki bardzo. W poniedzialek podjade na stacje i zlece badanie brecha plus szarpak:-)

[ Dodano: 2015-12-22, 10:06 ]
Witam. Po diagnozie u mechanika okazalo sie ze sruby sanek byly mocno luzne i mam 2 pytanie do was. Raz juz mialem kiedys luzne sanki i teraz znowu...czy te sruby sa rozciagliwe i nalezy je wymienic bo beda sie luzowaly?tak wyczytalem gdzies w internecie. I drugie pytanie bo szukajac po nr oryginalnych tych srub znalazlem ze sa to sruby do regulacji katow pochylenia kola...czyli tymi srubami na sankach regulujemy katy?bo kazdy na ustawianiu geometrii odrazu mowi ze tu sie katow nie ustawia. Panowie,znaciesie w tym temacie?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 gru 2015, 12:33

śruby sanek są według serwisówki jednorazowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja